LIONINSIDE.nl

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2024
LIONINSIDE.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gymtowel Op facebook kwam ik de advertentie tegen van de gymtowel. Ik was een beetje sceptisch. Maar had 2 zwarte towels besteld. Deze werden tot mijn verbazing heel snel geleverd. En de kwaliteit van de towels is echt van goede kwaliteit. Man en kind zijn er ook super tevreden mee, want het zijn echt ideale towels voor over een gym bankje. Ook na het wassen blijven ze nog steeds goed, ik doe ze express niet in de droger. Maar ze worden zoveel gebruikt nu, in plaats van de gewone handdoek dat ik snel bij gaat bestellen. Super tevreden mee, en hele goeie kwaliteit.

Vind de handdoeken wat te klein

Beoordelingen voor LIONINSIDE.nl

RK

Snel geleverd en goed product

Snel geleverd en het artikel welke ik besteld had maakt waar waarvoor het gemaakt is.
19 apr 2024
Mooie kwaliteit en snelle levering!
23 apr 2024
Snel bezorgd
28 apr 2024
Szybka przesyłka, tylko w gumach do rozciągania są słabej jakości uchwyty które pękają .... niestety☹️ ale deska do pompek jest super 😋
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Thank you for your review and glad you are happy about the pushup board and shipment. Sorry about the ring, we could send you a new ring for them, please contact us on info@lioninside.nl with your order number and we will arrange it :)
7 apr 2024
Ik vond de stof dunner dan verwach t
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. We streven ernaar om onze producten voortdurend te verbeteren, dus jouw opmerkingen helpen ons daarbij! Als je verdere vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen ervoor zorgen dat je volledig tevreden bent! 🙏💪 #FeedTheLion 🦁🔥
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Wow, bedankt voor de geweldige 4-sterrenbeoordeling! We zijn zo blij dat je tevreden bent met onze gym handdoek. Jouw steun betekent veel voor ons en we hopen dat je er veel plezier van zult hebben tijdens je trainingen! 💪🌟 Als je nog vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! 🦁🔥 #FeedTheLion
RS
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Bedankt voor je beoordeling Robert, mochten er verbetering in onze service en producten zijn horen we dat graag, we streven naar verbetering!