Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

4.454 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.103 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

7 apr 2024
Antwoord van Easytoys.nl
Oeps, een 1-ster rating :-(. We streven naar beter en jouw mening telt. Als er iets niet naar wens was, horen we het graag. Jouw ervaring is belangrijk voor ons. Neem gerust contact op, we helpen graag verder! Groetjes, Adriën
Antwoord van Easytoys.nl
We zagen je 1-ster beoordeling en willen je laten weten dat we daar best van balen:-(. We streven naar niets minder dan topervaringen voor onze klanten. Als er iets specifieks is dat niet helemaal lekker liep, zouden we het super vinden om daarover te horen. Voel je vrij om een chatbericht te sturen, ons te mailen of te bellen. We zijn er om te helpen en dingen recht te zetten. We hopen van je te horen! Groetjes, Adriën
Antwoord van Easytoys.nl
Wat jammer! Het lijkt erop dat we niet helemaal aan jouw verwachtingen hebben voldaan! Ik hoor graag wat er misging en hoe we jouw dag beter kunnen maken. Zou je contact met ons willen opnemen? Met vriendelijke groet, Adriën
20 mrt 2024
Oei, het lijkt erop dat we niet helemaal aan jouw verwachtingen hebben voldaan! Ik hoor graag wat er misging en hoe we jouw dag beter kunnen maken. Zou je contact met ons willen opnemen? Met vriendelijke groet, Adriën
Antwoord van Easytoys.nl
We zien je 1-sterbeoordeling en willen graag helpen. Laat ons weten wat er misging met een berichtje aan onze klantenservice. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons. Met vriendelijke groet, Adriën
Artikel niet goedkoop. Maar voor Easytoys gekozen om kwaliteit, gevestigd merk en in het verleden goede ervaring. Geen bevestigingsmail etc ontvangen. En vervolgens besluit gekozen bezorgdienst niet te bezorgen (bezorgadres is zakelijk dus geen kans op dichte deur/niet aanwezig) maar bestelling is ergens lukraak af te halen. Inmiddels week na bestelling en nog geen bericht ontvangen dat bestelling af te halen is. En daar betaal je dan hoofdprijs plus bezorgkosten voor.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me dat de aflevering van je bestelling niet goed verloopt. Het is echt niet de bedoeling dat je geen bevestigingsmail krijgt en dat je pakket niet zoals beloofd wordt bezorgd. Ik zie dat er na het contact met je direct een onderzoek bij de vervoerder is opgestart. Zodra we hier de uitslag van ontvangen nemen we gelijk weer contact met je op om het op lossen. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën

Verzendproces geautomatiseerd I.p.v. klantgericht

Iets heel kleins besteld dat prima door de brievenbus kan. Helaas toch een groot pakket dat vanaf het post.nl punt werd teruggestuurd, omdat ik op vakantie ben. Daarover gebeld; verzendproces is geautomatiseerd en dat kan niet worden aangepast. Maar als het wordt teruggestuurd, wordt het pakket vastgehouden bij Easytoys en kan ik aangeven wanneer ik weer thuis ben. Helaas is dat proces blijkbaar ook geautomatiseerd, want het ligt nu voor de tweede keer op een afhaalpunt.
Antwoord van Easytoys.nl
Dank je wel dat je de tijd neemt om je ervaring te delen en wat jammer te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten. We hadden natuurlijk het liefst je pakket zo snel mogelijk bij je afgeleverd, helaas is dat niet gelukt omdat je op vakantie was. We verzenden inderdaad uitsluitend met pakketpost. De grootte van de pakketten wordt per zending automatisch aangepast door onze inpakmachines. We kunnen bij verzending een voorkeurstijd aangeven voor de aflevering bij de vervoerder. Helaas geeft dat geen absolute garantie dat het pakket daadwerkelijk precies op die tijd wordt afgeleverd. Het pakket wordt bij niet thuis naar een afhaallocatie gebracht. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten, we helpen je graag! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Een betere klantenservice organiseren. En een andere bezorger dan PostNL als optie bieden. Ik wacht al meer dan twee weken op een vermist pakket. Maar het is officieel niet vermist bij PostNL. En er word gevraagd of ik zelf langs adressen ga (niet zomaar de buren) om mijn discrete pakket op te halen. En dan maar hopen dat een eventuele ontvanger het niet geopend heeft na TWEE weken.
Antwoord van Easytoys.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht en excuses voor het ongemak. Er is inmiddels per mail contact met u opgenomen om het voor u op een hopelijk goede en nette manier op te lossen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Klantenservice
1. De daadwerkelijke doorsnede van de cocksringen kwamen niet overeen met de afmetingen van de website. 2. Het geleverde materiaal was niet transparant zoals aangegeven. 3 was mijn eerste bestelling en ook mijn laatste
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je bestelling niet voldeed aan je verwachtingen. We zouden graag een oplossing vinden die voor jou werkt, zoals bijvoorbeeld een vervanging met de juiste specificaties of een volledige terugbetaling. Mocht je ervoor openstaan kun je contact opnemen met onze klantenservice, dan zorgen we dat dit snel opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Adriën
GG
G. G.
Zwartewaterland
Product was alles behalve stil, deed wel zijn werk. Schoonmaken was een grote opgave door de plastic ring welke boven op de sleef zit. Al met al een duur product welke helaas niet gebruikt gaat worden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat producten die je hebt besteld niet naar verwachting lijken te werken. Dit reviewplatform heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het eventuele contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
3 mrt 2024
overpriced crap The clothing and lingerie looked so great on the picture but I have never felt more cheated when I got the product. Overpriced and very low quality. Sent it back.
Antwoord van Easytoys.nl
Thank you for sharing your experience. I am so sorry to hear that you are not happy with your purchase. That's really not our intention. We want everyone to be happy. We take your feedback seriously and will look at how we can improve. Feel like sending us a message? Then we'll try to find a solution together. Thanks for letting us know. We hope we can rectify it. Apologies for the inconvenience! Kind regards, Adriën

