Easytoys.nl

3.532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.181 beoordelingen in totaal

Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

20 apr 2024

Wees voorzichtig waar u uw vertrouwen en geld in steekt

Er is geen transparantie of geloofwaardigheid bij het promoten en tentoonstellen van producten, en dan koop je een nutteloos product dat alleen maar geldverspilling is. Ik zal niet opnieuw via deze site kopen en het ook niet aanbevelen.
22 apr 2024
Echt balen dat de crème niet helemaal deed wat je ervan verwachtte. Het is goed om te weten dat zulke producten bij iedereen net iets anders kunnen werken. Elk lichaam reageert er namelijk op zijn eigen manier op. We vinden het superbelangrijk dat je tevreden bent en willen je graag helpen om iets te vinden dat beter bij je past. Zou je ons een berichtje willen sturen? Onze klantenservice kan je meer vertellen over hoe je het product het beste gebruikt en we hebben ook vast andere opties die misschien wél precies zijn wat je zoekt. Je bereikt ons dagelijks per mail, chat of telefoon. We horen graag van je en staan klaar om samen de beste oplossing te vinden. Sorry nog voor de tegenvaller, en goed dat je dit met ons deelt. We gaan ons best doen om je te helpen. Met vriendelijke groet, Adriën
The order was never delivered. I went to the NL pickup point and that said there is no package for me. Can you please re-send?
Antwoord van Easytoys.nl
Hi Miodrag, We're terribly sorry to hear that your order never made it to you. That's definitely not the experience we want for our customers. We'll look into this matter urgently, could you please contact us with your details so we can track it more efficiently? Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we work to resolve this issue for you. Best regards, Adriën
25 apr 2024
Heb na een dikke week nog steeds niets van mijn bestelling gehoord. Wel allang betaals
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht en je geduld. Het spijt ons te horen dat je nog niets hebt ontvangen, vooral omdat de bestelling volgens de trackinginformatie al bij het afhaalpunt is afgeleverd en afgehaald. Als dit niet het geval is, raden we je aan om direct contact met ons op te nemen, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en oplossen. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn en we zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Adriën
bestelling niet eens binnen gekregen, k heb gewacht op niks.
Antwoord van Easytoys.nl
Beste Jamal, Wat balen dat je je bestelling niet hebt ontvangen en dat het terug naar ons is gestuurd. Het laatste wat we willen is dat je op niks zit te wachten! Post NL laat weten dat het adres niet juist was, maar hopelijk geeft de tracking je wat meer inzicht in wat er is gebeurd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, maar we hebben het pakketje retour ontvangen en je geld teruggeboekt. Als je nog steeds geïnteresseerd bent in de producten, raden we je aan om opnieuw te bestellen. Hopelijk verloopt de bezorging dan vlekkeloos! Mocht je nog vragen hebben of ergens mee zitten, dan zijn we er voor je. Laat ons weten als je iets nodig hebt, we zijn hier om te helpen. Sorry dat het niet helemaal vlekkeloos verliep, we hopen je snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Adriën
24 apr 2024
Hij doet het niet. Ik had hem al open gemaakt.
24 apr 2024
Bedankt voor je berichtje! Het spijt me te lezen dat het bestelde artikel niet goed lijkt te werken. Heb je al gezien dat we op onze website een filmpje hebben met een uitgebreide uitleg over het gebruik van het artikel? Je kunt het vinden door naar deze link te gaan: https://www.easytoys.nl/paarse-stotende-rabbit-vibrator-p-27077/. Hopelijk kan dit je helpen om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet lukt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice met wat meer details over wat er precies niet werkt. We staan altijd klaar om te helpen en hebben vaak tips of oplossingen. Ook als het artikel defect is, geen zorgen! We hebben uitstekende garantievoorwaarden en service om ervoor te zorgen dat je een nieuw artikel ontvangt of je geld terugkrijgt. Hopelijk kun je snel van je aankoop genieten :-). Met vriendelijke groet, Adriën
Ik heb het gekocht en het heeft nooit gewerkt
Antwoord van Easytoys.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat het artikel niet werkt. Bij het eerste gebruik adviseren wij het artikel minimaal 2 uur op te laden via het netstroom. Hierna dien je de aan uit knop 5 seconden ingedrukt te houden. Graag vernemen wij of het artikel inmiddels werkt. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
Bij het eerste gebruik al kapot gebroken
Antwoord van Easytoys.nl
Wat vervelend om te horen dat het product bij het eerste gebruik al kapot is gebroken! Dat is zeker niet de ervaring die we willen dat je hebt. We willen dit graag rechtzetten voor je. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen met meer informatie over het product en je bestelgegevens? We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je alsnog tevreden bent met je aankoop. Vriendelijke groet, Adriën
23 apr 2024
Bestelling niet binnengekregen.
24 apr 2024
