ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

2 jul 2024

Drie problemen/fouten in één product.

3 jul 2024
Goedemiddag, zoals telefonisch besproken op 02-07 heeft u een product ontvangen met een productiefout. Het elastiek hoort voor maat 1 niet zo kort te zijn. Wij hebben contact gehad met de leverancier en zij zullen de juiste maat elastiek op sturen. Wij hopen deze voor het weekend naar u te kunnen versturen. Daarnaast hebben wij aangegeven dat het helemaal niet erg is dat u het schoenlipje heeft afgeknipt. Dit is juist de bedoeling. Schoenen verschillen in breedte en grote per persoon, waardoor het soms kan zijn dat er een stukje afgehaald moet worden. Helaas betreft het klittenband geeft Orliman aan dat dit niet aan te passen is. Wij hopen zo alles voor u opgelost te hebben. Als u nog vragen heeft kunt u contact opnemen via info@probrace.nl of info@leuk-orthopedie.nl. Wij wensen u nog een fijne dag toe.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te zien dat u niet tevreden bent met ons bedrijf. Graag vernemen wij uw klacht en/of feedback. U kunt contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
8 jul 2024
9 jul 2024
22 jun 2024
Bestelling van € 100,- betaald maar niet ontvangen.
24 jun 2024
Goedemiddag, zoals afgelopen donderdag aangegeven vinden zij het erg vervelend om te horen dat uw pakket niet bezorgd is door DHL. Ook al geven zij aan van wel. Zojuist heb ik u een mail gestuurd met daarin een claimformulier. Ik wil u vragen deze in te vullen zodat wij een onderzoek kunnen starten bij DHL. Hopelijk zullen zij uw pakket snel traceren. Mocht dit niet lukken en zien zij het pakket als verloren zullen wij uiteraard een passende oplossing vinden voor u en ons. Als u nog vragen heeft kunt u reageren op de zojuist door Merel verstuurde mail.
25 jun 2024
Ik zakte nog door mijn knie met mijn brees om
26 jun 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace u niet op de gewenste ondersteuning gaf. Ik zie dat u een budget brace heeft besteld met een lage ondersteunings klasse. Ik raad u dan ook aan om de brace te ruilen voor een brace met een hogere ondersteunings klasse. Uiteraard willen wij u hierbij graag helpen. Om dit te kunnen doen ontvangen wij graag uw klacht, blessure of indicatie via info@probrace.nl. Als u nog vragen heeft vernemen wij deze uiteraard ook graag!
5 mei 2024
Het klitteband hecht niet goed en laat steeds los,ook van mijn dure brace! Loop daardoor slechter en moet klitteband exstra gebruiken om de boel vast tezetten. Erg vervelend allemaal,je denkt voor deze dure aanschaf toch betere kwaliteit te krijgen Een nieuwe Brace wat hecht zou wel fijn zijn! Vriendelijke groet S.E Tamerus de Vries.
6 mei 2024
Goedemorgen, vervelend om te horen dat het klittenband niet werkt zoals het hoort. Dit defect hebben we nog niet eerder gehoord. Wij zouden graag met u in contact komen om te kijken of dit onder de garantie valt om ervoor te kunnen zorgen dat u een nieuw product kan krijgen. Graag ontvangen wij foto's en filmpjes van het defect via info@probrace.nl. Alvast bedankt en nog een fijne dag.
18 mei 2024
Het spijt me om dit te moeten zeggen. Ik heb deze band een dag gedragen en ik vond het verschrikkelijk.
21 mei 2024
Dank u wel voor uw review. Echter vervelend om te horen dat de brace niet geschikt is voor u. Uiteraard kunt u het product in nette en schone staat nog naar ons retourneren. Eventueel kunt u het product ruilen voor een van de andere vergelijkbare producten of uw geld terug ontvangen. Wij wensen u nog een fijne dag.
24 mei 2024
Heb iets retour gestuurd en geen retour betaling ontvangen
24 mei 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat uw betaling nog niet is terug gestort naar u. Na onderzoek te hebben gedaan zie ik dat het al een tijdje geleden is dat u een deel van uw bestelling retour heeft gestuurd. In ons retouren systeem zien wij staan dat u het product wilt ruilen echter staat er niet bij voor welk product. Na aanleiding hiervan hebben wij u op 27 maart 2024 gemaild. Echter hebben wij hier geen reactie mogen ontvangen en is het ons ook ontglipt om u nogmaals te benaderen. Hier biedt ik dan ook onze excuses voor aan. Uiteraard willen wij het nog steeds goed oplossen. Zoals wij het nu begrijpen wilt u uw geld retour en niet ruilen. Wij horen graag van u en vragen u dan ook om contact op te nemen via info@probrace.nl. Daarnaast raad ik u aan om de bijgevoegde foto te verwijderen aangezien u bankgegevens hierdoor zichtbaar zijn voor iedereen die op het internet zit. Tegenwoordig zijn er genoeg mensen die hier misbruik van maken.
20 mei 2024
betere omschrijving
21 mei 2024
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Graag vernemen wij welke informatie u miste bij het bestelde product, zodat wij deze informatie kunnen meenemen voor verbeteringen. Zou u dit willen mailen naar info@probrace.nl. Alvast bedankt en nog een fijne dag!
GH
Gerda H.
Venray
25 mei 2024
27 mei 2024
Dank u wel voor uw feedback. Graag vernemen wij wat er niet naar wens was om dit hopelijk te kunnen verbeteren. U kunt uw feedback versturen naar info@probrace.nl. Alvast bedankt.
25 apr 2024
spullen besteld en betaald en 14 dagen later nog via de bank aan moeten tonen dat de betaling echt gedaan is en pas dan de genoemde spullen verstuurd,zeer slecht en ik betwijfel dat ik nog ooit zaken met jullie doe
26 apr 2024
Goedemiddag, vervelend om te horen dat het allemaal niet zo soepel verliep. Ook wij hadden dat graag anders gezien. Zoals telefonisch besproken konden wij uw betaling niet vinden in ons systeem. Later bleek dat dit kwam doordat de overboeking ergens anders naar overgemaakt was met een ander referentie nummer. Gelukkig zijn wij er samen in goede samenspraak uitgekomen en hebben we uw betaling gevonden. Waarna wij zo snel mogelijk de producten naar u verstuurd hebben. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact opnemen via info@probrace.nl.
14 apr 2024
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Wij zouden u graag willen helpen. Daarom vragen wij u om contact met ons op te nemen via info@probrace.nl. Wij horen graag uw feedback/ probleem!
9 nov 2023

