x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Heel slechte service nooit meer iets kopen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Service is voor ons een topprioriteit en we streven ernaar om transparant te communiceren en onze beloften na te komen. Hoewel we altijd ons best doen om een hoog serviceniveau te bieden, lijkt het erop dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We nemen uw feedback serieus en werken voortdurend aan het verbeteren van onze klantenservice. Mocht u verdere vragen hebben of een oplossing wensen te bespreken, onze klantenservicepunten in onze winkels staan altijd voor u klaar. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Webshop zegt niet over voorraad en vervolgens komt het een maand later
Antwoord van x2o.nl
Beste, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat de informatie over de voorraad en de latere levering niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We streven ernaar om onze klanten altijd duidelijk te informeren over leveringstijden en beschikbaarheid. We betreuren het dat u deze ervaring heeft gehad en nemen uw feedback serieus. Hoewel we onze kwaliteitsnormen niet ondermijnen en ons best doen om onze klanten de beste service te bieden, begrijpen we dat er ruimte is voor verbetering. We werken continu aan het optimaliseren van onze voorraadbeheer en communicatieprocedures. We danken u nogmaals voor uw feedback en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Verschrikkelijke service, 2x iets besteld en 2x geen complete levering ontvangen. Wanneer je telefonisch contact zoekt wordt er lacherig gereageerd en gezegd dat ze je niet kunnen helpen, je moet een email sturen is de reactie!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Wij nemen uw feedback zeer serieus en betreuren het ten zeerste dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons mag verwachten. Bij X²O streven we ernaar om onze klanten te voorzien van een kwalitatieve service en we vinden het jammer te vernemen dat dit in uw geval niet zo ervaren is. Hoewel we ons best doen om een realistisch beeld te geven van onze levertijden en voorraad, lijkt het erop dat we in uw situatie niet aan onze eigen hoge standaarden hebben voldaan. Ons team werkt hard om dit soort situaties te voorkomen en we zullen uw geval gebruiken als een leermoment om onze processen te verbeteren. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring en hopen dat u ons de kans geeft om in de toekomst te bewijzen dat we onze beloftes nakomen en de hoge kwaliteit service bieden die u van ons verwacht. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
bestelling wel betaald... nog niets gehoord of gemaild over een leveringsdatum... ik vind het best wel lang duren. ze mogen me bellen 0627274405
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat u nog geen informatie over de leveringsdatum heeft ontvangen na uw betaling. Dit is zeker niet de service die wij ambiëren. Onze belofte is om transparant te communiceren over levertijden en we vinden het jammer dat dit in uw geval niet is gelukt. Wij willen u verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze klanten hun producten zo snel mogelijk ontvangen. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden en duidelijkheid te verschaffen over bestellingen. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice via ons support kanaal of uw dichtstbijzijnde showroom voor onmiddellijke assistentie. Tot slot willen wij benadrukken dat onze medewerkers u graag zullen helpen bij het samenstellen van uw droombadkamer en dat zij altijd streven naar uw tevredenheid met betrekking tot onze producten en service. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
3 mei 2024
2 mei 2024
2 mei 2024
een bestelling komt in 3 leveringen waarvan de laatste na 2 weken nog moet komen. Slechte service en hoop dat ik het laatste deel nog ga ontvangen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Uw opmerking aangaande de gefaseerde levering van uw bestelling betreuren we ten zeerste. We streven er altijd naar om onze beloften na te komen en duidelijk te communiceren over de levertijden. Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring hier niet aan heeft voldaan. Hoewel wij de bezorging zeer serieus nemen en 95% van onze artikelen op voorraad hebben om snelle levering te garanderen, zien we dat uw situatie niet weerspiegelt wat u van ons mag verwachten. We zijn toegewijd om ieder vraagstuk, waaronder ook die van u, met zorg en aandacht te behandelen, zodat u kunt genieten van een zorgeloze ervaring. Bij X²O is het onze prioriteit dat onze klanten met vertrouwen bij ons kopen, daarom bieden wij tot 8 jaar garantie op ons assortiment. We hopen dat we, ondanks deze hinderlijke vertraging, uw vertrouwen kunnen herstellen en dat de afronding van uw bestelling spoedig en naar tevredenheid zal verlopen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
30 apr 2024
Bezorger kwam aan en zei direct er zit een gat in we hebben hem laten vallen als hij stuk is neem maar contact op met dynalogic kortom nooit meer bestellen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons zeer te horen dat uw ervaring met de bezorging niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven naar een zorgvuldige afhandeling en het is dan ook betreurenswaardig dat u dit zo heeft ervaren. Wij willen u graag verzekeren dat onze klantenservice altijd klaarstaat om eventuele problemen op te lossen en advies te bieden waar nodig. U kunt te allen tijde contact opnemen met het servicepunt in onze showrooms of via onze ondersteuningspagina voor assistentie. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat ondanks deze ervaring, we u in de toekomst kunnen overtuigen van onze kwaliteit en service. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
19 apr 2024
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 apr 2024
Regendouche bestelt en op voorraad.Betaal snel na meerdere keren bellen alleen moeten wachten op postNL en geen tracking gestuurd opnieuw besteld na 1.5 week. Ook telefonisch bereikbaarheid is niet optimaal X2O team dan maar weer bellen met showroom die eigenlijk ook niet veel kunnen helpen.
