ProBrace.nl

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr. 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr. 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

De probrace levert niks op

De probrace is te klein. De labels met de klittenband leveren wmb te weinig “kleef” oppervlakte waardoor de barre niet goed blijft zitten. Ik kreeg er meer pijn van in mijn hand ipv minder, niet fijn dus om te dragen
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace u niet goed past. Uiteraard willen wij u graag helpen met het vinden van een passende brace en oplossing. Zou u daarom met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl. Alvast bedankt!
25 dec. 2023
Brace deed helaas niets voor hielspoor.
27 dec. 2023
Vervelend om te horen dat de brace u niet heeft geholpen. Mocht u nog op zoek zijn naar een brace dan willen wij u graag helpen. U kunt dan contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
5 dec. 2023
5 dec. 2023
Goedemorgen, Vervelend om te zien dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Wij zien onze klanten graag tevreden met de producten die besteld zijn. U kunt met ons contact opnemen via info@probrace.nl. Wij hopen snel van u te horen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
2 mrt. 2023
Ik had een bredere hakskraag besteld. Deze halskraag is alleen bestemd voor mensen met een dikke nek/hals/ Ik heb een vrij dunne hals maar ook vrij lang, vandaar dat ik een halskraag nodig heb die langer is van borst naar kin. De halskraag is daar niet op berekend. De plakstrips komen dan op de tricot stof terecht waar het moeilijk op blijft plakken.
3 mrt. 2023
Beste Margriet, Bedankt voor uw feedback. Wellicht heeft u de productspecificaties niet helemaal begrepen? Dit product is te verkrijgen in diverse hoogtes en diverse omvangsmaten. De hoogtes zijn 7,5, 9 of 11 cm. De omvangsmaten zijn 1 (28-33cm), 2 (34-39cm) en 3 (40-46cm). Wat is de omvang van uw nek in cm? Op basis van uw bestelling zou deze tussen de 40 en 46 cm moeten zijn. Klopt dat? :) Laat het gerust weten, dan kijken wij met u mee! Mvg, Team ProBrace
11 sep. 2023

Teleurgesteld

Eerste ervaring prima product, nu een stevige langere polsbrace besteld. Na 4 keer gebruik laat de klittenband los, hierover een vraag gesteld Het zou door het zwembad water komen Terwijl het product ook gewassen kon worden Ik ben teleurgesteld over de informatie die ontbreekt hierover als je zoekt op de site
11 sep. 2023
Hartelijk dank voor uw review en wij vinden het natuurlijk vervelend dat u teleurgesteld bent. Uit gesprekken met u blijkt dat u een product, wat volgens de handleiding wel gewassen mag worden, maar niet met bleekmiddelen in contact mag komen, in (chloorhoudend) zwembadwater gebruikt. U heeft vooraf bij ons geen navraag gedaan of deze specifieke brace geschikt is om in het zwembadwater te gebruiken, ook wordt deze brace op geen enkele manier door ons aangeboden als 'watersportbrace'. Op de foto's is de van oorsprong zwarte brace al volledig wit uitgeslagen en plakt het klittenband niet meer. Het vervangen van het product is overduidelijk geen optie, want dan zou binnen 4x hetzelfde probleem ontstaan. Daarom hebben wij u aangeboden om kosteloos uw brace van een ander klittenband te voorzien wat wel blijft plakken in een natte omgeving. Maar u wilde hier geen gebruik van maken, daarom zijn wij toch wel teleurgesteld om slechts twee sterren te ontvangen terwijl u in de e-mail aan heeft gegeven toch wel erg tevreden te zijn over de steun van de brace. Wij vinden service erg belangrijk, daarom blijft ons aanbod voor de reparatie uiteraard staan. Als u hier alsnog gebruik van wilt maken, mag u contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Team ProBrace
15 aug. 2023

Maat niet ok.

Maat L duimbrace besteld (dit is de grootste maat die van dit type aangeboden wordt). Normaal draag ik handschoenen maat 9 (dus echt niet extreem groot). Ondanks dat duimbrace maat L heeft, was deze echt veel te klein, waardoor ik jammer genoeg genoodzaakt was deze te retourneren.
17 aug. 2023
Beste meneer Vossen, Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ik kan zien dat u inmiddels uw geld al weer terug ontvangen hebt op uw rekening. Al onze producten hebben eigen maattabellen die een maatindicatie en een specifieke meetmethode nodig hebben. Het vergelijken met een handschoenmaat werkt helaas niet. Gelukkig hebben we een zeer ruim assortiment met producten die absoluut ook geschikt zijn voor uw handen / duimen. U mag uiteraard contact opnemen met onze klantenservice om u te assisteren in een juiste productkeuze.
10 mrt. 2023
De brace zit comfortabel in het begin. De brace moet wel strak vastgemaakt worden. Daardoor werd ik na een aantal uur slapen wakker met gevoelloze tenen. Heb het hierna niet meer gebruikt.
31 mrt. 2023
De enkelband doet zijn werk en ik herstel voorspoedig van mijn enkel blessure. Maar ik Kan me niet voor stellen dat zo een bandje zo duur moet zijn!
17 jul. 2023

Duimgedeelte heel klein

Ik heb geen grote handen maar het duimgedeelte is echt veel te klein.
17 jul. 2023
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de brace niet goed past bij uw duim. Wij willen u graag helpen om een passende brace te vinden. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
26 feb. 2023
Heeft sterke geur. Kan niet met het slapen
27 feb. 2023
Beste Maria, Bedankt voor uw feedback. Zou u iets meer toelichting kunnen geven op uw feedback? Wellicht kunnen wij u helpen een oplossing te bedenken :) Wij horen het graag! Mvg, Team ProBrace
19 mei 2023
Blijft niet op de juiste plek zitten
19 mei 2023
Jammer dat het product niet aan de verwachting voldoet, u mag het product altijd nog omruilen of aan retourneren. U kunt het beste hierover contact met ons opnemen via info@probrace.nl. We kijken dan samen naar een passende oplossing. Mvg ProBrace
28 mei 2023
Zakt gauw af