x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

1 mei 2024
Productomschrijving onvolledig. Bij orderbevestiging geen pdf met factuur/ order. Moet je wee appart voor inloggen. Heel irritant
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de productomschrijving niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij streven ernaar om onze klanten te voorzien van gedetailleerde en duidelijke informatie, zodat zij een weloverwogen keuze kunnen maken. Uw opmerking over het ontbreken van een PDF met de factuur of orderbevestiging na uw aankoop nemen wij serieus. We begrijpen dat dit voor extra stappen zorgt en wij zullen dit intern onder de aandacht brengen om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. We willen u ook bedanken voor uw feedback over het inloggen om toegang te krijgen tot uw factuur. Bij X²O streeft ons team ernaar om het proces zo efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, en uw input is waardevol voor ons om dit doel te bereiken. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
19 apr 2024
Prijs is goed, bij verzending melden uit hoeveel pakketten, de bestelling bestaat.
WW
17 apr 2024
Mooie douchebak voor een zeer goede prijs.
2 mei 2024
Douchecabine geleverd met deukje.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de geleverde douchecabine niet in perfecte staat was. Onze klantenservice is toegewijd aan het bieden van kwalitatief hoogwaardige producten en een transparante communicatie over leveringen. Wij nemen uw feedback serieus en werken continu aan het handhaven van onze kwaliteitsnormen, zoals u kunt verwachten bij X²O. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben met betrekking tot uw aankoop, onze klantenservicepunten in elke winkel staan klaar om u persoonlijk te assisteren en een passende oplossing te vinden. Daarnaast bieden we tot 8 jaar garantie op ons assortiment, met uitzondering van bepaalde merken, zoals vermeld in onze garantievoorwaarden. We nodigen u uit om contact op te nemen met de desbetreffende winkel of onze klantenservice via onze supportpagina, zodat we het probleem naar tevredenheid kunnen oplossen. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
30 apr 2024

Goede website en snelle levering
28 apr 2024
facturen op de site doen het niet
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Wij betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de facturen op onze website. We streven naar een transparante communicatie en een gebruiksvriendelijke online ervaring, en het spijt ons dat we hierin niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat dergelijke kwesties snel en efficiënt worden opgelost. Hoewel we de situatie betreuren, willen we benadrukken dat wij als badkamerspecialist altijd klaarstaan om u te ondersteunen bij alle vragen of problemen. U kunt vertrouwen op onze klantgerichte service, zowel online als in onze fysieke winkels. Onze servicepunten in de winkels staan tevens altijd tot uw beschikking voor persoonlijke ondersteuning. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
2 mei 2024
Gewoon geleverd zoals het hoort
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Super leuk om te lezen dat alles van start tot levering goed is verlopen. Bedankt voor je vertrouwen in X²O en veel plezier met je aankopen! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
Snelle levering hiervoor dank
29 apr 2024