lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.074 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.984 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Goede levering en “betaalbare” producten. Goedkoper als de rest
Antwoord van lyko.com/nl
Hi & Welcome to Lyko! ✨ First of all thank you for the good review! We appreciate that you took the time for it. Hopefully we can welcome you back soon and I wish you a great week. 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Je moet wel ff geduld hebben om bij lyko bestellen, bezorging was 8 dagen ( terwijl direct bij bestelling krijg je mailtje-jouw pakketje is opgestuurd). Pakketje wel aangekomen, netjes verpakt en nog met wat extras, geen oplichterij dus maar wel lang wachten en zero klanten srvice
Antwoord van lyko.com/nl
Good morning! 😊 As a lot of our packages come from sweden the delivery time takes a bit longer and due to the black week orders, all the shipping companies had litterally both hands full and that can lead to also more delivery time! But I am glad you received now your package and I hope you like your products from us. Have a lovely day! 🍀 Liefs, Lisa / Customer Relations ✨
25 nov 2023
Laagste prijs. Helaas toch nog wat aan de hoge kant.
26 nov 2023
Good evening! 😊 Thanks for that feedback! I hope you still made a good deal and if you look at our website right now, we actually have still until monday some amazing offers available. 👍✨ I wish you a lovely sunday evening. Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
24 nov 2023
Hey! 🤍 Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
23 nov 2023
Goede service en goed product
RG
Ria G.
venray
22 nov 2023

Leuke actie.

Leuke actie voor de portemonnee en snelle levering van het product.
21 nov 2023
Goede prijs/kwaliteits verhouding.
18 nov 2023
17 nov 2023
Goede prijs en de mogelijkheid achteraf te kunnen betalen
16 nov 2023
Vlotte levering.
17 nov 2023
Hey, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze levering. 🚛💨 We wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel! Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
15 nov 2023
Keurig geleverd alleen wel 2 dagen later dan in eerste instantie beloofd. Dit betekende dat het cadeautje wat ik maandag had besteld pas de maandag daarna kwam en te laat was voor de verjaardag. Dus betrouwbaar maar neem de tijd om iets te bestellen.
16 nov 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent! Ik kan me voorstellen dat de levertijd iets langer duurt dan dat je gewend bent (onze pakketjes komen uit Zweden). 😇✨ Liefs, Nada/ Customer Relations
SH
Sikko H.
Utrecht
9 nov 2023
Goed produkt met een prima prijs!
10 nov 2023
Hello & Welcome to Lyko! ✨ Thanks a lot for the great review! We appreciate that you took the time to that! I hope you really like your products and have a lot of joy with them! Have a great friday. 🍀 Best wishes, Lisa / Customer Relations
8 nov 2023

Ruime keuze en goed geprijd

Ruim assortiment producten en mijn dag- en nachtcrème waren voordelig geprijsd. Levertijd was echter 2 dagen langer dan vermled, maar dat was voor mij geen probleem.
10 nov 2023
Good morning! 🌞 Well thanks so much for being so patient then! Sometimes it can come to some delays unfortunately but I hope you can enjoy now your products and you really like them! I wish you a lovely friday and soon a great weekend! 😊 Best wishes, Lisa / Customer Relations
7 nov 2023
Goed bezorgd
Antwoord van lyko.com/nl
Hey! Bedankt voor je 5-sterren review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de levering hiervan. 🚛💨 We wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel! Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
JD
José D.
Utrecht
1 nov 2023
Zorgen dat DHL op tijd bezorgd. 2x geannuleerd.
2 nov 2023
Hey! Vervelend om te horen dat je langer moet wachten op je bestelling dan gehoopt. We doen er alles aan om ons leverproces te verbeteren. Bedankt voor je feedback. 💘 Liefs, team Lyko! 🧡
28 okt 2023
snelle en correcte levering
2 nov 2023
Hey! Bedankt voor de 5-sterren! Wat fijn om te horen dat je blij bent met de snelle levering.🚛💨 Liefs, Mara / Customer Relations