lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl
Beoordelingen:

1.078 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.912 beoordelingen in totaal  

4,42
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

de meest kritische beoordeling

8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(27)
(81)
Resetten
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sorry, verkeerde beoordeling gegeven. Kan ik de 2 sterren nog herstellen in 5 sterren. Of de 2 sterren weghalen?
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 apr 2024
Good evening! 😊 Dont worry, it happens quickly that you press the wrong button. (I have been there myself 😉) I dont think you are able to change it, but the most important is that you were happy with your order from us! 🥰 Hopefully we will see you back soon and I wish you a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging duurt eindeloos en iets retour sturen is mij nog niet gelukt. Teleurstellend!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
1 apr 2024
Hello 😊 First of all I hope you had lovely easter! That is really unfortunate that the delivery took longer than estimated, that is of course also not what we hope for. But before holidays the delivery companies have always a lot to do and it can came to delays. Regarding your wish to return products, you can do that for free at Lyko! 👍 We have a detailed guide on how to do it in our Frequently Asked Questions section. If you click in your order history and then further into the specific order, you can click on "Return" and select the articles you want to send backand then you get automatically a Label sent to your email. If you have any problems please contact our dutch customer service, they will gladly generate and send one to you if you prefer that option. 📧(klantenservice@lyko.com) I hope you give us another chance in the future and I wish you a great evening! ✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling na 3 weken nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 apr 2024
Hello! 😊 If you have not received your order by now, then I assume that it either got lost, or that it got automatically returned somehow. But dont worry our customer service will take care of that for you and track it down or resend it without aditional costs of course! 👌 Please reach out per email to klantenservice@lyko.com and they will help you out immediately! 😇 Have a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurt lang alvorens pakket binnenkomt en ze geven aan met post NL te versturen zodat ik het naar mijn postbus kan laten versturen maar dan versturen ze het toch met DHL waardoor het pakket weer terug gaat.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
29 mrt 2024
Good morning! 😊 I am sorry it came to complications with your delivery! If you want us to send out the package again for you, no added costs of course, then please contact our customer service at klantenservice@lyko.com and they take care of it immediately! I wish you happy easter and hopefully you give us another chance in future. 🐣 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorgdienst Budboo is niet in staat om binnen 8 werkdagen een binnenlands pakketje te bezorgen. De terugbetaling na annuleren ging wel vlot.
Beoordeling melden
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 3 weken nog niks ontvangen en klantenservice reageert ook niet. Heel slecht. Geld weg.
Beoordeling melden
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging is niet gelukt en lyco zelf kan er dan niets aan doen..
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakket niet ontvangen. Geschatte bezorgdatum was 7-3
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 mrt 2024
Heey! 🌞 In cases like this is is really best to go directly to our lyko customer service and write to them. You can either reach them via email at klantenservice@lyko.com or send them a message via the chat! Dont be worried our amazing support team will take care of your matter then and find a solution you are happy with!😇 Have a great friday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje is nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het product nog steeds niet ontvangen en kan ook nergens duidelijk melden dat het niet binnengekomen is
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
23 jan 2024
Hello! ☺️ Don't worry we will figure out where your package is! Our customer service will write to you an email and get in touch with you!✉️ Have a good day!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket zou 11/1 geleverd worden. Nu 18/1 nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
19 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Indien je het pakketje nog niet hebt ontvangen, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs / Customer Relations
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen Hollandse beschrijving en geen duidelijke gebruiksaanwijzing
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
26 jan 2024
Hallo! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat er geen Nederlandse beschrijving op jouw product staat! Mocht je hulp nodig hebben met het gebruiken van je product, stuur ons gerust een mailtje naar klantenservice@lyko.com. 💌 Liefs, Mara / Customer Relations
MV
Monique V.
Nieuw Vennep
8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Customer Relations
24 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Producten zouden een week geleden worden geleverd maar ze zijn er nog niet. Moest van DHL contact opnemen met verzender maar dagen later nog geen reactie. Dit is voor mij de eerste keer bij deze firma en ik had al de slechte reviews gelezen. Als dit niet wordt opgelost is het voor mij eens maar nooit meer. Omdat ik de producten nu nodig heb, kan ik ze nog een keer extra ergens anders gaan kopen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
25 aug 2023
Hoi! Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat jouw eerste ervaring bij ons zo verlopen is. Ik zie dat je momenteel in contact bent met onze klantenservice. We lossen het graag voor je op! Liefs, team Lyko. 🌼✨
3 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering veel later Jullie geven bij de aankoop aan binnen 2 dagen te leveren. Vervolgens blijkt dit veel later. Ook geen melding vanuit Lyko dat het later gaat worden. Als je dan met klantenservice contact opneemt krijg je als antwoord dat de verzending uit Zweden vertraging heeft opgelopen. Dit antwoord zie je veel vaker bij klachten over levering. Wees duidelijk wanner je kan leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
3 mei 2023
Bedankt voor je review en feedback. Onze klanten zijn belangrijk voor ons en we zijn voortdurend bezig om ons serviceniveau te ontwikkelen en te verhogen!🥰 Liefs, Nada/ Customer Relations
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik had niks besteld. Toch krijg ik spullen.

Ik had niks besteld, maar toch werden er producten verstuurd. Nu moet ik er moeite voor doen om het weer terug te sturen. Een retourformulier krijgen kan niet zonder luid te worden van één of andere club. Ook daar heb ik niet om gevraagd. Slecht.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. 😊 Liefs, Customer Relations Liefs, Nada/ Customer Relations
16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
What a bad customer service I order something and adres was wrong 1 minutes after my order I try to cansel it but the told me is to lateeee to cansel!!!!! They don’t give you any solutions Don’t order anything from this website
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
19 jun 2023
Hello 😊 Unfortunately if a order is in the system we oftentimes can not cancel them anymore and they get picked very soon, as everyone wants to have their package as soon as possible and we try to be as quick as we can be. 😇 Depending on your choosen delivery option, there is the possibility that we can call back a package, but not all carriers have that option. But you can always refuse to accept a package and then it gets automatically sent back to us, or you can return the products for free! 👍 If you want to return your package, you just have to go to "my pages" and select the products you want to send back and afterwards you get a return label to your email sent. I wish you a great day and if you have anymore questions, our customer service is more than happy to help you with any matter! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb helaas nog niet mijn pakketje binnen, duurt best lang… maar kan liggen ana de post dus wacht nog even af… bestellen ging makkelijk en snel.. en voor de rest kan ik nog niet oordelen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
19 jun 2023
Hello & Welcome to Lyko! 😊 Unfortunately sometimes it comes to delays with our carriers! So your package can arrive a few days later than expected, so sometimes we need to ask our customers for a bit of patience. 🙏 Which is easier said than done, because I totally understand that everyone wants their products as soon as possible. But please feels free to always reach out to our amazing customer service! They help with any matter and question! 😇 Then you just need to write a email to: klantenservice@lyko.com Have a great day! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Inmiddels 2 weken geleden bestelling gedaan en het is nog steeds niet geleverd. Echt slecht dit. Elke dag krijg ik te horen dat het eraan komt. Ben erg benieuwd wanneer ik het ontvang?
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 aug 2023
Hello! 😊 First of all I would like to say that we are really sorry for the delay! 🙏 Trust me we would also hope that it would not have come to some delays with our delivery company! I have seen that you have been already in contact with our customer service, but please reach out to them again if you need further help! Thank you for your patience and I wish you a great sunday evening!⭐ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko