x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

14 sep 2023
ik had een douchebak besteld maar de shifon vergeten. Toen ik deze in de winkel ging halen waren ze verbaasd dat ik na de bestelling van de bak niet de vaag heb gekregen of de bestelling wel compleet was. Mijn fout hoor maar als dat hoort dan was het fijn geweest en had het mij een ritje bespaard
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor jouw bericht. Wat jammer dat je shifon vergeten bent en dat geen van onze medewerkers je hierop heeft gewezen. Onze excuses voor het ongemak, wij zullen dit intern aanhalen om onze communicatie steeds te verbeteren. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer,
Ervaring in de showroom is geweldig, hulpzaam mensen, bestelling goed gemaakt. Maar er zat maar een console in bestelling waar twee in moeten zitten. Bijbestellen met levertijd van met dan 1 maand. Betaling van order was een ramp (online), geen iDeal. Eindelijk in showroom met pinpas betaald
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij te horen dat uw ervaring in onze showroom geweldig was en dat u onze medewerkers hulpzaam vond. Het spijt ons te vernemen dat er een onvolledigheid in uw bestelling was. Onze showrooms bieden inderdaad een klantenservicepunt om dergelijke kwesties snel en naar tevredenheid op te lossen. Wat betreft de betalingsmoeilijkheden online, wij bieden verschillende betaalopties en onze medewerkers zijn altijd bereid om hierbij assistentie te verlenen, zoals uiteindelijk ook in de showroom is gebeurd. Prettige dag, Het X²O team
4 aug 2023

Retour omslachtig

Bestellen was eenvoudig en verzorgd, doch voor retour zending werd 75 euro gevraagd of afgeven bij dichtstbijzijnde filiaal. Voor mij is dit heen en weer 40 km. Voor mij een reden om niet meer bij X2O te bestelen. Retour zending moet gewoon net als bezorgen bij DHL kunnen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je review over X²O. Wat fijn dat je tevreden was over ons bestelproces. Jammer echter dat ons retourbeleid niet naar wens is. Het klopt inderdaad dat we voor grote of fragiele pakketten een retourkost van €75 euro vragen, wat we verrekenen met de terugbetaling. Voor die prijs halen we het product bij je op, maar je kunt het pakket inderdaad ook zelf afleveren in het dichtstbijzijnde filiaal. We zullen echter je feedback meenemen en intern bespreken ter verbetering van onze service. Weet dat het ook mogelijk is om samen met ons te kijken naar een alternatief product. Mocht je hier of over ons retourbeleid nog vragen hebben, mag je ons steeds contacteren via customerservice@x2o.be. Prettige dag, Het X²O team
6 sep 2023
Het kastje is voor de deur gezet door de besteldienst op zaterdag. Toen was ik niet thuis. Mijn afspraak was dat het kastje op maandag bezorgd zou worden. Waarom een afspraak maken als jullie het niet nakomen?
11 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Onze excuses dat de levering van jouw kast niet op de geplande datum is gebeurd. Wij zullen dit intern nagaan om te zien waarom dat juist is gebeurd en om te zorgen dat het niet nog eens gebeurt. Zou je zo vriendelijke willen zijn om ons te contacteren op customerservice@x2o.be zodat wij de zaak verder kunnen opvolgen. Alvast bedankt om het te melden. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team

Mooie douchewand

Het is een mooie, degelijke douchewand met snelle service. De verpakking was helaas alles behalve voldoende voor zo'n zwaar pakket. Beter in 2 aparte pakketten versturen. Hoop dat hij niet beschadigd is!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze douchewand en de snelheid van onze service. Onze belofte is om jou kwalitatieve producten en een transparante communicatie te bieden. Wij betreuren het echter te horen dat de verpakking van jouw product niet voldeed aan de verwachtingen. We streven naar een topniveau van service en kwaliteit, ook wat betreft onze verpakkingen, en nemen jouw feedback zeer serieus. Onze kwaliteitsafdeling zal jouw suggestie om zwaardere pakketten in meerdere delen te versturen zeker in overweging nemen. Wij hopen dat je ondanks dit voorval nog vele jaren zult genieten van jouw aankoop en zien jou graag terug in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Het X²O team
3 dec 2023
Wij kwamen in de winkel in Cruquius en daar was werkelijk geen enkel personeelslid te bekennen. Niet beneden en ook niet boven. Heel vreemd Net toen we weg wilden lopen kwam er iemand aanlopen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat u niet direct een medewerker kon vinden in onze winkel. Onze prioriteit is service en we streven ernaar om onze klanten altijd zo snel mogelijk te assisteren. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat onze klantenservice voldoet aan de hoge standaarden die we nastreven. Prettige dag, Het X²O team
26 aug 2023

