Easytoys.nl

3.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.152 beoordelingen in totaal

Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Verkeerde datum

Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer een pakket eerder komt dan verwacht als je een latere datum hebt aangegeven. In dit specifieke geval hebben we ervoor gekozen je bestelling eerder te verzenden vanwege de verwachte vertragingen rondom Koningsdag. We wilden er zeker van zijn dat je pakket op tijd bij je zou aankomen, gezien de mogelijkheid van vertraagde leveringen rondom deze dag. We hadden echter niet verwacht dat deze aanpassing zou resulteren in een te vroege levering. Het spijt ons dat we hiermee niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen ons best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Vriendelijke groet, Adriën
18 apr 2024

Het laatste artikel dat ik kocht was…siliconen penisring

Het laatste artikel dat ik kocht was ondeugdelijk. De siliconen ring bevatte in het midden scherpe randen aan weerszijden, het lijkt wel of de ring samengesteld is uit twee helften. Werd na 5 minuten al pijnlijk
19 apr 2024
Dankjewel voor het delen van je ervaring. Wat vervelend te horen dat je problemen hebt ondervonden met de siliconen penisring die je hebt gekocht. Dit is niet de bedoeling! Het lijkt erop dat er een fabricagefout is opgetreden, en dat spijt ons zeer. We willen dit graag voor je oplossen. Zou je alsjeblieft contact kunnen opnemen met onze klantenservice? We helpen je graag verder met een vervanging of terugbetaling. Groetjes, Adriën
Slecht te bediening. Met je phone gaat t nog wel maar dat is niet echt plezier verhogend. Vind het niet bijzonder goed werken.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback Titia! Het spijt ons dat je ervaring niet zo plezierverhogend was als gehoopt. Maar geen zorgen, ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen! Dus schroom niet om contact op te nemen voor tips over het gebruik van onze app-gestuurde toys. Wie weet kunnen we je wat extra trucjes leren voor meer plezier. 😉 Vriendelijke groet Adriën

werking van het product valt tegen.

werking van het product valt tegen, zeker voor deze prijs. Te hoge verwachtingen gewekt.
Antwoord van Easytoys.nl
Wat jammer! Het spijt me te horen dat de werking van het product niet aan je verwachtingen voldoet. We begrijpen natuurlijk hoe belangrijk het is om waar voor je geld te krijgen. Als je wilt, kunnen we samen kijken naar mogelijke oplossingen of alternatieven die beter aan je verwachtingen voldoen. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons, dus aarzel niet om contact met onze klantenservice op te nemen! We helpen je graag :-). Vriendelijke groet, Adriën
Laadt niet op geprobeerd met verschillende opladers
Antwoord van Easytoys.nl
Het spijt me te horen dat je problemen ondervindt met het opladen van de Satisfyer, ondanks het gebruik van verschillende opladers. Dat klinkt frustrerend. Om dit op te lossen, raden we aan om de oplaadpoort en de kabel zorgvuldig te controleren op eventuele vuil of beschadigingen.Als dat niet helpt, laat het ons weten dan gaan we voor je aan de slag om het op te lossen. Vriendelijke groet, Adriën
Geen gebruiksaanwijzing, los zittende schakelaar.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback Jules Het spijt ons te horen dat je geen gebruiksaanwijzing hebt ontvangen en dat de schakelaar los zit. Dat is niet de ervaring die we willen bieden. Voor defecten/gebreken kun je eenvoudig een retour aanvragen via ons retourportaal op de website. Bovendien zijn er handige video's beschikbaar op onze website onder de artikelen, die als gebruiksaanwijzing kunnen dienen. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice? We zullen ervoor zorgen dat je de juiste informatie ontvangt en dat eventuele problemen worden opgelost. Ons team staat klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Adriën
26 apr 2024
17 apr 2024

