Easytoys.nl

3.503 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.152 beoordelingen in totaal

Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

24 apr 2024
De verpakking was extreem groot voor wat betreft het product. Het kan in een enveloppe makkelijk in de brievenbus gekund.
24 apr 2024
Hartelijk dank voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten over je ervaring met onze verpakking. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen graag benadrukken dat we een geautomatiseerde inpakmachine gebruiken om de efficiëntie van ons verzendproces te verbeteren en ervoor te zorgen dat de producten veilig bij je aankomen. We begrijpen echter dat de grootte van de verpakking niet altijd overeenkomt met de omvang van het product, en we streven ernaar om een balans te vinden tussen bescherming van het product en minimalisering van de verpakkingsgrootte. We zullen je opmerkingen zeker in overweging nemen en zoeken naar manieren om onze verpakkingsprocessen te verbeteren, zodat we kunnen zorgen voor een meer passende en duurzame oplossing voor toekomstige zendingen. Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback en voor je steun aan ons bedrijf. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Ellen
24 apr 2024
De verpakking was wel heel erg groot De bestelling kon ook verzonden worden in een klein doosje of in een enveloppe
24 apr 2024
Duurt lang voordat je n reactie krijgt. Hopelijk wordt t opgelost. En ontvang ik mijn pakket.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht! Het spijt ons te horen dat er vertraging en verwarring is rondom de levering van je pakket. We begrijpen hoe vervelend dit voor je moet zijn. We zullen het onderzoek van PostNL nauwlettend volgen en zodra we de uitslag ontvangen, stellen we je direct op de hoogte. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je je pakket ontvangt. Nogmaals excuses en als je in de tussentijd nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Adriën
29 apr 2024
Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde dus kan nog geen goed oordeel vormen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring Nora! De eerste keer bestellen is net als je eerste poging om een IKEA-meubel in elkaar te zetten: een beetje verwarrend, maar uiteindelijk valt alles op zijn plaats! 😄 Geen zorgen, we zijn hier om ervoor te zorgen dat je volgende keer als een pro bestelt! Als je vragen of ergens hulp bij nodig hebt, zijn we er altijd om je te helpen. Vriendelijke groet, Adriën
Goei snelle service me vrouw de volgende dag nog super blij kunnen maken
Antwoord van Easytoys.nl
Wat fijn om te horen dat we jullie zo snel blij hebben kunnen maken! 🚀 Als jullie ooit weer een snelle oplossing nodig hebben, staan we voor jullie klaar. Tot de volgende keer! Groetjes, Adriën
24 apr 2024
Ajb, zo grote doos is echt niet nodig om 6 kleine cockrings te sturen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je opmerking! We begrijpen je zorgen over de grootte van de verpakking. Het is belangrijk op te merken dat we uitsluitend met pakketpost verzenden en dat onze verzenddozen automatisch worden aangepast aan de bestelde artikelen door onze inpakmachines. We streven altijd naar efficiëntie en minimalisme, maar helaas kunnen sommige verpakkingen groter lijken dan nodig. We zullen dit zeker bespreken met ons verzendteam om te zien hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Adriën
22 apr 2024
Apparaat werkt niet zoals verwacht. Veel ophef maar weinig resultaat
24 apr 2024
Dank je voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de Satisfyer niet aan je verwachtingen voldeed, ondanks de positieve feedback die we van veel andere klanten hebben ontvangen. Hoewel er misschien geen directe oplossing is, kan onze klantenservice wellicht helpen met tips over het gebruik van het apparaat of het aanbevelen van een ander artikel dat beter bij je past. Laat ons je helpen om de juiste fit te vinden! Tot snel :-). Vriendelijke groet, Adriën
21 apr 2024
geruisloos doordat hij het niet doet.
22 apr 2024
Dank voor je bericht. Ik zie dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat het probleem veroorzaakt werd door een storing. Gelukkig hebben we dit samen kunnen oplossen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, onthoud dat we altijd klaarstaan om je te helpen. Met vriendelijke groet, Adriën
28 apr 2024
27 apr 2024