ProBrace.nl

452 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

3 mrt 2024
De brace die ik gekocht heb is te synthetisch. Je hand gaat er van zweten en dat is niet fijn.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace voor u niet prettig zit. Als ik bijstaand ordernummer op zoek krijg ik alleen een ander product te zien dan u besteld heeft. Ik zou u graag willen helpen met het vinden van een passende brace waarvan uw hand niet gaat zweten. Om dat ze kunnen doen wil ik u vragen om contact op te nemen met info@probrace.nl.
17 feb 2024

De probrace levert niks op

De probrace is te klein. De labels met de klittenband leveren wmb te weinig “kleef” oppervlakte waardoor de barre niet goed blijft zitten. Ik kreeg er meer pijn van in mijn hand ipv minder, niet fijn dus om te dragen
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, vervelend om te horen dat de brace u niet goed past. Uiteraard willen wij u graag helpen met het vinden van een passende brace en oplossing. Zou u daarom met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl. Alvast bedankt!
25 dec 2023
Brace deed helaas niets voor hielspoor.
Antwoord van ProBrace.nl
Vervelend om te horen dat de brace u niet heeft geholpen. Mocht u nog op zoek zijn naar een brace dan willen wij u graag helpen. U kunt dan contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
11 sep 2023

Teleurgesteld

Eerste ervaring prima product, nu een stevige langere polsbrace besteld. Na 4 keer gebruik laat de klittenband los, hierover een vraag gesteld Het zou door het zwembad water komen Terwijl het product ook gewassen kon worden Ik ben teleurgesteld over de informatie die ontbreekt hierover als je zoekt op de site
11 sep 2023
Hartelijk dank voor uw review en wij vinden het natuurlijk vervelend dat u teleurgesteld bent. Uit gesprekken met u blijkt dat u een product, wat volgens de handleiding wel gewassen mag worden, maar niet met bleekmiddelen in contact mag komen, in (chloorhoudend) zwembadwater gebruikt. U heeft vooraf bij ons geen navraag gedaan of deze specifieke brace geschikt is om in het zwembadwater te gebruiken, ook wordt deze brace op geen enkele manier door ons aangeboden als 'watersportbrace'. Op de foto's is de van oorsprong zwarte brace al volledig wit uitgeslagen en plakt het klittenband niet meer. Het vervangen van het product is overduidelijk geen optie, want dan zou binnen 4x hetzelfde probleem ontstaan. Daarom hebben wij u aangeboden om kosteloos uw brace van een ander klittenband te voorzien wat wel blijft plakken in een natte omgeving. Maar u wilde hier geen gebruik van maken, daarom zijn wij toch wel teleurgesteld om slechts twee sterren te ontvangen terwijl u in de e-mail aan heeft gegeven toch wel erg tevreden te zijn over de steun van de brace. Wij vinden service erg belangrijk, daarom blijft ons aanbod voor de reparatie uiteraard staan. Als u hier alsnog gebruik van wilt maken, mag u contact opnemen met onze klantenservice. Met sportieve groet, Team ProBrace
15 aug 2023

Maat niet ok.

Maat L duimbrace besteld (dit is de grootste maat die van dit type aangeboden wordt). Normaal draag ik handschoenen maat 9 (dus echt niet extreem groot). Ondanks dat duimbrace maat L heeft, was deze echt veel te klein, waardoor ik jammer genoeg genoodzaakt was deze te retourneren.
17 aug 2023
Beste meneer Vossen, Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Ik kan zien dat u inmiddels uw geld al weer terug ontvangen hebt op uw rekening. Al onze producten hebben eigen maattabellen die een maatindicatie en een specifieke meetmethode nodig hebben. Het vergelijken met een handschoenmaat werkt helaas niet. Gelukkig hebben we een zeer ruim assortiment met producten die absoluut ook geschikt zijn voor uw handen / duimen. U mag uiteraard contact opnemen met onze klantenservice om u te assisteren in een juiste productkeuze.

Duimgedeelte heel klein

Ik heb geen grote handen maar het duimgedeelte is echt veel te klein.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag, Vervelend om te horen dat de brace niet goed past bij uw duim. Wij willen u graag helpen om een passende brace te vinden. Zou u hierover contact met ons op willen nemen via info@probrace.nl. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
19 mei 2023
Blijft niet op de juiste plek zitten
19 mei 2023
Jammer dat het product niet aan de verwachting voldoet, u mag het product altijd nog omruilen of aan retourneren. U kunt het beste hierover contact met ons opnemen via info@probrace.nl. We kijken dan samen naar een passende oplossing. Mvg ProBrace
28 mei 2023
Zakt gauw af
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, Vervelend om te zien dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Wij zien onze klanten graag tevreden met de producten die besteld zijn. U kunt met ons contact opnemen via info@probrace.nl. Wij hopen snel van u te horen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team ProBrace