ProBrace.nl

433 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.394 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr. 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr. 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

9 feb. 2024
Ten eerste een goede beschrijving van het samenvoegen der delen en ten tweede een duidelijk voorbeeld geven van voor- en -achterkant.
9 feb. 2024
Vervelend om te horen dat de afbeeldingen niet voldoende genoeg informatie biedt voor u. Wij zullen uw feedback meenemen. Dank u wel voor uw review.
28 dec. 2023
Klittenband werkt na een aantal weken al niet goed meer
28 dec. 2023
Goedemiddag, Wat vervelend om te horen dat het product niet naar behoren werkt. Ik heb uw een mail gestuurd om tot een oplossing te komen, zou u hier naar willen kijken? Alvast bedankt! Mvg, Maud van ProBrace
15 jan. 2024
Heb er niets aan was te laat voor terugsturen jammer
19 jan. 2024
9 nov. 2023

Zitten niet goed.

Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.
16 nov. 2023
Ik heb carpaal tunnel syndroom aan beide handen en besloot een brace te kopen te hier maar leverde mer problemen op dan het hielp. De brace duim gaten zijn veelste klein, mijn duim werd helemaal afgeknepen. Ik zou hier geen brace kopen. Wees wijs en koop hem hier niet er zijn zat andere die wel de goede brace verkopen tegen een veel betere en goedkopere prijs
19 apr. 2023

Slechte pasvorm en geen effect

20 apr. 2023
Goedemorgen Sophie, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet. Zou u ons een mail willen sturen, zodat wij kunnen kijken samen met jou voor een passende oplossing(ander product, geld terug ect. We horen graag van u. Mvg, ProBrace
16 mei 2023
Ik had niet in de gaten dat het synthetisch was. Mijn handen worden niet lekker warm als ze koud zijn, maar juist nog kouder. De stijfheid 's morgens is gelijk aan wat het altijd al was. Ik zie geen verbetering in mijn situatie. Maar het kan een ander wel helpen natuurlijk.
16 mei 2023
Goedemiddag, Mocht het product niet aan uw wensen voldoen, mag u deze altijd nog omruilen voor een ander product. Wilt u via info@probrace.nl contact met ons opnemen dan kijken we samen naar een passende oplossing. Mvg ProBrace
17 mrt. 2023
Levertijd bleek veel langer dan beloofd. Mail gestuurd dat ik de bestelling daarom wilde annuleren. Positief is dat ik snel een creditnota en terugbetaling kreeg. Een persoonlijke reactie heb ik niet gekregen.
21 aug. 2023
De brace voor de grote teen tegen Hallux Valgus is absoluut zinloos. Veel te klein en veel te slap. Zonde van het geld want ik mag niet retourneren
21 aug. 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de brace niet voor u werkt. Ik zie dat u een brace aangeschaft heeft die minimaal kan helpen. Graag helpen wij u met het uitzoeken van een sterkere brace die u wel het gewenste effect kan geven. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
19 sep. 2023
Het product voldoet niet. De vingerbrace neemt het euvel niet weg. In plaats daarvan heb ik extra pijn. Complete miskoop !
20 sep. 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat de brace niet voor u werkt en juist extra pijn geeft. Ik zie dat u een brace aangeschaft heeft die minimaal kan helpen. Mogelijk is de brace voor u niet de juiste maat en doet hij daarom pijn. Graag helpen wij u met het uitzoeken van een beter passende en sterkere brace die u wel het gewenste effect kan geven. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
11 mei 2023
Zonde van mijn geld. Brace heeft 0,0 invloed op mijn blessure. Het beste wat u kunt doen is mijn geld terug geven.
12 mei 2023
Goedemiddag Paul! Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het product niet aan uw verwachting voldoet. Zou u ons een mail willen sturen, zodat wij samen met u kunnen kijken voor een passende oplossing (een ander product, geld terug etc. We horen graag van u. Mvg, ProBrace
5 jul. 2023

Laat persoonsgegevens slingeren

Ik had gevraagd om mijn persoonsgegevens te verwijderen en krijg toch nog dit. Ik heb er melding van gemaakt.
6 jul. 2023
Beste, Na uw aanvraag hebben wij uw emailadres gelijk uit ons systeem verwijderd. De mail die u nu gekregen heeft is van Trustedshops. Deze mails worden na aankoop gelijk ingepland en na 2 weken verstuurd. Om de eerlijkheid van de recensies te waarborgen kunnen wij deze er bij trustedshops niet uithalen. Anders had ik dat uiteraard voor u gedaan. Mijn excuses voor het veroorzaakte ongemak. Ik wens u nog een fijne dag. Mocht u nog verdere vragen hierover hebben dan kunt u ons mailen op info@probrace.nl Met vriendelijke groeten, Team ProBrace
12 aug. 2023
Ik dacht ik doe de brase snachts om, echter de errste nacht vielen de silliconen dtukjes er al af.
13 aug. 2023
Beste mw Baptista, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Het door u aangeschafte product is niet bedoeld om s'nachts te dragen, daar hebben we speciale nachtspalken voor. Als u het product toch s'nachts wilt gebruiken kunt u deze het beste binnenstebuiten dragen zodat alle siliconen onderdelen op zijn plaats blijven zitten. Maar neem alstublieft even contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing :)
21 jun. 2023
Wordt niet geleverd wat besteld worden en Maat L is bij jullie een kinder maat
22 jun. 2023
Wat vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Mvg Team ProBrace
1 sep. 2023
Hallux valgus brace was na een week al stuk, te duur daarmee
4 sep. 2023
Beste klant, Wat vervelend dat de brace zo snel al stuk is, dat in natuurlijk niet de bedoeling. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice waarbij u foto's van het defect meestuurt dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
6 aug. 2023
Verkeerde maat gestuurd, bereikbaarheid matig
7 aug. 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft met onze klantenservice.Wij hebben u destijds telefonisch geholpen, een gratis retourlabel gestuurd en de verschillende mogelijkheden/oplossingen besproken. Wij willen nog steeds graag helpen met het vinden van de juiste zooltjes voor u. Hiervoor kunt u contact opnemen via info@probrace.nl. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
26 mrt. 2023
Product voldoet niet aan de verwachtingen
27 mrt. 2023
Bedankt Meneer Aerdts voor uw beoordeling, jammer dat het product niet aan de verwachting voldeed. Mochten wij u nog kunnen helpen met een ander geschrikt product horen wij dit graag. Fijn dat u de andere punten qua levering en service wel als zeer prettig heeft ervaren.
27 feb. 2023
28 feb. 2023
Beste meneer Sommerdijk, Bedankt voor uw feedback. Heeft u wellicht iets meer informatie voor ons, zodat wij onze service kunnen verbeteren? Wij horen het graag :) Mvg, Team ProBrace