naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Het is lang onderweg van Slovenië naar…

Prima spul. Het is lang onderweg van Slovenië naar NL. Afvallen in kilo's gaat niet hard maar afname buikomvang wel na een paar maanden gebruik. Het algeheel welbevinden gaat vooruit. Wel samen doen met letten op eten en vooral meer bewegen.
Zeer slecht. Artikel nooit ontvangen maar zij beweren dat het wel geleverd is. Zou ik nooit bij ze aankopen doen!
Het werkt!
Snelle en accurate levering.
het handig zoeken van producten
SV
S V.
Muiden
Heb er 2 nu besteld en ga weer nieuwe bestellen, is een ochtend ritueel geworden, minder opgeblazen gevoel en t smaak ook lekker
CV
Conny V.
Purmerend
Mooie aanbieding en snel kunnen bestellen en korting gekregen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Conny Van de ruit, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze aanbieding en dat je snel en probleemloos hebt kunnen bestellen! Bij Nature's Finest streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, inclusief aantrekkelijke aanbiedingen en een vlotte bestelprocedure. We zijn blij dat je hebt kunnen profiteren van de korting en dat je tevreden bent met je aankoop. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Je kunt ons bereiken via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Nature's Finest. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn en je nog meer geweldige aanbiedingen te bieden. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Een fijne site en alles makkelijk te bestellen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Toos, Allereerst wil ik je van harte bedanken voor je uiterst positieve feedback! Het verheugt ons enorm te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. Bij Nature's Finest koesteren we een diepgewortelde toewijding om een uitmuntende service te bieden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan de levering van onze producten bij jou thuis. Het vervult ons met grote voldoening te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat onze producten precies zo zijn als beschreven. Je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we zijn vereerd dat je voor Nature's Finest Foods hebt gekozen als jouw leverancier van kwaliteitsproducten. Ons team staat altijd voor je klaar, of het nu gaat om het plaatsen van nieuwe bestellingen, het beantwoorden van vragen of het bieden van ondersteuning waar nodig. Aarzel dus alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals wil ik je oprecht bedanken voor je vriendelijke woorden en je vertrouwen in ons merk. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn en je te blijven voorzien van hoogwaardige producten en service van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Een fijne manier om te bestellen!
Vlotte levering
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Gijs, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw recente aankoop bij Nature's Finest. Uw vertrouwen in onze producten betekent veel voor ons en we zijn vereerd dat u voor ons hebt gekozen. We hopen dat onze producten aan uw verwachtingen zullen voldoen en dat ze u veel plezier zullen brengen. Als u ergens vragen over heeft of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals hartelijk dank voor uw steun en uw keuze voor Nature's Finest. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Alles was snel geregeld en ze zijn aangesloten bij “Trusted shops”. Dat vind ik erg fijn.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Manon, Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor je bijzonder positieve feedback! Het doet ons enorm veel plezier om te vernemen dat je zo tevreden bent over onze producten en de snelle levering. Bij Nature's Finest streven we voortdurend naar het leveren van uitmuntende service, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan de levering van onze producten aan je deur. Het vervult ons met vreugde te weten dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat onze producten precies zo zijn als beschreven. We hechten er enorm veel waarde aan dat onze klanten tevreden zijn en daarom staan we altijd voor je klaar, zowel voor eventuele toekomstige bestellingen als voor het beantwoorden van eventuele vragen. Aarzel alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl als je meer van onze producten wilt bestellen of als je ergens hulp bij nodig hebt. Nogmaals wil ik je hartelijk bedanken voor je vriendelijke woorden en voor het feit dat je Nature's Finest Foods hebt gekozen als jouw leverancier van hoogwaardige producten! Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Kan nog geen beoordeling geven Wacht al twee en een halve week op mijn bestelling?
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Nelly, Dank u wel voor uw bericht. We begrijpen uw bezorgdheid en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de levering van uw bestelling. Na het bekijken van uw situatie hebben we uw bestelling gecontroleerd, die op 23.04.2024 is geplaatst. Onze excuses voor eventuele verwarring, maar volgens onze gegevens worden bestellingen doorgaans binnen 5-7 werkdagen afgeleverd. We begrijpen dat het al twee en een halve week duurt en zullen ons uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We zullen de status van uw bestelling opnieuw controleren en ervoor zorgen dat het pakket spoedig wordt afgeleverd. Mocht u nog vragen hebben of als we u op een andere manier van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en dank u voor uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Product nooit gekregen. En klantenservice erg waardeloos screenshots gestuurd en nog niks kunnen regelen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Natasja, Allereerst willen we ons oprecht verontschuldigen voor de problemen waarmee u momenteel wordt geconfronteerd. We begrijpen hoe belangrijk het is dat uw bestelling tijdig en zonder problemen wordt bezorgd, en het spijt ons dat de situatie met uw bestelling als problematisch wordt ervaren. Na het bekijken van uw situatie hebben we de status van uw laatste bestelling grondig gecontroleerd, die inderdaad succesvol is afgeleverd op 4 maart 2024. We begrijpen dat het ontbreken van de verwachte bestelling frustrerend kan zijn, en we waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Naar aanleiding van uw opmerkingen over problemen bij het communiceren met onze klantenservice, willen we onze spijt betuigen. We begrijpen dat effectieve communicatie cruciaal is voor het oplossen van problemen, en we zijn bezorgd als dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uw feedback is van onschatbare waarde, en we zullen ons communicatieproces herzien en verbeteren om onze service te verbeteren. Om u meer informatie te kunnen verstrekken of u te helpen bij het oplossen van eventuele problemen, nodigen we u vriendelijk uit om contact met ons op te nemen op ons e-mailadres support@naturesfinestfoods.nl. Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen en al uw vragen of zorgen te beantwoorden. Nogmaals onze oprechte excuses voor alle ongemakken die u heeft ondervonden, en we danken u voor uw begrip. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, en we hopen uw vertrouwen in de toekomst te kunnen herstellen. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jana, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. Bij Nature's Finest streven we er altijd naar om een uitstekende service te bieden, van het moment van bestelling tot de levering van onze producten. Het doet ons goed te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en dat onze producten precies zijn zoals beschreven. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt bestellen of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het kiezen van Nature's Finest Foods! Met vriendelijke groet, Nature's Finest
SA
S. A.
Amsterdam