Het spijt me te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen, dat is natuurlijk heel frustrerend! Volgens de trackinginformatie van PostNL is het pakket bezorgd op de dag na het plaatsen van je bestelling, maar helaas lijkt het erop dat het toch niet is aangekomen. Dat is zeker niet wat we willen horen! Maak je geen zorgen, we gaan dit voor je oplossen. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zij staan klaar om je te helpen en een passende oplossing te vinden voor dit probleem. We zorgen ervoor dat je krijgt wat je hebt besteld! Nogmaals, excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Adriën
24 apr 2024
De pillen werken helaas niet.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback! Het spijt ons te horen dat de pillen niet het gewenste effect hadden. We begrijpen hoe teleurstellend dat kan zijn. Als je wilt, kunnen we je adviseren over andere producten die misschien beter bij je passen. Neem gerust contact met ons op, we staan voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
19 apr 2024
De toys werken niet eens
19 apr 2024
Dankjewel voor je berichtje. Oei, dat klinkt niet goed! Sorry dat je toys niet werken zoals verwacht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor alle defecten of problemen kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder om dit zo snel mogelijk op te lossen. Laat ons weten wat er aan de hand is, dan kijken we direct wat we voor je kunnen doen! Vriendelijke groet, Adriën
27 apr 2024
Slechte prodructen
29 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de producten niet aan je verwachtingen voldeden. Inderdaad, de werking van supplementen kan variëren per persoon. We nodigen je graag uit om contact op te nemen met onze klantenservice voor persoonlijk advies of om alternatieve opties te bespreken die mogelijk beter bij je passen. We staan klaar om je te helpen een meer geschikt product te vinden. Vriendelijke groet, Adriën
25 apr 2024
Waardeloos produkt
26 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat het product niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Bij producten zoals deze kan de werking inderdaad per persoon verschillen en is het soms een kwestie van uitproberen om te zien wat het beste werkt. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor tips over het gebruik of voor advies over andere opties die wellicht beter bij je passen. We helpen je graag verder! Groetjes, Adriën
bij buren bezorgt
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht! Het lijkt erop dat de postbode de instructies op het pakket over het hoofd heeft gezien :-(. Onze excuses voor het ongemak! Mocht dit vaker voorkomen of heb je andere vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat je volgende bestelling soepel verloopt. We hopen dat alles verder naar wens was en wensen je een mooie dag! Vriendelijke groet, Adriën
Trilt niet genoeg
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je niet de gewenste trillingen hebt ervaren. We begrijpen hoe belangrijk dat is voor een optimale ervaring. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice? We horen graag meer over je ervaring, zodat we samen een oplossing kunnen vinden voor een betere vibrerende ervaring bij je volgende gebruik ;-). Aarzel niet om contact met ons op te nemen; we zijn hier om te helpen:-) Vriendelijke groet, Adriën
26 apr 2024
Artikel al kapot
29 apr 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt ons dat het artikel kapot is gegaan, maar fijn om te zien dat je al een vervangend artikel hebt ontvangen. Onze klantenservice staat altijd paraat om te helpen bij problemen en defecten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als er iets niet naar wens is. Vriendelijke groet, Adriën
18 apr 2024
Geen commentaar
19 apr 2024
Wat jammer, ik zie dat er problemen zijn geweest met het ontvangen van het retourformulier, ondanks dat we het meerdere keren hebben verzonden. Er lijkt ergens een miscommunicatie te zijn opgetreden, en daarvoor bieden we onze excuses aan. Gelukkig zie ik dat het inmiddels is opgelost, mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons weten! Met vriendelijke groet, Adriën
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht! Allereerst onze excuses voor de verwarring rondom je bestelling! Het lijkt erop dat door miscommunicatie binnen ons team, de zaken niet zijn gelopen zoals gepland. We betreuren het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Bedankt voor je begrip en dat je de tijd hebt genomen om alles te retourneren. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Adriën
Antwoord van Easytoys.nl
Oei, een sterretje maar? Dat klinkt niet best! We vinden het jammer te zien dat je ervaring niet naar wens was. We horen graag wat er misging, zodat we het kunnen goedmaken en verbeteren. Stuur ons gerust een berichtje of bel ons even. We staan voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
Antwoord van Easytoys.nl
Goedemiddag Richard, Bedankt voor je review. Om je goed en snel van dienst te zijn willen wij je vragen waarop deze is gebaseerd. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
Antwoord van Easytoys.nl
Oh nee, één ster! We zijn op een sterrenjacht, maar blijkbaar hebben we iets gemist! Hopelijk kunnen we dit nog goedmaken... Stuur ons gerust een berichtje als we iets voor je kunnen doen om het beter te maken. We helpen je graag! Vriendelijke groet, Adriën