ProBrace.nl

460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

31 mei 2023

Aanrader!!

Fijn contact en omruilen van product ging zonder moeite
De Brache sluit perfect aan en het geeft een goed gevoel en de artrose pijn verminderd door het dragen en hij is makkelijk wasbaar en na 1 nacht droog
29 mei 2023
Als ik de brace niet draag mis ik hem.
28 mei 2023
pasvorm is perfect. makkelijk uit en aan.
Helpt!!
Zakt gauw af
26 mei 2023

tevreden

snelle, correcte levering. Vlotte reactie op vragen.
23 mei 2023
Snelle service, goed product, prettige communicatie
23 mei 2023
Zit goed, snelle levering. Werkt goed
22 mei 2023
Hij geeft de nodige stevigheid zodat het gewricht geen kant opkan. Alleen spijtig dat je dan niet in een wat bredere schoen kan.
21 mei 2023
Geeft veel steun bij de ontstoken pees. Dankzij deze brace kan ik mijn werk blijven doen.
EV
ej v.
bussum
21 mei 2023
nou dat mijn handen rust kregen en ik niet zon pijn had
19 mei 2023
liesbreuk uitstulping wordt goed gecorrigeerd door de brace.
19 mei 2023
Blijft niet op de juiste plek zitten
Antwoord van ProBrace.nl
19 mei 2023
Jammer dat het product niet aan de verwachting voldoet, u mag het product altijd nog omruilen of aan retourneren. U kunt het beste hierover contact met ons opnemen via info@probrace.nl. We kijken dan samen naar een passende oplossing. Mvg ProBrace