Levertijd veel langer dan aangegeven

Op de site staat bij artikelen dat ze de volgende dag bezorgd worden. Maar na een week is de track and trace nog steeds niet werkzaam en heeft PostNL nog niks ontvangen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons te horen dat de levertijd van uw bestelling aanzienlijk langer is dan aangegeven en dat de track and trace informatie niet naar behoren heeft gewerkt. Dit is zeker niet gebruikelijk, het lijkt erop dat het pakket zoekgeraakt is tijdens het verzendproces. We streven ernaar om de beloftes die we maken, waaronder onze leveringstermijnen, na te komen. Echter, het lijkt erop dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We willen u er op wijzen dat wij een toegewijd klantenserviceteam hebben dat klaarstaat om u te ondersteunen bij eventuele problemen of vragen. In situaties zoals deze moedigen we klanten aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, zodat we direct actie kunnen ondernemen om de situatie op te lossen. Uiteraard wordt er vandaag nog een nieuw pakket naar u verzonden. De mail met de nieuwe tracking ontvangt u nog later op de dag. We gaan ervan uit dat deze snel actief zal worden. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Als je 24uur levering belooft, houd je daar ook aan. En als dat niet lukt neem verantwoordelijkheid. Jullie hebben laks aan de problemen en klachten van een klant
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je pakket later hebt ontvangen dan de bedoeling is. Ik zie dat je de 13e hebt besteld en de 14e het niet is gelukt het pakket bij je af te leveren, daarom is het naar een afhaallocatie gebracht. Verder geeft de tracking inderdaad een wat vreemd beeld. De laatste informatie over de te verwachten bezorgtijd vind je in de tracking van PostNL. Bij vragen of onduidelijkheden kun je ons dagelijks bereiken per telefoon, mail of chat. Het vermoeden is dat het met de Valentijn drukte te maken heeft gehad. We helpen je graag verder zodat je van je bestelling kunt genieten en zullen de vervoerder hierop aanspreken. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Ding is veel te klein en doet niet wat het beloofd. Ik gooi hem weg want kan hem ook niet retourneren. De omschrijving en de overige recensies vind ik misleidend
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen een artikel dat je hebt besteld niet naar verwachting is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden of dat de batterijen niet goed geplaatst zijn. De maten van de artikelen vind je op de website onder de artikelen bij "Maten en Specificaties". Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën

Geen bezorging

Na 1.5 week is mijn pakketje nog niet bezorgd, krijg geen terugkoppeling van easytoys of postnl over het onderzoek wat er gestart is.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat super vervelend! Ik zie in de tracking dat het inderdaad niet goed gaat met de bezorging van uw pakket. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice, dan lossen we het snel voor u op. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
17 feb 2024
Maatvoering klopt totaal niet. Leuk cadeau voor Valentijn is nu mislukt. Hulp of meedenken na een klacht is ook niet het geval.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een product dat u heeft besteld niet geheel naar verwachting is. Ik zie dat er contact is geweest met onze klantenservice en u compensatie is aangeboden. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten! Met vriendelijke groeten, Adriën
Gewoon doen wat jullie zeggen. Voor 9 besteld volgende dag in huis ipv 14 dagen later. En het product werkt ook niet eens.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Nogmaals excuses voor de vertraging tijdens het vervoer van uw pakket. De vervoerder is hierop aangesproken en ik zie dat u het vervangende pakket al heeft opgehaald. Voor klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
Ik heb de Ei gekocht en hij deed het niet. We hebben de batterijen veranderd en van alles geprobeerd maar hij was kapot
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt besteld niet naar behoren lijken te werken. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden. Mocht het artikel toch defect zijn bieden we uitstekende garantie en kan het artikel worden omgeruild. We helpen je graag met het vinden van de oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën

Beppy Tampon

Ik heb de tampon op de eerste hulp moeten laten verwijderen omdat ik er niet meer bij kon. Ik raad ze dus niet aan!
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring, we vinden het echt vervelend om te horen dat je zo'n ongemakkelijke situatie hebt meegemaakt met de Beppy Tampon. We nemen je feedback serieus en willen benadrukken dat jouw gezondheid en comfort onze hoogste prioriteit zijn. Voor gedetailleerde gebruiksinstructies en meer informatie, raden we je aan de website van Beppy te bezoeken. Daarnaast staan wij altijd klaar om je vragen te beantwoorden of extra ondersteuning te bieden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je verdere assistentie nodig hebt. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt om onze producten en diensten te verbeteren. Met oprechte excuses en vriendelijke groet, Adriën
nadat ik het opgeladen heb werkt het nog niet! kan geen foto maken van de lucht die eruit moet komen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een artikel uit uw bestelling niet werkt. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel ontgrendeld moet worden. We zijn dagelijks bereikbaar via telefoon, chat en mail. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We horen graag van u voor een snelle oplossing! Met vriendelijke groeten, Adriën