Zitten niet goed.

Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.
16 nov 2023
Ik heb carpaal tunnel syndroom aan beide handen en besloot een brace te kopen te hier maar leverde mer problemen op dan het hielp. De brace duim gaten zijn veelste klein, mijn duim werd helemaal afgeknepen. Ik zou hier geen brace kopen. Wees wijs en koop hem hier niet er zijn zat andere die wel de goede brace verkopen tegen een veel betere en goedkopere prijs
21 aug 2023
De brace voor de grote teen tegen Hallux Valgus is absoluut zinloos. Veel te klein en veel te slap. Zonde van het geld want ik mag niet retourneren
21 aug 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de brace niet voor u werkt. Ik zie dat u een brace aangeschaft heeft die minimaal kan helpen. Graag helpen wij u met het uitzoeken van een sterkere brace die u wel het gewenste effect kan geven. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
Ten eerste een goede beschrijving van het samenvoegen der delen en ten tweede een duidelijk voorbeeld geven van voor- en -achterkant.
Antwoord van ProBrace.nl
Vervelend om te horen dat de afbeeldingen niet voldoende genoeg informatie biedt voor u. Wij zullen uw feedback meenemen. Dank u wel voor uw review.
19 sep 2023
Het product voldoet niet. De vingerbrace neemt het euvel niet weg. In plaats daarvan heb ik extra pijn. Complete miskoop !
20 sep 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat de brace niet voor u werkt en juist extra pijn geeft. Ik zie dat u een brace aangeschaft heeft die minimaal kan helpen. Mogelijk is de brace voor u niet de juiste maat en doet hij daarom pijn. Graag helpen wij u met het uitzoeken van een beter passende en sterkere brace die u wel het gewenste effect kan geven. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
12 aug 2023
Ik dacht ik doe de brase snachts om, echter de errste nacht vielen de silliconen dtukjes er al af.
13 aug 2023
Beste mw Baptista, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het product. Het door u aangeschafte product is niet bedoeld om s'nachts te dragen, daar hebben we speciale nachtspalken voor. Als u het product toch s'nachts wilt gebruiken kunt u deze het beste binnenstebuiten dragen zodat alle siliconen onderdelen op zijn plaats blijven zitten. Maar neem alstublieft even contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing :)
1 sep 2023
Hallux valgus brace was na een week al stuk, te duur daarmee
4 sep 2023
Beste klant, Wat vervelend dat de brace zo snel al stuk is, dat in natuurlijk niet de bedoeling. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice waarbij u foto's van het defect meestuurt dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace