Easytoys.nl

3.532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.181 beoordelingen in totaal

Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

19 apr 2024
Mooi assortiment, fijn dat er specialisten zijn waar je vragen kunt stellen over seksualiteit. Goed advies onderhoud producten. Goed bereik voor vragen over producten. Snelle discrete levering. Leuke aanbiedingen. Echt heb een product aan geschaft wat niet match met mijn lichaam. Daar wou ik wel op reageren maar mischien ook wel een tip wat de afstand is tussen stimulatie en inbreng positie is omdat vrouwen 3cht niet gelijk zijn of dat het product zo gemaakt wordt dat je het kan bij buigen.
19 apr 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons assortiment en de service! We doen ons best om een plek te zijn waar je niet alleen geweldige producten kunt vinden, maar ook terecht kunt voor advies en ondersteuning op het gebied van het gebruik van de artikelen. We begrijpen dat niet elk product perfect past bij iedereen, en je feedback over het aanpassen van producten aan de unieke vormen van verschillende lichamen nemen we zeker mee! Bij vragen of opmerkingen, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. Nogmaals bedankt voor je support en suggesties! Vriendelijke groet, Adriën

Goed maar kan beter

Ik kan veel vinden op easytoys wat ik nodig heb. De prijzen voor zelfde producten zijn elders wel goedkoper. De keuze is ruim maar niet reuze en veel van hetzelfde achtig spul als je bijv. Een buttplug wil. Over het algemeen goeie ervaring voor wat het is en wat het heeft. Voor andere producten of minder prijzige ga ik toch vaal naar een andere webshop
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je eerlijke feedback Nina! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is natuurlijk super om te horen dat je veel vindt op EasyToys. We begrijpen dat prijzen een belangrijke factor zijn bij het maken van een keuze, en hoewel we ons best doen om scherpe prijzen aan te bieden, kan het natuurlijk zijn dat er soms elders goedkopere opties te vinden zijn. Wat betreft het assortiment, streven we altijd naar diversiteit en kwaliteit, maar we nemen je opmerkingen ter harte en zullen kijken hoe we ons aanbod kunnen verbreden en nog meer unieke producten kunnen toevoegen. Als je in de toekomst weer eens langs wilt komen, ben je meer dan welkom. Wie weet hebben we dan nog meer verrassingen voor je in petto! 😊 Vriendelijke groet, Adriën

Pakketje kwam op tijd.

De bestelling kwam op aangegeven datum/tijd binnen.Jammergenoeg werd pakket - ondanks de melding op het pakket - tóch bij de buren afgegeven.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen Ama. Fijn om te horen dat je bestelling op tijd is aangekomen, maar het spijt ons dat de bezorging niet volledig volgens plan verliep. Ondanks de duidelijke instructies lijkt het pakket toch bij de buren te zijn afgegeven. Onze excuses voor dit ongemak. We zullen dit voorval aankaarten bij onze bezorgdienst om herhaling te voorkomen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, staan we graag voor je klaar en bedankt voor je begrip! Vriendelijke groet, Adriën
27 apr 2024
Een besteld artikel werkte niet naar behoren. Hierop heb ik contact gezocht en hebben ze mij een nieuw artikel gestuurd.
Ondanks een foutje bij levering, binnen een dag het juiste artikel geleverd EN zeer leuk en correcte klantenservice. 👍
De snelle levering bevalt. De kracht van de speeltjes aangeven in een rating van bijvoorbeeld 1 tot 5.
22 apr 2024
Jammer van de levertjes de rest prima dank u een volledig gratis cadeau zou wel eens welkom zijn grtj
24 apr 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te lezen dat de levering niet helemaal aan je verwachtingen voldeed maar zijn natuurlijk heel blij te lezen dat de rest van je ervaring prima was! We begrijpen dat een gratis cadeau een leuke verrassing zou zijn, ben je al lid van onze nieuwsbrief? Zo blijf je op de hoogte van onze speciale aanbiedingen en verrassingen en mis je niets leuks! Bovendien kun je punten sparen voor kortingen en gratis cadeaus. Je vindt dit op de homepage, rechtsboven bij Easy Toys Extra, waar je je gratis kunt aanmelden. Nogmaals bedankt voor je support, en als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Adriën
Producten doen aan de verwachtingen. Graag meer costuummaskers in assortiment
Retourportal werkt niet altijd even goed, maar dat kan aan mij liggen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de eventuele problemen met ons retourportal! We zijn onlangs overgestapt naar dit nieuwe systeem en hebben enkele "opstartproblemen" gehad. Gelukkig zijn deze nu opgelost en zijn we ervan overtuigd dat je ervaring bij toekomstige retourzendingen weer soepel zal verlopen. Bedankt voor je geduld en begrip! :-) Vriendelijke groet, Adriën

Geen gedoe...gewoon heel snel krijg je…

Geen gedoe...gewoon heel snel krijg je wat je besteld hebt .
correct geleverd, wat er besteld is. Goed verpakt en snel.
16 apr 2024
op tijd en discreet geleverd en goed kwaliteit artikelen
Alleen niet discreet om mails te blijven sturen. ,,
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht Riccerd! We begrijpen helemaal dat je discreet wilt blijven, en doen ons best om je privacy te respecteren. Als je bij ons een bestelling plaatst, ontvang je een paar e-mails om je op de hoogte te houden: Allereerst een orderbevestiging, die krijg je direct nadat je je bestelling hebt geplaatst. Vervolgens sturen we je een Track & Trace-code zodra je pakketje onderweg is. En tot slot, na ontvangst van je bestelling, sturen we je een e-mail om ons te laten weten hoe het is gegaan. We willen benadrukken dat deze laatste mail, de review e-mail, geen nieuwsbrief is. Je kunt je hier niet voor afmelden, omdat het een eenmalig verzonden e-mail is. Als je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen, kun je jezelf afmelden via de link in de nieuwsbrief. Als je nog meer vragen hebt, met name over de nieuwe Europese privacywetgeving (AVG), stuur ons dan gerust een e-mail naar privacy@edc.nl. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Adriën
16 apr 2024
Zeer correct geleverd , in blanco verpakking
LD
Luc D.
Heist-op-den-Berg
16 apr 2024
De levering gebeurd op de afgesproken datum.
Ben altijd benieuwd naar nieuwe items
Antwoord van Easytoys.nl
Wat leuk te lezen dat je altijd nieuwsgierig bent naar nieuwe items! We doen ons best om regelmatig spannende en innovatieve producten toe te voegen aan het assortiment. Blijf ons volgen voor de laatste updates en verrassingen! Wie weet wat voor leuks we binnenkort voor je hebben! 😊🎉 Vriendelijke groet, Adriën
19 apr 2024
Goed advies correcte snelle levering
16 apr 2024
Ik kreeg iets anders dan ik bestelde
19 apr 2024
Prima geleverd volgend de afspraak.
Snelle levering en goeie service