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het verheugt ons te horen dat onze voorraad naar wens was en dat het betaalproces goed is verlopen. Echter, we betreuren het ten zeerste dat de communicatie en levering niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is altijd onze intentie om transparant te communiceren over leveringstijden en wij streven ernaar om elk probleem naar tevredenheid op te lossen. We nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. De bereikbaarheid van onze klantenservice is cruciaal en het spijt ons te horen dat deze niet voldeed. We werken continu aan het verbeteren van onze klantenondersteuning. We stellen uw keuze voor X²O en uw feedback enorm op prijs en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u de service te bieden waar we om bekendstaan. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Vooralsnog geen opdrachtbevestiging ontvangen. Wel betaald! Is deze bestelling wel aangekomen bij x2o? Graag spoedige reactie.
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen, ondanks dat de betaling al is voldaan. Wij hechten veel waarde aan transparante communicatie en het nakomen van onze beloftes. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele onduidelijkheden zo snel mogelijk op te helderen. Wij begrijpen dat dit voor ongemak kan zorgen en nemen uw situatie zeer serieus. Graag nodigen wij u uit om direct contact op te nemen met de klantenservice via de telefoonnummer vermeld op uw bestelformulier of via onze support pagina op onze website, zodat wij persoonlijk met u de status van uw bestelling kunnen doornemen. We willen u verzekeren dat ons team hard werkt om ervoor te zorgen dat onze service altijd van topniveau is, zoals u van ons gewend bent. Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij streven ernaar om elke kwestie naar tevredenheid op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team
7 apr 2024
Verkeerde bestelling ontvangen. Hierdoor renovatie van de toilet uitgesteld . Behalve geld verlies heb ik ook veel ellende gehad en tijdverlies. Bestelling aangemeld als retour en notitie gemaakt dat ik het verkeerde ontvangen bestelling met tegenzin bepaalde producten geïnstalleerd heb en dat ik het verschil terug wilde hebben. Tot nu toe geen gehoord gehad.
17 apr 2024
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het bijzonder spijtig te vernemen dat de levering niet naar verwachting was en dit heeft geleid tot ongemak en vertraging in uw renovatieproject. Onze klanten moeten kunnen rekenen op een transparante communicatie en een vlotte oplossing bij dergelijke voorvallen. Hoewel wij altijd streven naar een foutloze service, betreuren we dat in uw geval de ervaring niet overeenkwam met onze hoge kwaliteitseisen. We geven hoge prioriteit aan onze klantenservice en staan klaar om een passende oplossing te vinden. Uw opmerking over het uitblijven van een reactie nemen we serieus. Onze klantendienst hanteert soms echter bij drukte een wachttijd tot 5 werkdagen. We willen u verzekeren dat we beschikbaar zijn om uw situatie persoonlijk te bespreken en tot een bevredigende oplossing te komen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Tot op heden geen reactie wanneer levering gaat plaatsvinden. Zou uiterlijk voor 1 april definitief kenbaar gemaakt worden.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat de communicatie omtrent je levering niet voldeed aan je verwachtingen. Wij streven ernaar om altijd duidelijk en transparant te communiceren over leveringstijden, zoals beloofd in onze servicebelofte. Jouw opmerkingen nemen wij zeer serieus en wij zullen deze gebruiken om onze dienstverlening verder te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of verdere assistentie wensen, dan staat onze klantenservice altijd voor je klaar om je terzijde te staan en persoonlijk met je naar een passende oplossing te zoeken. Hartelijk dank, Het X²O team
WR
Wim R.
