Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

546 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.598 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2018
Wielersport Math Salden Limbricht voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

13 jun 2023
Na verzending door Math Salden mocht ik geen pakket ontvangen. Ik ontving een bericht van ontvangst terwijl ik geen pakket in ontvangst had genomen. Op de PostNL site zag ik dat iemand voor ontvangst had getekend. Ik stuurde MS een mail met deze info. We zijn nu ruim 1 week verder en MS heeft helaas niet gereageerd op deze situatie. Afgelopen vrijdag zagen wij op een onlogische plek toevallig het pakket verstopt liggen. De bezorger heeft waarschijnlijk zélf voor ontvangst getekend Het pakket is nu alsnog in mijn bezit maar daarmee is de non-reactie van MS natuurlijk niet goedgepraat. Het zal wel héél erg druk zijn bij MS!

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

Ook voor heel kleine dingen

Was op zoek naar een heel specifiek schroefje horend bij een fietsonderdeel en bij Math Salden was dit gewoon te vinden, ook nog eens voor een heel acceptabel bedrag. Daarnaast was het mij niet helemaal duidelijk of dit schroefje wel zou passen maar een mail hierover werd binnen drie kwartier netjes beantwoord. Dus gewoon top als je op zoek bent naar heel specifieke gekke fietsonderdelen.
Fijne winkel die zelfs de moeite namen om het Postnl punt te vragen de levering een paar daagjes langer vast te houden omdat we met vakantie waren.

Scherp geprijsde fietskettingen

Tegen een zeer scherpe prijs 2 kwaliteitskettingen gekocht. Keurig verpakt en werd op de hoogte gehouden wanneer ik het zou ontvangen.
23 mrt 2024

Ontzettend fijne en goede fietswinkel

Kundig en zeer vriendelijk personeel, eerlijke prijzen en (in sporadische geval dat er iets mis/kapot gaat) hele goede service.
PS
Pascal S.
Koog aan de Zaan
24 mrt 2024

Dank Math Salden

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en afrekenen. Mooie prijs voor 2 paar Roeckl fiets handschoenen. Dank Math Salden

Geweldig fijne winkel!

Behulpzaam personeel. Scherpe prijzen. Veel en mooie materialen op voorraad. Indien nodig is de service ook fantastisch!
Kleding; had uiteindelijk 4 fietsbroeken besteld, 3 teruggestuurd, zelfde dag nog refund gekregen. Hele goede service!

Super levering

Per ongeluk geluk bij bestelling opgegeven dat we zouden komen ophalen. Werd zonder verdere kosten verstuurd. TOP

Prima winkel

Altijd weer een snelle levering, altijd weer een kwalitatief goed product, tegen een vriendelijke prijs
Snelle bezorging, product beantwoordde aan de verwachtingen. Achteraf betalen is erg fijn.
Good, quality products, easy communication and super quick sending/delivery.

Eerste maal besteld

Snelle levering, correcte verpakking en prijs stuk goedkoper dan concurrenten
Goede levering en precies het product wat ik zocht en tegen de juiste prijs.
Prima levering. In tegenstelling tot andere sites en winkels wel voorradig.
Prima contact, vlotte service. Probleemloze afhandeling retourzending.
prima geregeld! goede prijs, netjes verpakt en snel geleverd
Gewoon goed, spullen altijd op voorraad en snelle levering
20 mrt 2024
Snelle levering en ook evt retourzending is snel verwerkt.
Zeer ruime keus voor een scherpe prijs en snelle levering
Snel geleverd. Netjes verpakt. Juiste maatvoering.