ProBrace.nl

464 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.508 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
ProBrace.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Het is echt een goede oplossing vergeleken met gewone krukken. Ik heb gewoon door kunnen werken (kantoorwerk en onderwijs) en ik heb internationale treinreizen gemaakt. Maar de verkoop video’s geven wel een erg optimistisch beeld, het blijft vermoeiend om er een hele op te lopen. Er zijn wel een paar verbeteringen mogelijk. De straps klemmen soms, de soft pads verschuiven makkelijk en een klein elastiekje/bandje om te voorkomen dat het losse deel van de band rondslingert zou ook goed zijn

9 nov 2023
Twee braces besteld. Er is geen linkse of rechtse. De rechtse krijg je met gen mogelijkheid op een goede manier aan, omdat de sluitingen op ene punt zitten waar je niet bij kan. Ze klemmen af in de nacht waardoor je “slaapvoeten” krijgt. Tintelende voeten. Ik heb maanden een gipsbrace aan gehad en dit leek me makkelijker, maar helaas staan ze ongebruikt in de hoek van de kamer. Kunnen na oefengebruik ook niet terug gestuurd heb ik doorgekregen.

Beoordelingen voor ProBrace.nl

4 mei 2023

Comfortabel

Zit stevig om de knie. Draag hem nu 3 weken onafgebroken zonder irritatie. Heb de uitvoering met de scharnieren maar merk daar niet veel van, weet niet of dit steviger zit dan met baleinen.
18 jul 2023
Geweldig product, geeft meer vrijheid! Wel even oefenen om erop te lopen, vooral trap (af) is even een uitdaging maar als je weet hoe het moet zeker te doen. Loopkruk is wel redelijk zwaar.
8 mei 2023
De Brace geeft goede rust aan mijn pijnlijke duim en pols. Wel schuurt de binnenkant op de duim en pols,dus gebruik ik onder de brace pleisters.Afwachten of hij voldoende effect heeft.
16 jul 2023
Na het gaan dragen van de liesbreukgordel probrace nog geen last meer gehad van mijn liesbreuk. Hiervoor kon ik nog geen halve dag wat doen of ik kreeg weer last van mijn liesbreuk.
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat de liesbreukband u ondersteuning geeft en de pijn verlicht.
20 okt 2023
De pasvorm is goed. De klittenband houdt ook goed. De afwerking kan beter. (Stiksel)De metalen spalken zijn van onvoldoende kwaliteit. Vervorming en breuk als gevolg.
13 mei 2023
Brace voor klapvoet is ok., echter zakt snel af met huidige constructie. Een mogelijke samenwerking met een onderbeen bevestiging zou soulaas kunnen bieden.
30 mrt 2024
Snel en acuraat gehandeld. Er werd een verkeerde brace gestuurd, maar dat was na één gesprek nog dezelfde dag opgelost. Prima service, én een goed product!
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor de complimenten en review!
14 jun 2023
Hele goede ondersteuning voor mijn ingescheurde enkelband. Makkelijk aan en uit te doen. Zelf de juiste strakheid bepalen. Heel blij mee.
AU
Andre U.
Zwanenburg
11 aug 2023
Snelle levering en na mail snel contact en goed advies gekregen Verbeterpuntje jammer dat dat niet kon ze verkopen geen Onderdelen los
Ondankkd dat bestelde en geleverde product niet was wat ik ervan verwachtte , toch snel teruggestuurd en afgewerkt
Antwoord van ProBrace.nl
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat ondanks het product niet de juiste voor u was wij uw retour snel voor u konden afhandelen.
5 mei 2023
De Service en reactie op mijn e-mails. Wat beter kan de pick-up adressen van o.a. DHL checken en verifiëren.
21 sep 2023
Blij met de onderarm sleeve. Voor mij wel wat te lang. Levering: beloofd na 2 dagen. Het werden er 6!
16 jul 2023
de vrijblijvendheid, en het juist ondersteunen de verbeterpinten zijn het aanduiden van maatgeving
15 nov 2023
Ze werken wel goed tegen reuma pijn in vingers alleen jammer dat ze niet vocht bestendig zijn
11 sep 2023
Ik had een verkeerde maat besteld en het omruilen voor de juiste maat werd netjes geregeld.

Hard op de hak

Het stuk van de enkelbrace op de hak is erg hard en doet na een tijdje wel pijn
Antwoord van ProBrace.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat het product bij u hak niet prettig zit. Als u zou willen kunnen wij samen met u kijken of er een oplossing voor is. Nog een fijne avond gewenst!
5 jul 2023
Handschoenen voelen goed aan. Bovendien kan ik er goed mee autorijden.
19 sep 2023
Duurde heel lang. Bleek niet op voorraad, maar dat werd niet verteld.
Het geheel.id goed aan te brengen,maar toch wat aan de stijve kant
17 mei 2023
Prima brace, ruikt alleen erg naar rubber en dat is niet zo prettig.