Wielersport Math SaldenReviews

Wielersport Math Salden- Logo - Beoordelingen
Wielersport Math Salden- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden - Wielersport Math Salden racefiets specialist

Wielersport Math Salden racefiets specialist bij uitstek. Wij bouwen fietsen, hebben de beste merken wielerkleding en fietsonderdelen. Vanaf 40 euro geen verzendkosten op kleding accessoires en onderdelen. 1000m2 fietsplezier onder 1 dak met een zeer uitgebreid gamma aan raceframes die we zelf naar wens opbouwen. Daarnaast ook een heel breed gamma racefietsen van bekende merken zoals Wilier, Colnago, Trek, Carrera, Bianchi en Ridley. Onze mountainbike afdeling is in het souterrain waar naast Trek ook de merken Wilier, Ridley en Bianchi vertegenwoordigd zijn. Op onze bovenverdieping is de kledingafdeling waar naast fietsbroeken uiteraard ook een heel breed assortiment aan fiets shirtjes, fietsjacks en accessoires zoals armstukken en beenstukken, fietshandschoenen en fietssokken verkrijgbaar zijn. Nóg een verdieping hoger kom je in onze Assos pro-shop, waarnaast ook onze fietshelmen en fietsschoenen afdeling zetelt. Hier werken we met merken zoals Giro, Mavic, Lazer, Zero RH+, Nortwave, Sidi, Shimano en Oakley waar we ook de fietsbrillen fietskleding van hebben. Kledingmerken die we verder hebben zijn Bioracer, Castelli en Sportful. BBB en 100% zijn de andere merken fietsbrillen.
Math Salden BV
Provincialeweg 21