x2o.nl
Beoordelingen:

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal  

4,30
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor x2o.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Douchecabine geleverd met deukje.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de geleverde douchecabine niet in perfecte staat was. Onze klantenservice is toegewijd aan het bieden van kwalitatief hoogwaardige producten en een transparante communicatie over leveringen. Wij nemen uw feedback serieus en werken continu aan het handhaven van onze kwaliteitsnormen, zoals u kunt verwachten bij X²O. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben met betrekking tot uw aankoop, onze klantenservicepunten in elke winkel staan klaar om u persoonlijk te assisteren en een passende oplossing te vinden. Daarnaast bieden we tot 8 jaar garantie op ons assortiment, met uitzondering van bepaalde merken, zoals vermeld in onze garantievoorwaarden. We nodigen u uit om contact op te nemen met de desbetreffende winkel of onze klantenservice via onze supportpagina, zodat we het probleem naar tevredenheid kunnen oplossen. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
2 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gewoon geleverd zoals het hoort
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Super leuk om te lezen dat alles van start tot levering goed is verlopen. Bedankt voor je vertrouwen in X²O en veel plezier met je aankopen! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Productomschrijving onvolledig. Bij orderbevestiging geen pdf met factuur/ order. Moet je wee appart voor inloggen. Heel irritant
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de productomschrijving niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij streven ernaar om onze klanten te voorzien van gedetailleerde en duidelijke informatie, zodat zij een weloverwogen keuze kunnen maken. Uw opmerking over het ontbreken van een PDF met de factuur of orderbevestiging na uw aankoop nemen wij serieus. We begrijpen dat dit voor extra stappen zorgt en wij zullen dit intern onder de aandacht brengen om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. We willen u ook bedanken voor uw feedback over het inloggen om toegang te krijgen tot uw factuur. Bij X²O streeft ons team ernaar om het proces zo efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, en uw input is waardevol voor ons om dit doel te bereiken. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
facturen op de site doen het niet
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Wij betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de facturen op onze website. We streven naar een transparante communicatie en een gebruiksvriendelijke online ervaring, en het spijt ons dat we hierin niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat dergelijke kwesties snel en efficiënt worden opgelost. Hoewel we de situatie betreuren, willen we benadrukken dat wij als badkamerspecialist altijd klaarstaan om u te ondersteunen bij alle vragen of problemen. U kunt vertrouwen op onze klantgerichte service, zowel online als in onze fysieke winkels. Onze servicepunten in de winkels staan tevens altijd tot uw beschikking voor persoonlijke ondersteuning. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet compleet

Toilet niet compleet geleverd geen drukknoppen zoek maar een ander bedrijf dat de rest van badkamer wel kan leveren Wel compleet
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor deze review. Onze excuses dat je levering niet correct was. Neem gerust contact op met uw dichtstbijzijnde showroom zodat we uw wel naar verwachting kunnen verder helpen! U kan deze contactgegevens terugvinden op onze website. Hartelijke groeten, Het X²O team
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De communicatie naar klanten toe. Ik geef veel geld uit en dan is het wel fijn dat er wat aandacht wordt gegeven als ik een vraag stel. De begroeting in de winkel vond ik ook niet heel prettig. Maar we hadden alles al uitgezocht via de site.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
22 mrt 2024
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Het doet ons plezier te horen dat u uw keuze al via onze website heeft kunnen maken. Wij streven ernaar om onze klanten een uitgebreid en kwalitatief assortiment aan te bieden, en het is fijn dat u dit positief heeft ervaren. We betreuren het echter dat de begroeting in onze winkel niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze klantenservice en het bieden van een persoonlijke service staan bij ons hoog in het vaandel, zoals vermeld in onze bedrijfsfilosofie. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service voortdurend te verbeteren. Prettige dag, Het X²O team
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het product is onder de kwaliteitsnorm die ik van X2O gewend ben.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
2 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor deze feedback. We vinden het spijtig om te horen dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze norm is om een breed en kwalitatief assortiment aan te bieden, en we streven altijd naar de beste ervaring voor onze klanten. We nemen uw feedback serieus en staan klaar om een passende oplossing te vinden. Onze klantenservice in de winkels en online zijn altijd beschikbaar om u verder te helpen met elke vraag of probleem. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de levertijd te lang en heb ik mijn bestelling gecanceld
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
2 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de levertijd niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven naar transparante communicatie over levertijden en bieden een snelle levering aan dankzij onze grote voorraad. Ondanks onze inspanningen kan het soms voorkomen dat er vertraging optreedt, waarvoor onze excuses. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Douche cabine is nog niet uitgepakt. Zitten nog middenin de verbouwing
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
20 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor deze feedback. We hopen dat de verbouwing voorspoedig verloopt en kijken ernaar uit dat u kunt genieten van uw nieuwe douchecabine. Mocht u straks hulp of advies nodig hebben bij de installatie, wij staan altijd klaar om u met deskundige tips bij te staan, ook al bieden we geen installatieservice aan. Onze instructies zijn ontworpen om u tijd te besparen en het proces gemakkelijk te maken. Prettige dag, Het X²O team
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tevreden...
Beoordeling melden
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Renovatie badkamer verhoogd toilet

