lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.072 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.985 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

14 jun 2023
Goede site en snelle levering
16 jun 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering! Veel plezier met je bestelling. 🥰 Liefs, Nada/ Customer Relations
13 jun 2023
Hello! First of all we are happy that you discovered Lyko! ✨ Thanks for the positive feedback! I am happy to hear that your package arrived so fast! I wish you a good evening and we hope to see you back soon! 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko

lyko is een aanrader

snelle levering en keurige prijs
13 jun 2023
Good morning! Amazing to hear that you are so happy with your lyko order! 🥰 I hope you have a lot of joy with your products! Thanks a lot for the great 5-star review and I with you a lovely sunny day! 🌞 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
10 jun 2023
Goede prijs vlotte bezorging!
11 jun 2023
Hello & Welcome to Lyko! That is great to hear! Thank you so much for the great feedback! 👍 We would love to see you back again soon and I hope you like the products you got from us! Have a great sunday afternoon! 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
8 jun 2023
Het is een goed website heel duidelijk. Ben super blij mee met mij aankoop en snel bezorging
9 jun 2023
Welcome to Lyko! ✨ Amazing to hear that you had such a great experience shopping at Lyko! Thanks a lot for the 5-star review! I hope you have a lot of joy with your products! I wish you a sunny day and a great weekend! 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
8 jun 2023
Al een paar keer besteld hier, gaat prima en goede prijzen.
9 jun 2023
Hello 🌸 So lovely to hear that you already ordered a few times at Lyko! We really appreciate that and also thanks a lot for takeing the time to write a review! I hope you have a great day & soon weekend! 🌞 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
9 jun 2023
Hello & Welcome to Lyko! First of all we are so happy that you discovered us! ✨ Thank you a lot for the great feedback and I hope that you have a lot of joy with your products from us! Have a lovely day & until soon! 🌸 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
7 jun 2023
6 jun 2023
De prijs, stuk goedkoper als ergens anders
8 jun 2023
Good morning & Welcome to Lyko! 😊 Amazing that you made such a good deal! We all love a good bargain, dont we? 😇 Thanks a lot for your great review and we would really love if you visit our site soon again! I wish you a lovely day! 🌸 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko

Heb mijn bestelling kunnen plaatsen, en binnen 4 dagen geleverd
8 jun 2023
Good morning! 🌞 Thank you so much for your 5-Star review! We appreciate it a lot, that you took the time for it. I hope you enjoy testing out your new products! Have a great day & hopefully see you soon! 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Service Lyko
Perfecte en snelle levering
8 jun 2023
Hello!😊 First of all we are happy you discovered Lyko. ✨ That is so lovely to hear that you were so happy with your order from us! I hope you have a lot of joy with your products and we hope to see you again very soon! Have a sunny day. 🌞 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
3 jun 2023

Product toch gevonden!

Dat ik een product kon kopen die niet meer leverbaar is.
2 jun 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons! Veel plezier met je bestelling. 🥰 Liefs, Nada/ Customer Relations
Prijs kwaliteit verhouding
2 jun 2023
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze scherpe prijzen. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot gauw!✨😍 Liefs, Nada/ Customer Relations