x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

6 jul 2023
Slechte pakketdienst met te weinig info over de levering en moeilijk te bereiken over de te leveren goederen
Antwoord van x2o.nl
Hallo, Bedankt voor dit bericht. We vinden het erg jammer dat je niet tevreden was over de levering van je bestelling. Jouw bestelling werd geleverd met bpost en daar werd helaas gestaakt. Daar kunnen we zelf natuurlijk weinig aan doen, maar we hebben je feedback genoteerd en doen wat we kunnen om onze leverdiensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het X²O team
31 okt 2023
Heel klein pakketje hoeft niet in een grote doos verstuurd te worden, kan ook een brievenbus pakketje zijn
21 nov 2023
Beste klant, Heel terechte feedback! Ook wij vinden onze ecologische voetafdruk erg belangrijk. Bedankt om de tijd te nemen je feedback te geven! Hartelijk dank, Het X²O team
8 aug 2023

Leverdatum

Houden zich niet aan de afgesproken leverdatum. Heel vervelend als je er je planning op afgestemd hebt.
12 aug 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We waarderen jouw opmerkingen en begrijpen dat het vervelend is wanneer de afgesproken leverdatum niet wordt nagekomen. Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. In de afgelopen periode hebben we te maken gehad met enkele uitdagingen, zoals problemen met leveringen en voorraadbeheer. We werken er hard aan om dit op te lossen en onze service weer op het gebruikelijke hoge niveau te brengen. We hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn en zien je graag terug bij ons. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
4 aug 2023
Ze hebben mijn bestelling incompleet geleverd zonder reden, ze beantwoorden de email en telefoon niet,
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons dat je bestelling incompleet werd geleverd. We hebben onlangs te maken gehad met enkele leverings- en voorraadproblemen, maar we werken er hard aan om dit op te lossen en onze service te verbeteren. We betreuren het ook dat je moeite hebt gehad om contact met ons op te nemen. Ons klantenserviceteam is momenteel druk bezig met het afhandelen van klantendossiers, maar we doen ons best om zo snel mogelijk op e-mails en telefoontjes te reageren. Om deze situatie verder te onderzoeken en je te helpen, verzoeken we je vriendelijk om een e-mail te sturen naar leveringen@x2o.be met je bestelgegevens en een beschrijving van het probleem. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
6 okt 2023
Contact alleen via mail en dan moet je 3 dagen wachten, bij en garantie en heel slechte oplossing.
11 okt 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Wij hadden jou graag laten weten dat wij niet enkel per mail te bereiken zijn. Indien je per direct geholpen wilt worden, dan kan je altijd bellen naar een van onze showrooms. De nummers van al onze showrooms kan je vinden op onze website, onder “showrooms”. Een van onze showroomadviseurs staat je dan graag telefonisch te woord! Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
6 aug 2023
Retour zendingen veel te duur moest 12,00 euro betalen voor een drukplaatje
9 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het product dat je bij ons hebt gekocht. We begrijpen echter jouw zorgen over de kosten van het retourneren. Onze gratis levering is bedoeld om het aankoopproces zo eenvoudig en voordelig mogelijk te maken, maar helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant. We raden onze klanten altijd aan om vooraf goed te informeren over de benodigde onderdelen voordat ze tot aankoop overgaan. Mocht je in de toekomst vragen hebben over onze producten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be of telefonisch via 038 08 69 01. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
22 aug 2023
bestelling werd elke dag een dag op geschoven na 5 dagen was het binnen
26 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We zijn blij te horen dat jouw bestelling uiteindelijk is aangekomen. Echter, we begrijpen jouw frustratie over de vertraging en het feit dat de leverdatum meerdere keren is verschoven. De afgelopen tijd hebben we te maken gehad met problemen met betrekking tot levering en voorraad, wat heeft geleid tot vertragingen. We werken er hard aan om onze service te verbeteren en dergelijke situaties te voorkomen. Mocht je jouw e-mailadres met ons willen delen dan kunnen wij jou contacteren om te bekijken hoe wij jou verder kunnen helpen. We waarderen jouw geduld en begrip in deze situatie en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring hebben bij het winkelen bij ons. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet, Het X²O team
15 jul 2023
Bestelling tot aan de deur, behalve als je in een flat woont
18 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Jammer dat je ervaring met X²O niet helemaal naar wens was. We leveren standaard tot de eerste drempel op de begane grond, ook voor appartementsgebouwen. Meer informatie hierover kan je vinden op onze website https://faq.x2o.nl/hc/nl/articles/5353392145437-Ik-verwacht-binnenkort-een-levering-Hoe-kan-ik-me-voorbereiden-, of kom gerust langs in een van onze showrooms om meer informatie te vragen aan onze adviseurs. Ze helpen je graag verder! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team

Ik heb de bestelling nog niet ontcangen

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je feedback. We vinden het spijtig te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze belofte is om altijd transparant te communiceren over levertijden en snel naar oplossingen te zoeken bij eventuele problemen. Neem gerust contact op met onze klantenservice of bezoek een van onze winkels waar onze servicemedewerkers voor u klaarstaan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Hartelijk dank, Het X²O team
8 nov 2023
Slechte communicatie over leverdatum
21 nov 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. Mocht het zo zijn dat er nog steeds onduidelijkheid bestaat over je levertermijn, dan vraag ik je graag contact te nemen met de showroom in je buurt. Zij staan je graag te woord! Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Ik kreeg mijn bad er niet schoon mee.
9 aug 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We vinden het jammer om te horen dat je problemen hebt ondervonden met het schoonmaken van jouw bad. Onze producten zijn ontworpen om eenvoudig te onderhouden en schoon te maken, maar het kan zijn dat er specifieke omstandigheden zijn waardoor het schoonmaken moeilijker is dan verwacht. We hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Graag tot ziens, Het X²O team
31 mei 2023
Doos bij aflevering open gescheurd
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Onze oprechte excuses dat de verpakking niet meer intact was. We hopen dat je aankoop verder in goede staat is aangekomen en dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Het X²O team
veel te lange levertijd
13 jan 2024
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Hartelijk dank, Het X²O team
4 aug 2023
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het betreurt ons dat je niet tevreden bent over onze service. Zou je dit wellicht wat meer kunnen toelichten? Hartelijk dank, Het X²O team