Voor renovatie badkamer een verhoogd toilet bij X2O besteld op internet en ontvangen zonder alle aansluit materialen. Bij andere sites wordt daar gedurende het bestelproces op geattendeerd maar bij X2O krijg je een mail daarvoor als de toiletpot al verzonden gaat worden. Goed, daarop direct op ingespeeld. Helaas waren deze aansluit materialen niet passend, het bleef lekkage geven. Helaas alsnog iets van gerenommeerde merk kunnen kopen bij plaatselijke ijzerwarenwinkel om dit nieuwe toilet feilloos te plaatsen.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
2 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor jouw bericht. Wij hechten veel waarde aan onze service na verkoop en je feedback is dan ook zeer waardevol voor ons. Je dossier wordt door ons bekeken zodat wij hieruit kunnen leren en onze service kunnen optimaliseren. We zijn blij dat de installatie intussen succesvol verlopen is. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kon nergens een faktuur vinden niet digitaal en ook niet bij de levering van de goederen. Heb een faktuur gevraagd maar hier was geen btw op uit gesplitst.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
17 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We betreuren het ten zeerste dat u geen factuur kon vinden, noch digitaal noch bij uw levering. Onze klantenservice staat altijd klaar om u te ondersteunen met facturatie en het uitsplitsen van btw. U kunt hiervoor terecht bij onze klantenservicepunten in elke winkel of contact opnemen via onze ondersteuningspagina op de website, zodat we u snel kunnen helpen met een gepaste oplossing. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ervaring in de showroom is geweldig, hulpzaam mensen, bestelling goed gemaakt. Maar er zat maar een console in bestelling waar twee in moeten zitten. Bijbestellen met levertijd van met dan 1 maand. Betaling van order was een ramp (online), geen iDeal. Eindelijk in showroom met pinpas betaald
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
19 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij te horen dat uw ervaring in onze showroom geweldig was en dat u onze medewerkers hulpzaam vond. Het spijt ons te vernemen dat er een onvolledigheid in uw bestelling was. Onze showrooms bieden inderdaad een klantenservicepunt om dergelijke kwesties snel en naar tevredenheid op te lossen. Wat betreft de betalingsmoeilijkheden online, wij bieden verschillende betaalopties en onze medewerkers zijn altijd bereid om hierbij assistentie te verlenen, zoals uiteindelijk ook in de showroom is gebeurd. Prettige dag, Het X²O team
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
track en trace versturen zodat ik weet tussen welke tijd het pakketje wordt afgeleverd
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
19 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer te horen dat de track en trace informatie u niet heeft bereikt. Normaliter versturen wij voor elke levering een track en trace code via email vanuit de transporteur om transparantie te bieden en u de mogelijkheid te geven uw levering nauwkeurig te volgen. We bieden onze excuses aan dat deze service in uw geval niet naar verwachting heeft gefunctioneerd. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

