lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.083 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.904 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Sorry, verkeerde beoordeling gegeven. Kan ik de 2 sterren nog herstellen in 5 sterren. Of de 2 sterren weghalen?
Antwoord van lyko.com/nl
Good evening! 😊 Dont worry, it happens quickly that you press the wrong button. (I have been there myself 😉) I dont think you are able to change it, but the most important is that you were happy with your order from us! 🥰 Hopefully we will see you back soon and I wish you a great weekend! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Duurt lang alvorens pakket binnenkomt en ze geven aan met post NL te versturen zodat ik het naar mijn postbus kan laten versturen maar dan versturen ze het toch met DHL waardoor het pakket weer terug gaat.
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 😊 I am sorry it came to complications with your delivery! If you want us to send out the package again for you, no added costs of course, then please contact our customer service at klantenservice@lyko.com and they take care of it immediately! I wish you happy easter and hopefully you give us another chance in future. 🐣 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
10 mrt 2024
Bezorgdienst Budboo is niet in staat om binnen 8 werkdagen een binnenlands pakketje te bezorgen. De terugbetaling na annuleren ging wel vlot.
9 mrt 2024
Het pakketje is nog steeds niet geleverd.
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
Heb helaas nog niet mijn pakketje binnen, duurt best lang… maar kan liggen ana de post dus wacht nog even af… bestellen ging makkelijk en snel.. en voor de rest kan ik nog niet oordelen.
Antwoord van lyko.com/nl
Hello & Welcome to Lyko! 😊 Unfortunately sometimes it comes to delays with our carriers! So your package can arrive a few days later than expected, so sometimes we need to ask our customers for a bit of patience. 🙏 Which is easier said than done, because I totally understand that everyone wants their products as soon as possible. But please feels free to always reach out to our amazing customer service! They help with any matter and question! 😇 Then you just need to write a email to: klantenservice@lyko.com Have a great day! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko

Ik kreeg mijn producten thuisbezorgd zonder stootbescherming

Ik kreeg mijn producten thuisbezorgd in een doos zonder papier tegen het stoten. Nu zijn de flessen met Lanza Styling met deuken en butsen. Ik vind dat niet professioneel.
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, team Lyko!

Levering ?

Ondanks vriendelijk en snelle reactie op het fout gaan van bestelling en het te lange wachten daarop van het produckt kies ik niet meer voor lyko
5 aug 2023
Bestelling niet geleverd, meerdere keren contact gehad; continu loze beloftes. Uiteindelijk trusted in moeten schakelen voor restitutie
6 aug 2023
Hello! 😊 Unfortunately there has been some delays with our shipping company. I understand that it is very inconvenient to wait for a package longer than expected, but our customer service can in those cases only ask for extra pantience!🙏 Have a great evening! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
29 jul 2023
Geen producten ontvangen tot dusver. Wel een kortingscode als troost. Maar wacht nog steeds. Ben benieuwd….
30 jul 2023
Hello! 😊 First of all I can totally understand that you are a bit worried, but there has been some delays with our delivery partners and therefor the shipping takes longer then estimated! It sounded like you have been already in contact with our customer service and they will for sure find a solution for you, if your package will not arrive shortly! 👍 Have a good evening & thanks a lot for your patience! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
17 dec 2023
Ze verzenden met Budbee, zou 1,5 week duren om mijn bestelling te ontvangen, daarom order geannuleerd
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 😊 I hope you had a good weekend! Please contact for matters concerning your package and order our lyko customer service per email via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Then they will help you further! Have a good monday! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
5 mei 2023
We hebben de laatste bestelling nog altijd niet ontvangen en hebben geen idee wanneer die gaat komen.
8 mei 2023
Hello! Your package is waiting for you and is ready to be picked up! 👍 Please look into your notifications to see the details where it got dropped of for you! Have a good start into the new week! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
11 aug 2023
Het duurde erg lang voordat mijn pakket bezorgd werd en ik kreeg geen informatie over bezorging
11 aug 2023
Hello! 😊 Sorry to hear that your delivery took longer than expected and you did not get any shipping information! You should have gotten the tracking automatically via email, but we will have a look into if why you did not receive it! Sometimes emails also get into the spam folder unfortunately. Thanks for your feedback and I hope you give us another chance in future! 🙏 Have a great day. Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
5 mei 2023
Omdat ik mijn bestelling van 2 mascararollers nog steeds niet heb ontvangen
8 mei 2023
Hello! The estimated delivery for your parcel was today. So therefor it is normal that you did not receive it earlier than that. 😇 Also this is just an estimate, so it can be a bit longer. In your case I think your package will get delivered around the middle of the week. Have a great day and if you have any questions, feel free to write to our customer service! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Service Lyko
1 mei 2023
We zijn een week verder, nog niks mogen ontvangen. Ook geen mail met info
3 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat je bestelling vandaag wordt geleverd, alvast heel veel plezier ermee!✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
27 mei 2023
Levering is prima product voldoet niet aan de verwachtingen
2 jun 2023
Hoi! Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop. Mocht je het idee hebben dat het een productiefout betreft, neem dan contact op met klantenservice@lyko.com. 💌 Liefs, team LYKO!
JG
Jacq G.
Westdorpe
18 okt 2023
Spullen zijn prima maar levering duurde bijna twee weken.
27 okt 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de prijzen. Ik kan me voorstellen dat de levertijd iets langer duurt dan dat je gewend bent (onze pakketjes komen uit Zweden). 😇✨ Liefs, Nada/ Customer Relations
30 jul 2023
Heeft anderhalf week geduurd voor ik mijn pakketje had.
30 jul 2023
Good evening! 😊 We are sorry that the delivery took longer then expectedl Unfortunately it has come to delays from our shipping company and therefor you received your package late. But I hope that you have now a lot of joy with your products! Thank you so much for your patience and hopefully you will give us another chance in the future! Have a great sunday evening!🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
4 jun 2023
Traag met het afleveren van de bestelling
8 jun 2023
Good morning. 🌞 We do our best when it comes to delivering our pagackes as soon as possible, but sometimes it happens that for various reasons the delivery gets delayed! But I hope that you have now a lot of joy with your products! Thanks for your understanding & I wish you a lovely sunny day. 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
24 mei 2023
not arrived yet. Delivery date was missing
2 jun 2023
Hey! Thank you for your feedback. Our apologies for the not so clear delivery information. We are trying our best to improve it! I see the order has arrived to you short after your review. I hope you enjoy your order! Love, team LYKO! 🌷