Houseofmodelcars.com- Logo - Beoordelingen

Houseofmodelcars.com

177 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden451 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jul 2022
Houseofmodelcars.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Houseofmodelcars.com

30 mrt 2024
Zeer goed gedaan top
BS
Ben S.
Haarlem
Pakket is in goede orde ontvangen
31 dec 2023
Helaas is een stoel losgekomen. Deze zal ik zelf verlijmen. Het kan zijn dat dit door het transport gekomen is. Hebben jullie de zending voor transport nog gecontroleerd op los zittende onderdelen? Mvg Peter Scholten
4 sep 2023
Eind december 2022 de auto van Sebastian Vettel besteld. Leverdatum was als ik me niet vergis januari februari 2023. Auto was een pre-order uiteraard weet je dan niet zeker wanneer die binnen komt. Uiteindelijk is hij eind augustus binnengekomen. Verder vindt ik dat niet heel erg maar in het vervolg zou het fijn zijn dat je als klant op de hoogte wordt gesteld met de stand van zaken en niet dat je er achteraan moet bellen.
25 mei 2023
Voor het eerst wat bij jullie besteld en wordt naar mij gestuurd op het moment dat mijn bestelling weer voorradig is! Voor wat betreft jullie site deze ziet er perfect uit en is duidelijk. Hartelijk dank alvast.
Mijn man is zo blij als een kind, dus zou niet weten wat beter kan. Was alleen te laat geleverd. Zou voor de kerst zijn en het werd donderdag, maar dat lag niet aan jullie.
13 okt 2023
Vlotte levering en veilige verpakking. Verpakking was wel vééél te groot en gevuld met plastic schuimpjes. Dit kan beter!
Wat begin moeilijkheden.verwarring omtrent de retourcode DHL. Verder geholpwn en uitstekende service
1 jun 2023
16 nov 2023