e-sportkleding.nl

14 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2023
e-sportkleding.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Alles geleverd zoals besteld. Het is van te voren duidelijk dat het een paar dagen duurt voordat de bestelling geleverd wordt, dat staat goed omschreven.

“Terugsturen op eigen kosten”. …. Niet aardig en voor mij een kostenpost. Ik bedenk mij wel 2 x nu! Je bent een webshop, dat zit in je business model, daar moet je niet moeilijk over doen Dan verhoog je prijs een beetje van ál je artikelen en voíla, klant blij, u blij.

Beoordelingen voor e-sportkleding.nl

Een broekje was niet in plastic verpakking. Ik weet dus niet of hij echt nieuw was.
Antwoord van e-sportkleding.nl
Bedankt voor de beoordeling. Wij verkopen alleen 100% nieuwe producten. De verpakking kan soms om meerdere redenen ontbreken, het is vaak een doorzichtige plastic zak waar geen verdere info op staat. Alle retourzendingen worden bijvoorbeeld ook weer verwerkt voor nieuwe verkoop, mits ongebruikt natuurlijk. Dat is beter dan de grote webshops die producten zonder verpakking weggooien.
21 jan 2024
De maatvoering klopt niet
Antwoord van e-sportkleding.nl
We doen ons best om de juiste maatvoering te bieden bij elk artikel. Jammer dat dit voor u niet het geval was. Er was al contact geweest over deze situatie via de mail, ik hoop dat u uiteindelijk heeft kunnen vinden wat u zocht.
23 nov 2023

Goede artikelen voor een goede prijs.

JB
JOS B.
PUTTE (Belgien)
14 jul 2023
Goede kwaliteit van kleding, ken het reeds van vroeger. 1 stuk was beschadigd, maar er werd onmiddellijk een nieuw toegestuurd
Top kwaliteit. Eerst xl besteld maar L zit net iets chiquer. Heb normaal een M dus 1 maatje groter is voor mij genoeg
11 nov 2023
Vlotte bediening. Levering zoals beloofd binnen de 5 dagen.
15 jul 2023
Ook bij een garantie geval, correct geholpen. Top!
5 sep 2023
Precies wat ik dacht en bezorging ook prima
25 aug 2023
Mooi produkt en vlotte levering
22 okt 2023
19 okt 2023
14 jul 2023
Antwoord van e-sportkleding.nl
Dat is een keuze voor duurzaamheid. Bij gratis retourneren betaald iedereen indirect ook voor het retourneren, zelfs als ze niet retourneren. Maar door er een drempel op te leggen voor diegene die wel iets willen terugsturen verminder je het aantal retourzendingen enorm. Men kijkt beter wat en welke maat ze bestellen. Verzenden kost geld, tijd en moeite voor de verzender en ontvanger.
12 sep 2023
Kleding niks mis mee maar hoge verzendkosten terwijl het pakje door de brievenbus kon, en ook weer zelf betalen om terug te sturen. Dus verzendkosten veel hoger dan product.
12 sep 2023
We hebben geen brievenbus zendingen bij onze transporteurs en voor kleine orders moeten we net zoveel moeite doen om het klaar te maken. Gratis verzending kan al vanaf € 25,00. Hopelijk zijn de sportartikelen (na eventuele omruil) wel helemaal naar wens.