ProBrace.nl

427 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

Snel geleverd, band 1 maat groter bestellen dan aangegeven. Kan nu weer lekker tennissen en sporten. Na 2 jaar is klittenband wat versleten, maar dan gewoon een nieuwe aanschaffen. Prima band.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor de review! Fijn om te horen dat de brace uw ondersteuning geeft.
Goed product en snelle levering
MV
Marion V.
Monnickendam
Prima artikel en goed te reinigen
Hartelijk dank voor uw review!
Goed product en netjes op tijd geleverd!!
Hartelijk dank voor uw review!
Brace was te klein. Retour gestuurd en binnen een week aankoop bedrag terug gekregen
Hartelijk dank voor uw review!
Uitstekende en snelle levering.
Prima product Snelle levering
Antwoord van ProBrace.nl
Vervelend om te zien dat u niet tevreden bent. Graag willen wij uw feedback en klachten horen en kijken graag met u mee naar een oplossing. U kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl
Redelijk snelle levering.

Verkeerde bestelling.

Bij een verkeerde bestelling heb ik telefonisch contact opgenomen , de klantenservice heeft alles in werk gezet om mijn verkeerde bestelling tot de juiste te doen komen Ik vond de omschrijving van producten op de site wat onduidelijk. Daarom had ik ook het verkeerde besteld.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review! En fijn dat u goed geholpen bent.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u ons een ster geeft. Graag vernemen wij wat uw feedback is. Misschien kunnen wij iets voor u betekenen om uw ervaring beter te maken. U kunt met ons contact opnemen via info@probrace.nl.
Zit prima geeft een goede bescherming aan mijn enkel.
Hartelijk dank voor uw review.
De brace ondersteunt me goed en helpt om de knie te beschermen terwijl ik mijn oefeningen doe.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw revieuw!

Goede en vriendelijke klantenservice

Problemen met de bezorgdienst. Die stuurde een bericht via de mail dat de brace bezorgd was, maar dat was niet het geval. Contact met de klantenservice gezocht en die hebben dat snel opgelost, goede service. De brace past goed.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen dat alles snel hebben kunnen oplossen voor u. Dank u wel voor uw review.