ProBrace.nl- Logo - Beoordelingen

ProBrace.nl

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.827 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

2 jul 2024
De spiraalveertjes (ik weet niet hoe het heet maar die dingen waarmee je de enkelbrace en het lipje onder de veters aan elkaar bevestigt zijn te kort! Ik kan die twee onderdelen dus niet aan elkaar bevestigen. En dus gebruik ik het oude spiraalveertje die ik nog had maar die ook versleten zijn en niet meer goed hechten. Zie foto 1, 2 en 3. Daarnaast is het lipje wat onder de veters moet te groot/lang. Daardoor snijdt de rand in mijn voet/been (boven de enkels). Dit zie nog net niet op foto 4 omdat dat veertje de 2 onderdelen nog niet bij elkaar trekt. Maar als dat spiraalveertje ertussen zit en mijn voet omhoog wordt getrokken, gaat het randje van het lipje in mijn voet snijden. Vandaar ook die rode plek op mijn been, net onder de enkelbrace. Net als de vorige keer moet ik daar dus eerst een stuk vanaf knippen (zie foto 5). En het derde: bij de bevestiging van het onderste stukje van de brace met klittenband komen er twee delen van hetzelfde materiaal op elkaar, zodat het niet plakt. En dat terwijl ik wél de juiste maat heb. Drie problemen dus in één artikel. En vooral die eerste is écht een probleem: ik kan die spiraalveertjes niet gebruiken want ze zijn te kort. Veel korter dan mijn vorige dus ze redden het niet tot aan het lipje. En als ik dat lipje een stukje hoger in mijn schoen zet dan snijdt het alsnog in mijn been, ook al heb ik daar inmiddels een stuk vanaf geknipt... Ik hoor graag een oplossing van jullie en ik zal het ook aan Leuk! doorgeven.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

6 jul 2024

Onjuiste zending onmiddellijk hersteld

Ik kreeg een zending die helemaal niet klopte. Een Brace die zwart was ipv de bestelde beige; incompleet qua spullen en zonder handleiding. Gebeld. Decaf erop gelijk hersteld met een nieuwe zending.
8 jul 2024
Vervelend om te horen dat het in eerste instantie niet goed is gegaan. Gelukkig is alles opgelost en heeft u het juiste product nu in huis. Dank u wel voor uw review.

Prima Service

Snelle service helaas te klein en andere maat niet meer op voorraad. Contact via klantenservice snel en duidelijk!
10 jul 2024
Fijn om te horen dat wij uw goed en duidelijk hebben kunnen helpen. Dank u wel voor uw review!

wees duidelijk

ik vind het jammer dat mijn laatste bestelling uit twee delen bestaat echter word dit niet gemeld bij het bestellen
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. In ons systeem staat dat uw bestelling in een keer is verzonden. Of bedoeld u misschien dat het product uit twee onderdelen bestaat. Als u wilt kunt u contact met ons opnemen via info@probrace.nl.
Na 3 dagen gebruik nog zoeken naar de duur van het gebruik van de brace. Betalingsprocedure verliep moeizaam.
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemorgen, dank u wel voor uw feedback. Het is soms fijn om met een brace rustig op te bouwen zodat uw lichaam kan wennen aan de ondersteuning. Daarnaast kan het soms meerdere weken duren voordat de pijn ook afneemt. Mocht u nog vragen hebben stel ze gerust naar info@probrace.nl
1 jul 2024
Ziet eruit als op de site. Bij de verpakking een gebruiksaanwijzing doen, zou handig zijn.
1 jul 2024
Dank u wel voor uw feedback en review!
7 jul 2024
Wel moeilijk zelf om te doen, het zou helpen als er een aantreklusje bevestigd kan worden
8 jul 2024
Dank u wel voor uw feedback en review!
3 jul 2024
Snelheid van verzenden. Goed advies over telefoon betreffende retourneren of ruilen.
3 jul 2024
Dank u wel voor uw review!
7 jul 2024
Verzending zoals beloofd: de ene dag besteld, de volgende dag bezorgd!
9 jul 2024
Help echt dankjewel binnenkort ook voor links bestellen top
9 jul 2024
Goed om te lezen dat het product u helpt. Dank u wel voor uw review!
Jammer in elkaar zetten toch moeilijk jammer
Antwoord van ProBrace.nl
Vervelend om te horen dat het niet zo gemakkelijk was dat als u voor ogen had. Is er nog iets waarmee wij u kunnen helpen. Wij vernemen het graag via info@probrace.nl. Dank u wel voor uw feedback.
29 jun 2024
Werd goed geholpen toen ik er niet uit kwam
1 jul 2024
Super fijn om te horen en dank u wel voor uw review.
Makkelijk bestellen,snelle levering.
Antwoord van ProBrace.nl
Super bedankt voor uw review.
7 jul 2024
Snelle bezorging goede inleg zool
8 jul 2024
Fijn om te horen en bedankt voor uw review.
13 jul 2024
Snelle verzending dank hiervoor.
Makkelijk
13 jul 2024
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!