slechte kwaliteit

had een automatische mastrubator besteld!! was netjes optijd geleverd!! goede service!! maar eenmaal uitgepakt!! en geprobeerd!! werkte het ding totaal niet!! had het ding aangezet!! tot verbazing kreeg ik het ding niet meer uitgezet!! tenslotte durfde ik het niet terug te sturen omdat ik het ding al gebruikt heb!! daar voel ik me een beetje te beschijde voor!!
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met het product. We nemen kwaliteit serieus en willen dit graag voor je oplossen. Helaas kunnen we gebruikte artikelen die niet defect zijn niet terugnemen om hygiënische redenen. Zou je contact op kunnen nemen met onze klantenservice? We bespreken graag de situatie en zoeken samen naar een passende oplossing. Excuses voor het ongemak en dank voor je begrip. Groet, Adriën
ik heb meerdere dingen besteld en ik heb er 3 weggegooid allemaal stuk. nu heb ik n artikel terug gestuurd t oplaad pennetje van ijzer wou er niet in. dus ik kan m niet opladen daar heb ik niks aan als dat zo doorgaat dan hou je geen klant over ik ben terleurgesteld in de spullen groetjes uit edam
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je beoordeling! Wat ontzettend vervelend dat je zo'n pech hebt gehad met je bestelling. Dit is echt niet de ervaring die we je willen bieden. Dat je drie items hebt moeten weggooien omdat ze stuk waren, en dat een oplaadpennetje niet past, daar balen we van. We begrijpen je teleurstelling volledig. We staan echt altijd voor je klaar met tips, service en een luisterend oor bij onze klantenservice. Bovendien hebben we uitstekende garantievoorwaarden voor defecte producten. We willen dit graag voor je oplossen en ervoor zorgen dat je tevreden bent. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen? We duiken er dan meteen in om samen met jou een passende oplossing te vinden. We hopen snel van je te horen, zodat we dit kunnen rechtzetten. Met vriendelijke groet, Adriën
Zet aub duidelijk de maten bij de "speeltjes". Veel geld uitgegeven en past voor geen meter. Graag bijsluiters bij erectie pillen die overigens niet werken.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de producten niet helemaal voldeden aan je verwachtingen. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, vooral na een investering in iets nieuws. Over de maten van onze "speeltjes", deze zijn te vinden onder de productbeschrijving bij 'Maten en Specificaties'. Ook de gebruiksaanwijzing en de ervaring van andere gebruikers vind je hier. Mocht je deze informatie gemist hebben of moeilijk vinden, dan nemen we je suggestie ter harte om deze zichtbaarder te maken. Wat betreft de erectiepillen, de werking kan inderdaad per persoon verschillen, zoals bij veel gezondheids- en welzijnsproducten. We waarderen het dat je dit punt hebt aangekaart en willen je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kunnen we je adviseren over alternatieve oplossingen of producten die beter bij je passen. We zijn hier om te helpen en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankopen. Met vriendelijke groet, Adriën
Post nl andere bezorgmethodes laten toevoegen. Doordat ik niet op hun tijdstip thuis kon zijn ivm m'n werk wordt helaas pakket retour gezonden
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend! Even kort: als je niet thuis bent, brengt PostNL je pakket naar een afhaalpunt waar het een week blijft liggen. We kiezen ervoor pakketten niet bij buren te laten afleveren in verband met de privacy. Met de trackinglink kun je alles makkelijk volgen. En als je het pakket liever nog een keer thuis krijgt, geen probleem! Je kunt dit in de PostNL app regelen of neem gewoon contact op met onze klantenservice. We zijn altijd bezig met het verbeteren van onze service, dus je suggesties zijn super welkom. Bedankt dat je dit met ons deelt! Groetjes, Adriën
Ik had wat besteld maar ik moest er zelf achter komen dat er iets niet geleverd was Geen korting of iets
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review! Oeps, we hebben een slippertje gemaakt met je bestelling waardoor een deel van je bestelling niet is aangekomen, dat was zeker niet onze bedoeling! Soms gaat er iets mis en lijkt een artikel een eigen wil te hebben. Helaas hebben we geen magische glazen bol (die zijn blijkbaar ook uitverkocht), dus als je ons niet laat weten dat er iets mist, zijn we een beetje als Sherlock zonder clues. Laat ons dus zeker weten wat er ontbreekt, zodat we het snel met je kunnen oplossen. Het is nooit leuk als iets niet volgens plan verloopt, vooral niet als het artikel dat je wilde niet meer voorradig is. Gelukkig is de terugbetaling goed geregeld. Nogmaals excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Adriën
17 mrt 2024
Ik ben altijd tevreden geweest hoor maar de laatste cockring die ik besteld heb doet het niet
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je bericht en fijn te horen dat je altijd tevreden bent geweest! Maar het spijt ons te horen dat je laatste aankoop niet naar verwachting was. We willen dit graag voor je oplossen. Zou je contact kunnen opnemen met onze klantenservice? We helpen je graag verder en zorgen voor een passende oplossing. Bedankt voor je begrip en geduld. Groetjes, Adriën
16 mrt 2024
Had een dag gekozen van bezorging echter wad dit niet optijd aangekomen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review en allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. We begrijpen hoe belangrijk het is dat je bestelling op de gekozen dag aankomt. Helaas kunnen er, ondanks onze beste inspanningen, sporadisch vertragingen optreden tijdens het vervoer door onvoorziene omstandigheden zoals verkeersopstoppingen, weersomstandigheden of logistieke uitdagingen. We gaan er natuurlijk helemaal voor om deze incidenten tot een minimum te beperken en werken voortdurend aan het verbeteren van onze bezorgprocessen. Jouw ervaring is belangrijk voor ons en we willen dit graag goedmaken. Neem even contact op met onze klantenservice zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Bedankt voor je begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Adriën
Slechte kwaliteit gaat gauw kapot
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van het product en dat het snel kapot is gegaan. Kwaliteit en duurzaamheid zijn belangrijk voor ons en het is natuurlijk niet de bedoeling iets te leveren dat hier niet aan voldoet. Gelukkig heb je op alle aankopen bij ons garantie. We nodigen je uit contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je kunnen helpen met een passende oplossing. Vriendelijke groet, Adriën
17 mrt 2024
Product beviel niet.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback! Wat jammer dat het product niet naar wens was. Smaak en voorkeur kunnen natuurlijk enorm verschillen en dat respecteren we. Hoewel er daarvoor misschien geen directe oplossing is, horen we toch graag meer details van je. Voel je vrij om even contact op te nemen met onze klantenservice We zijn er om te luisteren! Groetjes, Adriën