Helder assortiment/ slechte service

Helder assortiment. We zaten midden in grote verbouwing. Daardoor schoof plaatsen sanitair. Onderdelen die bij nader inzien niet nodig waren konden niet retour. Slechte service
28 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met ons assortiment tijdens uw verbouwing. We betreuren echter dat je problemen hebt ondervonden met het retourneren van onnodige onderdelen. Ons retourbeleid staat inderdaad toe om producten binnen 14 dagen na levering te retourneren. We begrijpen dat dit in sommige gevallen niet ideaal is en we streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
7 nov 2023
Track and tracé bleek alleen te werken als je een vakjeaanklikte. Vakje is mij niet opgevallen. Misschien duidelijker vermelden?
21 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor deze review. We zullen uw feedback zeker meenemen om onze communicatie hierover te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat u in de toekomst een nog betere ervaring zult hebben bij het volgen van uw bestelling. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
6 jun 2023
Mogelijk om online te bestellen is top...verder afhandeling m'n bezorging kan beter. Nogal een vertraging bij de bezorger.
10 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Fijn dat je onze online bestellingsprocedure top vond. We begrijpen echter je teleurstelling bij de vertraging van je levering. Hartelijk dank om de tijd te nemen deze feedback door te geven, op deze manier kunnen wij verder sleutelen aan onze service. Vriendelijke groet, Het X²O team
29 mei 2023
Ik had een vraag gesteld via de site. Ik zou graag de factuur in de mail ontvangen. Tot op heden geen reactie gehad
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We vinden het jammer om te lezen dat je geen reactie hebt ontvangen op je vraag over de factuur. Onze excuses voor het ongemak. We willen je graag verder helpen en vragen je vriendelijk om een e-mail te sturen naar customerservice@x2o.be met je verzoek en bestelgegevens. Ons team zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om je de gewenste factuur te verstrekken. We hopen je in de toekomst sneller van dienst te kunnen zijn. Graag tot ziens, Het X²O team
27 sep 2023
Bezorging was erg matig / stonden verkeerd geparkeerd en paket was al aan de trap gedumpd voor ik zelf beneden was.
2 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het klopt inderdaad dat de chauffeur enkel tot op het trottoir levert. Dit wordt ook zo meegegeven bij de aankoop en dit staat vermeld onder de leverdatum op de bestelbon. Spijtig om te lezen dat dit toen blijkbaar niet duidelijk werd gecommuniceerd. Zou je ons ajb via leveringen@x2o.be kunnen laten weten wat er juist verkeerd is gelopen met de levering, samen met je bestelbonnummer en showroom van aankoop? We wensen je alsnog veel plezier met je aankoop. Hartelijke groet en graag tot nog eens,
Beloofde datum aanlevering bleef opschuiven en dit werd niet doorgegeven,ik moest er zelf elke keer over bellen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We begrijpen dat wijzigingen bij levertijden vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We nemen je feedback zeker mee ter verbetering van onze service en hopen dat je verder tevreden bent over je aankoop. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
12 jul 2023
De aflevering! Internationale tel nrs druk ik weg. Dus geen contact, alles in de hal gezet. Geen bericht, niks.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback over X²O. We betreuren het dat de communicatie en levering niet naar wens zijn verlopen. Onze excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren. Je opmerkingen zijn waardevol voor ons en we zullen deze gebruiken om onze service in de toekomst te verbeteren. Hopelijk ben je verder toch tevreden over je aankoop! Hartelijke groeten, Het X²O team
track en trace versturen zodat ik weet tussen welke tijd het pakketje wordt afgeleverd
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer te horen dat de track en trace informatie u niet heeft bereikt. Normaliter versturen wij voor elke levering een track en trace code via email vanuit de transporteur om transparantie te bieden en u de mogelijkheid te geven uw levering nauwkeurig te volgen. We bieden onze excuses aan dat deze service in uw geval niet naar verwachting heeft gefunctioneerd. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
24 sep 2023

Verzend doos veel en veel te groot

De doos van verzending aanpassen aan het product Zonde van het materiaal en natuur
2 okt 2023
Beste klant, Wat leuk dat je ons schrijft. Bedankt voor je feedback over je verzending en de verpakking. Ook voor X²O is de ecologische voetafdruk een heel belangrijk topic! Het gebruik van duurzame materialen en verpakkingen, alsook het aanpassen van onze verpakking zijn voor ons heel belangrijk. We vinden je feedback dan ook heel waardevol! Dit zullen we zeker intern ook aanhalen. Mogen wij jou alvast vragen om een e-mail te sturen naar de showroom in jouw buurt zodat wij de zaak kunnen opvolgen (de contact gegevens zijn gemakkelijk te vinden op de contactpagina op onze website). Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
25 mei 2023

Did not meet the delivery deadline

They did not meet the delivery deadline and harmed me in the progress of the work.
2 jun 2023
Hello there, Thanks for taking the time to share your review with us. We do everything in our power to get the items to the customer as soon as possible, please accept our apologies for the delay you experienced in delivery. We hope to have the opportunity to serve you better in the future. Best regards, Het X²O team
27 aug 2023
Snellere levering zou fijn zijn. Producten waren goed.
29 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We hopen dat je tevreden bent over je aankoop. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
10 sep 2023
Niet de juiste beschrijving bij het product
12 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten staat bij ons op de eerste plaats. Daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Je kan ons hierover informeren op customerservice@x2o.be. Dan kunnen wij met jouw feedback aan de slag. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
1 aug 2023
Slecht levering
3 aug 2023
Beste, Bedankt voor dit bericht. We betreuren het te horen dat je problemen hebt ondervonden met de levering. We zijn ons bewust van de huidige uitdagingen met betrekking tot leveringen en voorraad, en we werken hard om deze problemen op te lossen. Onze klantenservice is toegewijd om jou te helpen en ervoor te zorgen dat jouw situatie tot een succesvolle afronding wordt gebracht. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice, stuur dan een e-mail naar leveringen@x2o.be. We beloven dat we er alles aan doen om jouw e-mail zo snel en efficiënt mogelijk op te volgen! We hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Aarzel niet om ons opnieuw te bezoeken. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team