lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl
Beoordelingen:

1.063 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.914 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

de meest kritische beoordeling

8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling na 3 weken nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 apr 2024
Hello! 😊 If you have not received your order by now, then I assume that it either got lost, or that it got automatically returned somehow. But dont worry our customer service will take care of that for you and track it down or resend it without aditional costs of course! 👌 Please reach out per email to klantenservice@lyko.com and they will help you out immediately! 😇 Have a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging duurt eindeloos en iets retour sturen is mij nog niet gelukt. Teleurstellend!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
1 apr 2024
Hello 😊 First of all I hope you had lovely easter! That is really unfortunate that the delivery took longer than estimated, that is of course also not what we hope for. But before holidays the delivery companies have always a lot to do and it can came to delays. Regarding your wish to return products, you can do that for free at Lyko! 👍 We have a detailed guide on how to do it in our Frequently Asked Questions section. If you click in your order history and then further into the specific order, you can click on "Return" and select the articles you want to send backand then you get automatically a Label sent to your email. If you have any problems please contact our dutch customer service, they will gladly generate and send one to you if you prefer that option. 📧(klantenservice@lyko.com) I hope you give us another chance in the future and I wish you a great evening! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakket niet ontvangen. Geschatte bezorgdatum was 7-3
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 mrt 2024
Heey! 🌞 In cases like this is is really best to go directly to our lyko customer service and write to them. You can either reach them via email at klantenservice@lyko.com or send them a message via the chat! Dont be worried our amazing support team will take care of your matter then and find a solution you are happy with!😇 Have a great friday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging is niet gelukt en lyco zelf kan er dan niets aan doen..
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 3 weken nog niks ontvangen en klantenservice reageert ook niet. Heel slecht. Geld weg.
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen Hollandse beschrijving en geen duidelijke gebruiksaanwijzing
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
26 jan 2024
Hallo! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat er geen Nederlandse beschrijving op jouw product staat! Mocht je hulp nodig hebben met het gebruiken van je product, stuur ons gerust een mailtje naar klantenservice@lyko.com. 💌 Liefs, Mara / Customer Relations
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen en kan ook nergens duidelijk melden dat het niet binnengekomen is
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
23 jan 2024
Hello! ☺️ Don't worry we will figure out where your package is! Our customer service will write to you an email and get in touch with you!✉️ Have a good day!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket zou 11/1 geleverd worden. Nu 18/1 nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
19 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Indien je het pakketje nog niet hebt ontvangen, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs / Customer Relations
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niks ontvangen.

Ik heb niks ontvangen, er is wat fout gegaan aan hun kant zeggen ze. Ik hoef ook niks meer.....Kerst is voorbij.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
27 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket heeft meer dan 2 dagen vertraging en nog niet aangekomen. Ik heb contact gezocht met Lyko en ze laten niets van zich horen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Me pakket is na 1,5 week nogsteeds niet aangekomen ik wordt slecht op de hoogte gehouden en dan heb ik hem nog niet eens gepast.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verpakking gedeukt en dichtgeplakt ( folie
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Super slechte bezorging, en geen enkel begrip
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko!
ME
Monique E.
Hoofddorp
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds niet mijn pakket ontvangen!!! 4 weken geleden besteld
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs, team Lyko
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duur te lang bezorging is nog steeds niet gekomen ik wil annuleren
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een bestelling van een andere klant gekregen niet wat ik besteld heb. Klantenservice heeft dit opgelost en mijn geld terug gestort.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen! Gelukkig is het inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team Lyko!
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geur is goed maar vervliegd snel
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 dec 2023
Hello! 😊 Well that sounds like the perfume you have chosen is not the right one for you! That is really unfortunate but everyones taste is different, especially when it comes to fragrances. If you would like to have the next time some assistance to choose the right product, please feel free to reach out to our customer service. Have a great evening. 🌟 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gekochte artikel nooit ontvangen. Nooit meer Lyko
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
5 dec 2023
Hello! Please contact our Lyko customer service at klantenservice@lyko.com! 📧 They will help you track down your package where it is located and help you with any matter. So please always reach out to them with any concerns or issues, only then we are able to help you and know that there is an issue. Have a lovely day. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko