ProBrace.nl

513 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.573 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

6 sep 2023

Keurige klacht afhandeling

De opgestuurde brace vertoonde een kleine weeffout, waardoor een klein gaatje was ontstaan. Er werd direct een nieuwe brace opgestuurd. Keurig afgehandeld!
NP
Nicolette P.
Mijdrecht
5 sep 2023
Zit er goed en stevig in de rug
2 sep 2023
Bezorging ging prima. Er zat echter geen handleiding bij.
4 sep 2023
Beste Klant, Het klopt dat niet alle leveranciers een fysieke handleiding bij de brace stoppen. Wanneer wij deze handleiding wel digitaal hebben kunt u deze vinden op de product pagina. Ik hoop dat u daarmee uit de voeten komt en zo niet kunt u altijd contact met ons opnemen voor uitleg over het gebruik van de brace. Met vriendelijke groeten, Team ProBrace
1 sep 2023
Hallux valgus brace was na een week al stuk, te duur daarmee
4 sep 2023
Beste klant, Wat vervelend dat de brace zo snel al stuk is, dat in natuurlijk niet de bedoeling. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice waarbij u foto's van het defect meestuurt dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
1 sep 2023
Zeer snelle levering, goede pasvorm en kwaliteit.
Goed product! Bedankt!
Past goed
31 aug 2023
Snelle bezorging.
30 aug 2023

Zelf doen

De pro brace geeft mij de herinnering dat ik mijn rug recht moet houden. De slechte gewoonte van krom zitten is er ingeslopen en daar wordt ik bewust van doordat de brace niet comfortabel zit. Voor een betere houding zal ik m’n buik en rugspieren moeten trainen om een goede houding te kunnen volhouden.
30 aug 2023
Altijd een snelle levering
25 aug 2023
Goed draagcomfort. Goede service.
24 aug 2023
Goede en snelle service!
23 aug 2023
Snelle levering. Kwaliteit van het product.
23 aug 2023
Product is zoals beschreven. Nette en snelle levering!
21 aug 2023
De brace voor de grote teen tegen Hallux Valgus is absoluut zinloos. Veel te klein en veel te slap. Zonde van het geld want ik mag niet retourneren
21 aug 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de brace niet voor u werkt. Ik zie dat u een brace aangeschaft heeft die minimaal kan helpen. Graag helpen wij u met het uitzoeken van een sterkere brace die u wel het gewenste effect kan geven. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
21 aug 2023
Ik kan mijn werk weer beter doen!
LB
Linda B.