lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.063 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.914 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Ik heb mijn bestelling na 3 weken nog steeds niet binnen
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! 😊 If you have not received your order by now, then I assume that it either got lost, or that it got automatically returned somehow. But dont worry our customer service will take care of that for you and track it down or resend it without aditional costs of course! 👌 Please reach out per email to klantenservice@lyko.com and they will help you out immediately! 😇 Have a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
De bezorging duurt eindeloos en iets retour sturen is mij nog niet gelukt. Teleurstellend!
Antwoord van lyko.com/nl
Hello 😊 First of all I hope you had lovely easter! That is really unfortunate that the delivery took longer than estimated, that is of course also not what we hope for. But before holidays the delivery companies have always a lot to do and it can came to delays. Regarding your wish to return products, you can do that for free at Lyko! 👍 We have a detailed guide on how to do it in our Frequently Asked Questions section. If you click in your order history and then further into the specific order, you can click on "Return" and select the articles you want to send backand then you get automatically a Label sent to your email. If you have any problems please contact our dutch customer service, they will gladly generate and send one to you if you prefer that option. 📧(klantenservice@lyko.com) I hope you give us another chance in the future and I wish you a great evening! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Ik heb het pakket niet ontvangen. Geschatte bezorgdatum was 7-3
Antwoord van lyko.com/nl
Heey! 🌞 In cases like this is is really best to go directly to our lyko customer service and write to them. You can either reach them via email at klantenservice@lyko.com or send them a message via the chat! Dont be worried our amazing support team will take care of your matter then and find a solution you are happy with!😇 Have a great friday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
9 mrt 2024
Bezorging is niet gelukt en lyco zelf kan er dan niets aan doen..
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
Na 3 weken nog niks ontvangen en klantenservice reageert ook niet. Heel slecht. Geld weg.
Geen Hollandse beschrijving en geen duidelijke gebruiksaanwijzing
Antwoord van lyko.com/nl
Hallo! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat er geen Nederlandse beschrijving op jouw product staat! Mocht je hulp nodig hebben met het gebruiken van je product, stuur ons gerust een mailtje naar klantenservice@lyko.com. 💌 Liefs, Mara / Customer Relations
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen en kan ook nergens duidelijk melden dat het niet binnengekomen is
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! ☺️ Don't worry we will figure out where your package is! Our customer service will write to you an email and get in touch with you!✉️ Have a good day!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
18 jan 2024
Het pakket zou 11/1 geleverd worden. Nu 18/1 nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Indien je het pakketje nog niet hebt ontvangen, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs / Customer Relations
26 dec 2023

Niks ontvangen.

Ik heb niks ontvangen, er is wat fout gegaan aan hun kant zeggen ze. Ik hoef ook niks meer.....Kerst is voorbij.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
Mijn pakket heeft meer dan 2 dagen vertraging en nog niet aangekomen. Ik heb contact gezocht met Lyko en ze laten niets van zich horen.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van lyko.com/nl
Me pakket is na 1,5 week nogsteeds niet aangekomen ik wordt slecht op de hoogte gehouden en dan heb ik hem nog niet eens gepast.
Antwoord van lyko.com/nl
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
Verpakking gedeukt en dichtgeplakt ( folie
Antwoord van lyko.com/nl
Super slechte bezorging, en geen enkel begrip
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko!
ME
Monique E.
Hoofddorp
Heb nog steeds niet mijn pakket ontvangen!!! 4 weken geleden besteld
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs, team Lyko
Duur te lang bezorging is nog steeds niet gekomen ik wil annuleren
Antwoord van lyko.com/nl
Heb een bestelling van een andere klant gekregen niet wat ik besteld heb. Klantenservice heeft dit opgelost en mijn geld terug gestort.
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen! Gelukkig is het inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team Lyko!
Geur is goed maar vervliegd snel
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! 😊 Well that sounds like the perfume you have chosen is not the right one for you! That is really unfortunate but everyones taste is different, especially when it comes to fragrances. If you would like to have the next time some assistance to choose the right product, please feel free to reach out to our customer service. Have a great evening. 🌟 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Gekochte artikel nooit ontvangen. Nooit meer Lyko
Antwoord van lyko.com/nl
Hello! Please contact our Lyko customer service at klantenservice@lyko.com! 📧 They will help you track down your package where it is located and help you with any matter. So please always reach out to them with any concerns or issues, only then we are able to help you and know that there is an issue. Have a lovely day. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko