ProBrace.nl

466 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.511 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

17 feb 2024
Het was er binnen tweedagen en het product is degelijk dus top.
Antwoord van ProBrace.nl
Super fijn om te horen. Dank u wel voor uw review.
Niks mis mee. Duim iets ruimer knippen. Gaat niet rafelen daar.
Antwoord van ProBrace.nl
Fijn om te horen en dank u wel voor uw review!
De probrace doet waarvoor hij bedoeld is, prima product.
4 feb 2024
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review.
Antwoord van ProBrace.nl
Dank u wel voor uw review!
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review.
Zeer snel geleverd en geen moeilijk gedoe bij retourzending en terugbetaling. Dat zie je nog zelden.
18 jan 2024
Goede service en snelle levering Goed passende brace
Snelle en professionele afwikkeling van de bestelling.
31 dec 2023
na paar keer gebruikt te hebben nu minder last.
14 jan 2024
7 jan 2024
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review.
31 dec 2023
10 sep 2023
8 mei 2023
Ondersteuning is prima. Bij eerste gebruik kreeg ik een lichte bloeduitstorting, mogelijk doordat het te strak zit. Maat was goed opgemeten, 2 cm speling. Brace is gevoelig onder de oksels. Heb het haar weg moeten scheren ivm wrijvingspijn. Na 1 keer wassen volgens voorschrift toch wat mechanische beschadiging waargenomen. Tevens heb ik de indruk dat de brace overall daarna wat gekrompen is en dus wat strakker zit.
27 jul 2023
Op de website zijn de maten niet goed weergegeven. Ik had XL besteld maar was te klein. De buikband is gemaakt in Barcelona. Ik heb deze moeten ruilen voor XXL. Men gaat ervan uit dat de Nederlandse maat XL gelijk is aan de Spaanse XL.
goed materiaal, sterk, langdurig gebruikt kan last geven aan onderbeen door het trekken van het elastiek, voor zwaardere schoenen zou misschien een 2de elastiek ontwikkelt kunnen worden welke vanachter het onderbeen begeleid wordt.
16 aug 2023

Minder pijnklachten.

Ik heb er aan moeten wennen, maar het heeft de ondersteuning die zo noodzakelijk iis. Wel zal ik nog naar een reumatoloog moeten om te bepalen of dit de juiste behandelwijze is. Voor nu heb ik d.m.v. de brave minder pijnklachten.