Trilei lijkt een miskoop

Het trilei deed het de eerste dag al niet meer. De afstandsbediening reageerde na een paar keer klikken al niet meer. Na het verwisselen van de batterijen lijkt het beter te gaan maar alsnog veel haperingen en dat voelt zeer ongemakkelijk! Ik kan ‘m niet altijd stoppen en moet daarvoor wel eens de batterijen uit het ei halen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen een artikel dat u heeft besteld niet goed lijkt te werken. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën

Slechte service

Er is mij niet verteld dat ik een schroefje los moest draaien in de afstandsbediening van een tril ei. Nu zitten er krassen op en ik mag hem niet ruilen. Kan hem hoe dan ook niet open krijgen. Zelfs niet met een schroevendraaier
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen je frustratie over de afstandsbediening van het tril ei en de verwarring omtrent het openen ervan. Recent zijn er nieuwe veiligheidsvoorschriften geïntroduceerd voor producten met knoopcelbatterijen, bij deze producten moet inderdaad een schroefje worden losgedraaid om de batterijbescherming te verwijderen. Het lijkt erop dat wij deze informatie niet duidelijk hebben overgebracht, waarvoor onze excuses. Wat betreft het probleem met het openen van de afstandsbediening zie ik dat er direct een omruiling heeft plaatsgevonden, gelukkig is het met je opgelost! Onze excuses voor het ongemak! We waarderen je feedback, want die helpt ons om onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten alle benodigde informatie krijgen. Met vriendelijke groet, Adriën