ProBrace.nl

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec. 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr. 2023
Op een paar zaken na bevalt de brace prima. Het draagcomfort is goed en de brace ondersteund mijn gewricht prima. Ook zijn er in mijn optiek wat verbeterpunten. Ik heb redelijk grote handen en heb dan ook de L- versie besteld. Maar ik vind het duimgat wat aan de kleine kant. Ik had in het begin het idee dat mijn duim werd afgebonden en het aan- en afdoen van de brace is daardoor erg pijnlijk. Ook een minpuntje is dat nu, na een paar weken de brace te hebben gedragen, de balein naast de duim is gebroken! Ik zou het prettig vinden om hier iets over terug te horen.

19 apr. 2023
Ik kon helaas de brace pas na twee weken ophalen bij het ophaalpunt, omdat ik net op reis was toen hij binnenkwam, dat was gewoon pech, daar konden jullie ook niets aan doen. Na die twee weken heb ik hem aangehad, maar hij zat slecht en hielp totaal niet. Ik heb hem meerdere malen aan en uit gedaan en via google opgezocht hoe hij moest zitten, maar het bleef een ramp en dus een mega miskoop. Helaas waren de twee weken al voorbij en kon ik hem niet terugsturen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

29 jan. 2024
Beter opletten bij bestelling. Verkeerde maat gestuurd. Koste een week om te vervangen.
29 jan. 2024
Dank u wel voor uw feedback. Wij zullen dit absoluut meenemen. Bedankt voor de review.
MH
Martin H.
Groningen
Te veel betaald voor iets dat gauw versleten en kapot is
Antwoord van ProBrace.nl
Wat vervelend dat u niet helemaal tevreden bent over het product. Zou u foto's van het defect kunnen maken en dit ons toesturen. Hopelijk kunnen we meedenken aan een oplossing!
6 jan. 2024

Goed product maar breedte klopte niet

Ondanks vooraf gemeten te hebben bleek de breedte niet toereikend, maat M 7-8cm heb beide paren aan mijn tante gegeven.
8 jan. 2024
Dank u wel voor uw review.
6 dec. 2023
Kwaliteit van de brace is redelijk. Na een aantal weken begint de klittenband minder te worden. Positief: de klachten worden minder. :-)
6 dec. 2023
Goedemiddag, fijn om te horen dat brace uw klachten verminderd! Uiteraard is het niet de bedoeling dat het klittenband zo snel minder goed zijn werk doet. Wij willen u graag een oplossing aanbieden. Zou u met ons contact willen opnemen via info@probrace.nl inclusief een foto van het klittenband. Alvast bedankt en nog een fijne dag!
29 okt. 2023
ruimte voor de duim bleef een pijnlijke duim opleveren, maar opengeknipt. moest er even aan wennen dat de balein in de nacht kan verschuiven en dan pijn kan doen prettig is de kwaliteit van het kleefband
30 aug. 2023

Zelf doen

De pro brace geeft mij de herinnering dat ik mijn rug recht moet houden. De slechte gewoonte van krom zitten is er ingeslopen en daar wordt ik bewust van doordat de brace niet comfortabel zit. Voor een betere houding zal ik m’n buik en rugspieren moeten trainen om een goede houding te kunnen volhouden.
11 sep. 2023
De brace zit heel lekker, is makkelijk aan te trekken, maar ik krijg hem bijna niet uit. Met het sporten ga je zweten en dan blijft de brace plakken. Door het uittrekken ben ik bang dat de brace snel kapot gaat, slijt en uitrekt.
11 sep. 2023
Bedankt voor uw review en fijn dat de brace lekker zit! U stelt een terechte vraag, maar elke brace zal moeite hebben om van een klamme huid af te schuiven. U heeft aan weerszijde van de kniebrace stevige baleinen zitten, het trucje is om met een gestrekt been beide baleinen te pakken en dan de brace naar beneden te duwen. Op deze manier blijft het weefsel intact. Hopelijk werkt dit ook voor u! Met sportieve groet, Team ProBrace
15 apr. 2023
Probrace is te duur voor standaard artikelen. Alleen interessant voor te declareren braces. Dan is belangrijker dat verzekeringsmijen probrace kennen. Zo werkt de zorgverzekering nu eenmaal.
18 jul. 2023
Bestelling en levering zijn netjes, de maat(tabel) is niet nauwkeurig, waardoor ik nu een nét iets te kleine bracelet heb...
17 aug. 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Maattabellen zijn helaas altijd een richtlijn omdat er een heel breed verschil is in lichaamsvormen. Als de pasvorm niet naar tevredenheid was, mag u binnen 14 dagen na ontvangst het artikel altijd zonder opgave van reden het artikel retourneren of omruilen. Het artikel is er namelijk ook nog in een grotere of kleinere maat :)
23 mrt. 2023
De functionaliteit en esthetiek van het product zijn heel prettig. Helaas, gaat het product er snel minder mooi uitzien.
10 mei 2023
de snelheid van het introduceren van het definitieve product. misschien ben ik als behoevende wellicht ongeduldig
1 jun. 2023
loopt prima, maar het materiaal in de achterkant gaat na verloop enorm irriteren. Verder is het n prima product
4 mrt. 2023
Netjes op tijd geleverd, helaas is de enkelbrace die ik besteld heb gescheurd
6 mrt. 2023
Goedemiddag, wat vervelend! Zou u hier ons een mail over willen sturen, deze mag naar info@probrace.nl. We willen dit namelijk zo spoedig mogelijk voor u oplossen. Mvg ProBrace
22 okt. 2023
De handschoenen zijn nu al de stiknaadjes los aan het rake.
23 okt. 2023
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat uw product gebreken vertoond. Wij willen graag met u meekijken of het onder de garantie valt. Om dit voor u te kunnen doen zouden wij graag foto’s willen ontvangen van het defect. U kunt met ons contact opnemen via info@probrace.nl. Wij hopen snel van u te horen om een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team ProBrace
2 sep. 2023
Bezorging ging prima. Er zat echter geen handleiding bij.
4 sep. 2023
Beste Klant, Het klopt dat niet alle leveranciers een fysieke handleiding bij de brace stoppen. Wanneer wij deze handleiding wel digitaal hebben kunt u deze vinden op de product pagina. Ik hoop dat u daarmee uit de voeten komt en zo niet kunt u altijd contact met ons opnemen voor uitleg over het gebruik van de brace. Met vriendelijke groeten, Team ProBrace
12 okt. 2023
De Brace geeft ondersteuning bij lopen en dat is het.
15 mrt. 2023
Veel duurder dan andere webshops
6 mei 2023
Help niet de hele nacht