LIONINSIDE.nl

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2024
LIONINSIDE.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Gymtowel Op facebook kwam ik de advertentie tegen van de gymtowel. Ik was een beetje sceptisch. Maar had 2 zwarte towels besteld. Deze werden tot mijn verbazing heel snel geleverd. En de kwaliteit van de towels is echt van goede kwaliteit. Man en kind zijn er ook super tevreden mee, want het zijn echt ideale towels voor over een gym bankje. Ook na het wassen blijven ze nog steeds goed, ik doe ze express niet in de droger. Maar ze worden zoveel gebruikt nu, in plaats van de gewone handdoek dat ik snel bij gaat bestellen. Super tevreden mee, en hele goeie kwaliteit.

Vind de handdoeken wat te klein

Beoordelingen voor LIONINSIDE.nl

Eerst heel sceptisch of ik wel datgene kreeg wat ik besteld had. Was aangenaam verrast het was en is kwaliteit en degelijke materiaal.
Onze dank voor je review! Erg blij dat je tevreden bent :) Team Lioninside
Szybka przesyłka, tylko w gumach do rozciągania są słabej jakości uchwyty które pękają .... niestety☹️ ale deska do pompek jest super 😋
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Thank you for your review and glad you are happy about the pushup board and shipment. Sorry about the ring, we could send you a new ring for them, please contact us on info@lioninside.nl with your order number and we will arrange it :)
Overzichtelijke site heb de gym towel besteld Vlug ontvangen en goed van kwaliteit zeer tevreden
Product is zoals omschreven, was snel geleverd. Een aanrader voor de gym rats
DR
diane R.
Borculo
7 apr 2024
Goede kwaliteit fitness handdoek, snelle levering en vooral NIET duur
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Dank je wel voor je enthousiaste reactie! 😊 We zijn blij dat je tevreden bent met onze gymhanddoek! Veel plezier ermee en laat het ons weten als we nog iets voor je kunnen betekenen! 💪✨ #FeedTheLion 🦁🔥
Mooie sport handdoeken! Erg handig. Hadden wel iets groter gemogen.
31 mrt 2024
Mooie en handige gymtowel met rits. Snelle levering.Ik ben tevreden!
Bedankt voor uw beoordeling! Erg blij dat alles naar wens is :) Team Lioninside
MF
Marco F.
Badhoevdorp
Product voldoet aan verwachting. Vlotte en correcte afhandeling.
13 apr 2024
bestelling kwam mooi op tijd binnen en ziet er goed uit
7 apr 2024
Snelle verzending de handdoeken zien er top uit !!👌🏻
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Dank je wel voor de vriendelijke woorden! 🚀 We zijn blij dat je je bestelling snel hebt ontvangen! Geniet van je gymhanddoek en laat het ons weten als we nog iets voor je kunnen betekenen! 💪✨ #FeedTheLion 🦁🔥
Mega snel thuis ontvangen niks gelogen top geregeld
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met de snelle verzending en het product! 🚀🌟 We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen, en het is fantastisch om te horen dat het goed is aangekomen. Geniet van je aankoop en veel succes met je workouts! 💪🦁 #FeedTheLion
Produit de qualité et livré très rapidement.
Zeer snel geleverd. Kwaliteit is goed.
Zeer dank voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent =) Team Lioninside
7 apr 2024
Ik vond de stof dunner dan verwach t
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. We streven ernaar om onze producten voortdurend te verbeteren, dus jouw opmerkingen helpen ons daarbij! Als je verdere vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen ervoor zorgen dat je volledig tevreden bent! 🙏💪 #FeedTheLion 🦁🔥
Mooie kwaliteit en snelle levering!
Goede kwaliteit en snel bezorgd
Perfect en goede kwaliteit!
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring, het betekent veel voor ons team. Als je nog vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, laat het ons gerust weten. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn! 💪😊 #FeedTheLion 🦁
Snelle levering blij mee
Goede kwaliteit
Antwoord van LIONINSIDE.nl
Wat fijn om te horen dat je blij bent met de kwaliteit van onze gym handdoek! 😊🌟 We streven er altijd naar om producten van topkwaliteit te leveren die voldoen aan jouw verwachtingen. Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Als er iets is waar we je verder mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Train ze! 💪🦁 #FeedTheLion
Snel bezorgd