Goede producten...doet wat het…

Goede producten...doet wat het beloofd...voor haar en huid...
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste S.a. Van Leenen, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze producten en dat ze aan uw verwachtingen voldoen. Het is ons doel om hoogwaardige producten te leveren die doen wat ze beloven, en het verheugt ons te vernemen dat onze producten voor haar en huid aan uw behoeften voldoen. We waarderen uw positieve feedback enorm en streven er voortdurend naar om producten van topkwaliteit te leveren die onze klanten tevreden stellen. Als u in de toekomst nog vragen heeft of als we u op enigerlei wijze van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw steun en vertrouwen in ons merk. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Kortings van mensen de blijf bestellen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Maria, Dank u wel voor uw bericht. We waarderen het dat u tevreden bent met onze producten en diensten en dat u ons trouw blijft. Bij uw volgende aankoop zullen we u graag een speciale kortingscode bezorgen, waarmee u kunt profiteren van extra besparingen. Dit is onze manier om onze dankbaarheid te tonen voor uw loyaliteit en steun. Daarnaast willen we benadrukken dat we het hele jaar door tal van acties en speciale aanbiedingen op onze website aanbieden. Houd onze reguliere promoties in de gaten, zodat u nog meer voordelen kunt behalen bij uw aankopen. Nogmaals bedankt voor uw loyaliteit en vertrouwen. We kijken uit naar uw volgende bezoek en groeten u met vriendelijke wensen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Het doet niet wat wordt beloofd. Ik ben aangekomen in plaats van afgevallen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Brigitte, Hartelijk dank voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen zichtbare resultaten hebt gezien en willen graag wat advies delen om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt uit onze producten. Voor optimale resultaten raden we aan om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast is regelmatige lichamelijke activiteit belangrijk. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. Het is belangrijk om te benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Consistentie en geduld zijn essentieel tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Mocht je nog vragen hebben of meer ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd voor je klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
LE
Linda E.
Amsterdam
Pakket niet ontvangen. Er komt geen enkele reactie op mails
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Linda, Allereerst willen we ons oprecht verontschuldigen voor de problemen waarmee u te maken heeft. We begrijpen hoe belangrijk het is dat u uw bestelling tijdig en zonder problemen ontvangt. Na het bekijken van uw situatie hebben we de status van uw laatste bestelling gecontroleerd en zijn we verheugd u te kunnen mededelen dat deze succesvol is afgeleverd op 4 maart 2024. We begrijpen uw bezorgdheid over het gebrek aan respons op uw e-mails en willen ons oprecht verontschuldigen voor dit ongemak. We verzekeren u dat we streven naar het leveren van de best mogelijke service aan onze klanten, inclusief een snelle reactie op uw vragen en het zorgen voor uw tevredenheid. We zullen onze teams opnieuw bekijken om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Mocht u nog vragen hebben of aanvullende informatie nodig hebben, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via [e-mailadres] of door te bellen naar ons telefoonnummer. We helpen u graag bij het oplossen van eventuele problemen. Nogmaals onze excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden, en dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste A Van rijen, Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor uw bestelling bij ons. Het spijt ons oprecht te vernemen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We waarderen uw eerlijke feedback zeer en willen graag de kans krijgen om het probleem op te lossen en uw tevredenheid te herstellen. Helaas hebben we op basis van uw beoordeling niet direct inzicht in de specifieke reden voor uw ontevredenheid. Daarom willen we u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Door rechtstreeks met u te communiceren, kunnen we uw zorgen beter begrijpen en gerichte oplossingen bieden om het probleem aan te pakken. Het is belangrijk voor ons om te benadrukken dat uw tevredenheid onze topprioriteit is. Als er tijdens het bestel- of leveringsproces iets is voorgevallen dat ongemak heeft veroorzaakt, bieden we onze oprechte excuses aan. We streven altijd naar een vlekkeloze ervaring voor al onze klanten, en het spijt ons als we daarin tekort zijn geschoten. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, en we zijn zeer dankbaar voor de gelegenheid om van u te horen. We zijn vastbesloten om te leren van uw ervaring en ons best te doen om het recht te zetten. Nogmaals, bedankt voor uw begrip en medewerking. We kijken ernaar uit om van u te horen en samen een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Sandrine, Allereerst wil ik je van harte bedanken voor je uiterst positieve feedback! Het verheugt ons enorm te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. Bij Nature's Finest koesteren we een diepgewortelde toewijding om een uitmuntende service te bieden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan de levering van onze producten bij jou thuis. Het vervult ons met grote voldoening te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat onze producten precies zo zijn als beschreven. Je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we zijn vereerd dat je voor Nature's Finest Foods hebt gekozen als jouw leverancier van kwaliteitsproducten. Ons team staat altijd voor je klaar, of het nu gaat om het plaatsen van nieuwe bestellingen, het beantwoorden van vragen of het bieden van ondersteuning waar nodig. Aarzel dus alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals wil ik je oprecht bedanken voor je vriendelijke woorden en je vertrouwen in ons merk. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn en je te blijven voorzien van hoogwaardige producten en service van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest