theatticstreetwear.com/nl

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden118 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2024
theatticstreetwear.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor theatticstreetwear.com/nl

Fantastische webshop maar...

Alles wat ik nu beschrijf gaat over de archive. De prijs voor het product dat wordt geleverd is tot zover ik heb gezien een van de beste van alle gelijkaardige webshops. Levering was in mijn geval ook binnen een dag binnen en dat is gewoon buitengewoon goed. Het enige minpunt dat ik kan geven, is dat in de archive er goede producten zitten maar er jammer genoeg maar èèn maat is per product, begrijpelijk aangezien het ook de archive is, maar toch vind ik het jammer want ik heb een aantal producten gezien die ik wel zag zitten maar jammer genoeg niet beschikbaar was in mijn maat. Dus kort gezegd, een klein tot medium hoeveelheid aan producten dat beschikbaar is per maat. Het wordt ook niet al te vaak restocked dus je moet er wel een oogje op houden om er snel bij te zijn want de items die gewild zijn in de archive gaan hard. Maar alsnog vind ik dit zover wel èèn van de betere 'fashion' webshops die er nu is en zeker wel een aanrader.
31 mrt 2024
Hey Kaijun, allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. In the archive worden inderdaad unieke producten verkocht. Wij adviseren al onze klanten om zich te abonneren op onze nieuwsbrief. Zo weten onze klanten als eerste wanneer er nieuwe launches en collecties online komen. P.s binnen 2 weken releasen wij bijna 1.000 producten op the archive 🙂 Wij streven er ten alle tijde naar om de goedkoopste aanbieder te zijn in combinatie met de snelste levering en de beste service. Bedankt voor de mooie review en hopelijk zien we je snel terug!
31 mrt 2024

Betere service dan in een winkel

Fenomenaal. Wat een service. Telefonisch uitstekend te bereiken, meedenkend met een 'we make it happen attitude". Eerste contact: Mocht maat zonder issues ruilen ook had ik het via een derde persoon bij de Attic besteld. Hele process was binnen 2 werkdagen afgerond. Tweede contact: Was op zoek naar de Adidas Samba in blauw. Overall uitverkocht en het enige paar dat nog te verkrijgen veel te duur. The Attic heeft het voor een faire prijs geregeld. Weerom alles binnen een week afgerond. Leuk jong team met een dienstverlenende denkwijze. Verfrissend en betrouwbaar. Ik koop alleen nog bij the Attic voor de extra gewilde gympen en überhaupt. THANKS Indy!
Antwoord van theatticstreetwear.com/nl
Lieve Bettina, Enorm bedankt voor het vertrouwen in the attic. We staan elke dag klaar voor onze klanten, super om te horen dat ons enthousiasme ook correct overgebracht wordt door ons team! Tot de volgende keer. Groetjes, Indy.
30 mrt 2024

Een top bedrijf met top service

Ik had een paar nike’s besteld in maat 40, helaas kreeg ik later een mail dat ze deze maat niet meer op voorraad hadden. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ze vroegen of maar 40,5 misschien ook een optie was, als deze niet goed was mocht ik retour sturen en de kosten waren voor hen. Ik heb ze ontvangen en gelukkig paste ik ze. Echt een top bedrijf met een top service als je het mij vraagt! Vandaar krijg dit bedrijf van mij 5 sterren.
31 mrt 2024
Hallo Carola, allereerst heel erg bedankt voor de mooie review. Wij zijn ook blij dat de maat 40.5 past! De volgende keer zouden we dan ook adviseren om die maat weer te bestellen 😁 Hopelijk tot snel.
13 apr 2024
De persoonlijke note toegevoegd aan de bestelling, maakt het toch even persoonlijk 👍🏻
14 apr 2024
Goedemiddag, leuk om te horen! Bedankt voor de mooie review Yvonne.

Zeker een aanrader

Via chat contact gehad ging super. Zelfs extra moeite gedaan om snel te verzenden
Antwoord van theatticstreetwear.com/nl
Goedenavond, bedankt voor de mooie review! Waarderen we enorm.
30 mrt 2024
Snelle levering en zeer vriendelijke eigenaar.
31 mrt 2024
Hallo Audrey, bedankt voor de mooie review. Fijn dat u de schoenen zo snel ontvangen heeft, daar streven we naar. Dank voor het compliment.
ZV
Zwaantje v.
Nijmegen - Netherlands
Mijn droomsneakers kunnen scoren
31 mrt 2024
Hoi Mechtild, wat fijn dat je bij ons bent geslaagd voor jouw droomschoenen. Geniet ervan!
MO
Micha O.
Übach
Alles Top
31 mrt 2024
Goedendag Ellen, heel erg bedankt voor de mooie review.
Antwoord van theatticstreetwear.com/nl
Myron, hartstikke bedankt voor de mooie review!
Antwoord van theatticstreetwear.com/nl
Goedenavond Sappho, Enorm bedankt voor de mooie review!
Antwoord van theatticstreetwear.com/nl
Beste Luc, Bedankt voor de mooie review man! Waarderen we enorm.
Hi Yannick, bedankt voor de mooie review! Tot snel 😁
31 mrt 2024
Beste René, bedankt voor de mooie review.
31 mrt 2024
Hey Barry, bedankt voor de mooie review man. We waarderen het!
31 mrt 2024
Hoi Juan, dankjewel voor de super review! We stellen het op prijs.
31 mrt 2024
Goedenavond Patrick, bedankt voor de mooie review! Dat waarderen we enorm.
Wordt beoordeeld
Ik had een aankoop gedaan via bol.com een schoen die aangeboden werd door Atic. Wat bleek achteraf dat de schoen veel duurder werd aangeboden door bol.com. verschil was €60,- duurder bij bol.com. met the Atic contact hierover genomen en die schuilden weer achter bol.com dat hun zelf mogen weten voor hoeveel hun die schoenen verkopen. En bol.com schuilt zich weer achter the Atic hierover. Voor mij was de enige optie via the Atic dat ik via hun 10% korting zou krijgen en kosteloos een zending bij de volgende bestelling. Ik wacht nog steeds op die korting. Met andere woorden het kan veel beter als hun er zin in hebbem
9 mrt 2024

The attic revieuw

Aardig personeel, leuke website goede prijzen. Alleen was er een klein foutje met het magazijn voorraad.
10 mrt 2024

Top+++

Snelle levering en top kwaliteit
Snelle levering,