gewijzigd product , beschadigde verpakking

dezelfde regendouche hebben we eerder besteld en moet gemonteerd worden op hetzelfde adres. Helaas is het product niet hetzelfde de handdouche ziet er ander uit en werkt anders . We zijn bij hetzelfde merk gebleven om productverschillen te voorkomen. Van de wijziging staat niets in de omschrijving. Wat nu? Levertijd was prima , alleen was het pakket beschadigd, voetstappen op de verpakking . Verpakking lijkt niet heel geschikt voor verzending per pakketpost.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
19 jan 2024
Geachte Gast, Hartelijk dank voor jouw recensie. We zijn blij te horen dat de levertijd naar wens was. Het spijt ons echter te vernemen dat het ontvangen product niet overeenkomt met wat je verwachtte en dat de verpakking beschadigd was bij aankomst. In onze showrooms staan we altijd klaar om persoonlijk advies te geven en eventuele problemen te bekijken. Onze klantenservicepunten in elke winkel zijn er speciaal om jou te ondersteunen bij vragen of kwesties omtrent levering en productverschillen. We nemen jouw feedback serieus en nodigen je graag uit in de dichtstbijzijnde showroom om samen een passende oplossing te vinden. We verwelkomen je graag terug in een van onze showrooms voor verdere ondersteuning. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
18 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooie douchewand

Het is een mooie, degelijke douchewand met snelle service. De verpakking was helaas alles behalve voldoende voor zo'n zwaar pakket. Beter in 2 aparte pakketten versturen. Hoop dat hij niet beschadigd is!
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
18 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van onze douchewand en de snelheid van onze service. Onze belofte is om jou kwalitatieve producten en een transparante communicatie te bieden. Wij betreuren het echter te horen dat de verpakking van jouw product niet voldeed aan de verwachtingen. We streven naar een topniveau van service en kwaliteit, ook wat betreft onze verpakkingen, en nemen jouw feedback zeer serieus. Onze kwaliteitsafdeling zal jouw suggestie om zwaardere pakketten in meerdere delen te versturen zeker in overweging nemen. Wij hopen dat je ondanks dit voorval nog vele jaren zult genieten van jouw aankoop en zien jou graag terug in een van onze winkels of online. Met vriendelijke groet, Het X²O team
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

2x gebrokenwastafel, 'koddige' mails

Een door mij bestelde wastafel is tot twee keer toe via PostNL verstuurd en bleek dus elke keer gebroken te zijn. De derde wordt nu met de 'grote vracht' (=vrachtwagen) geleverd. Afwachten of dit wel goed gaat. Communicatie per e-mail over voortgang van bestelling is nogal "vreemd". Als een bestelling gereed is voor verzending krijg je een mail met als onderwerp "Tromgeroffel". Maakt op mij geen indruk en zker geen professionele/zakelijke indruk. Verder staat er dan in die mail dat: De chauffeur heeft ons zojuist een seintje gegeven dat jouw bestelling met ordernummer xxxxxx klaar staat voor verzending. Deze formulering wordt ook gebruikt als de bestelling met PostNL verstuurd wordt. Ik hoef niet te weten wat hun chauffeur doet en waarom moet die chauffeur dat seintje geven?????? Allemaal heel koddig maar het maakt geen goede indruk.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
18 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat jouw ervaring met de levering van de wastafel niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Onze belofte is het leveren van kwaliteit en zorg dragen voor een goede service. We waarderen jouw feedback over onze communicatie en nemen deze serieus om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat de nieuwe leveringswijze wel naar wens zal zijn en dat je kunt genieten van het product zonder verdere ongemakken. Onze klantenservice staat altijd klaar om persoonlijke oplossingen te bieden en eventuele kwesties naar tevredenheid op te lossen. Hartelijke groet en graag tot nog eens, Het X²O team
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wij kwamen in de winkel in Cruquius en daar was werkelijk geen enkel personeelslid te bekennen. Niet beneden en ook niet boven. Heel vreemd Net toen we weg wilden lopen kwam er iemand aanlopen.
Beoordeling melden
Antwoord van x2o.nl
8 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat u niet direct een medewerker kon vinden in onze winkel. Onze prioriteit is service en we streven ernaar om onze klanten altijd zo snel mogelijk te assisteren. We zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat onze klantenservice voldoet aan de hoge standaarden die we nastreven. Prettige dag, Het X²O team