's-Heer Hendrikskinderen

Onzin!!

Ik wil niet steeds lastig gevallen worden met onzinvragen na elke bestelling!!
Antwoord van x2o.nl
Beste Wim, Bedankt om je verhaal met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u ongemak heeft ervaren met vragen na uw bestelling. Wij streven ernaar om onze klantenservice continu te verbeteren en waarde hechten aan duidelijke communicatie en transparantie. Uw feedback is hierbij essentieel en wij nemen dit serieus. Aarzel niet om hiervoor rechtstreeks contact op te nemen met onze klantendienst. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
17 mrt 2024
Zit al ruim een wwek te wachten op een badkanerbeugel, simpel produkt. hoor helemaal niks..al wel betaald
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Wat jammer dat je nog zit te wachten op je bestelling. Heb je gekeken in je spam folder, misschien dat onze e-mails per ongeluk daar terecht komen? Neem anders gerust contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Hartelijk dank, Het X²O team
16 mrt 2024

Zeer slechte service bij defect geleverd product

Regendoucheset gekocht die bij montage blijkt te lekken (bij de knop, dus niet de aansluiting). Snel weer gedemonteerd en gelukkig nog de oude unit terug kunnen plaatsen. Bij melding van het defect wordt door X2O geeist dat je de kraan nogmaals terugplaatst en er een filmpje van maakt. Anders nemen ze de melding niet in behandeling. Bizarre voorwaarde voor garantie dus. Ook man in de winkel in Gouda is niet te vermurwen. Weigert 'zomaar' een nieuwe unit te leveren. Verschuilt zich achter interne procedures. Alsof ik voor mijn lol een gloednieuwe unit wil omruilen. Wij hebben een tijd geleden veel badkamerspullen bij X2O gekocht en sta nu op het punt die te gaan installeren. Ik hou mij hart vast voor als er is mis blijkt te zijn. Leuke spullen, garantie tot aan de deur. NOOIT MEER!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met uw aankoop en dat de voorgestelde oplossing niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze garantieprocedure is erop gericht om elk probleem zorgvuldig te onderzoeken en een passende oplossing te bieden, conform onze kwaliteitsstandaard. Hoewel we begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn, is het soms noodzakelijk om het probleem te kunnen vaststellen. Uw feedback is voor ons erg waardevol en we zullen deze intern bespreken om onze klantenservice verder te verbeteren. We zijn blij te horen dat u onze producten als leuk ervaart en we hopen dat u, ondanks deze ervaring, toch nog vele jaren zorgeloos van uw badkamer kunt genieten. Hartelijk dank, Het X²O team
Not clear information about product delivery and bad customer service
Antwoord van x2o.nl
Hello, Tthank you for taking the time to share your feedback with us. While we are thrilled to be known for our comprehensive range of quality bathroom products and our commitment to excellent service, it's apparent that your experience with product delivery and customer service did not meet the high standards we strive to uphold. We take pride in our transparent communication and our customer support service points in all stores, which are dedicated to addressing issues such as delivery and stock inquiries. If there has been any confusion or dissatisfaction regarding our service, we deeply regret that we did not meet your expectations on this occasion. We appreciate your input and invite you to visit us again for a better experience. Warm regards. The X²O team
Bestelling leveren en niet het laatste uur nog anuleren en duidelijker aangeven in welk tijdsblok jullie komen
Antwoord van x2o.nl
Geachte Gast, Bedankt voor jouw recensie. Het spijt ons te horen dat de levering van jouw bestelling niet volgens plan verliep en de communicatie over het tijdsblok van bezorging onduidelijk was. Bij ons staat transparantie in communicatie hoog in het vaandel, en wij streven ernaar onze klanten tijdig en duidelijk te informeren over levertijden. Jouw feedback is waardevol, en wij zullen deze gebruiken om onze dienstverlening waar nodig te verbeteren. Wij hopen je desondanks in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Het X²O team