naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

3-5-2024 besteld en betaald. Tot op heden (09-05-2024) nog niks ontvangen. Ook geen bericht met track&tracé. Bied weinig vertrouwen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Derk, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraging in het verzenden van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op nieuws over uw bestelling, vooral wanneer u zojuist heeft besteld en graag zou willen weten wanneer u uw producten kunt verwachten. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigen dat deze is verwerkt. Ons team doet zijn uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We begrijpen echter dat het wachten op uw bestelling ongemakkelijk kan zijn, en we willen u verzekeren dat we er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te krijgen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we eraan werken om deze situatie recht te zetten. Als u nog vragen heeft of als we u op enigerlei wijze van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons uiteindelijk positief zal zijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Volgens afspraak geleverd 🤨

Goede producten

De producten die jullie leveren doen wat ze moeten doen. De communicatie is altijd kort en helder. Ik heb alleen soms het idee dat ik als vaste trouwe klant mailtjes krijg, maar ook telkens de mail voor nieuwe klanten krijg. Dat laatste is niet nodig.
Zeer goede service, redelijk snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de producten worden bezorgd. Wij gebruiken de producten nu een maand en we voelen al ons beter en vallen ook een beetje af. Daarom snel weer een nieuwe bestelling gedaan.
Duurt erg lang
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Carla, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraging in het verzenden van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op nieuws over uw bestelling, vooral wanneer u zojuist heeft besteld en graag zou willen weten wanneer u uw producten kunt verwachten. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigen dat deze is verwerkt. Ons team doet zijn uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We begrijpen echter dat het wachten op uw bestelling ongemakkelijk kan zijn, en we willen u verzekeren dat we er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te krijgen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we eraan werken om deze situatie recht te zetten. Als u nog vragen heeft of als we u op enigerlei wijze van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons uiteindelijk positief zal zijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als u verdere ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van onze producten of als u vragen heeft over hoe u de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Erg lange levertijden
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Renate van Dam, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraging in het verzenden van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op nieuws over uw bestelling, vooral wanneer u zojuist heeft besteld en graag zou willen weten wanneer u uw producten kunt verwachten. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigen dat deze is verwerkt. Ons team doet zijn uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We begrijpen echter dat het wachten op uw bestelling ongemakkelijk kan zijn, en we willen u verzekeren dat we er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te krijgen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we eraan werken om deze situatie recht te zetten. Als u nog vragen heeft of als we u op enigerlei wijze van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons uiteindelijk positief zal zijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Goede service en producten
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Irmgard, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als u verdere ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van onze producten of als u vragen heeft over hoe u de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Han, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als u verdere ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van onze producten of als u vragen heeft over hoe u de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste L. de Wit, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als u verdere ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van onze producten of als u vragen heeft over hoe u de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
graag zou ik eerst mijn bestelling krijgen om te beoordelen is alles betaald
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Geachte Antonia, Hartelijk dank voor uw bericht en uw interesse in uw bestelling. We begrijpen volledig uw wens om uw bestelling te ontvangen voordat u deze beoordeelt, en we willen u verzekeren dat uw tevredenheid onze topprioriteit is. Na zorgvuldig ons systeem te hebben nagekeken, kunnen we bevestigen dat uw bestelling correct is geplaatst en dat alle betalingen zijn verwerkt. Uw pakketje is momenteel onderweg naar u en we verwachten dat het vandaag wordt afgeleverd. We begrijpen dat het spannend is om een nieuw product te ontvangen en te beoordelen, en we willen ervoor zorgen dat uw ervaring soepel en bevredigend verloopt. Ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling op tijd en in perfecte staat bij u aankomt. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Je kunt ons bereiken via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals dank voor uw geduld en begrip. We kijken ernaar uit om u binnenkort te verwelkomen als een tevreden klant van ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
SP
steven p.
Merksem
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Danielle, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als u verdere ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van onze producten of als u vragen heeft over hoe u de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
ik kan nog niks beoordelen als ik mijn bestelling nog niet heb gekregen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Geachte Athonia, Hartelijk dank voor uw bericht. We begrijpen volkomen uw zorg dat u nog niets kunt beoordelen zonder uw bestelling te hebben ontvangen. We willen u graag geruststellen dat we uw bestelling hebben gecontroleerd en met blijdschap kunnen melden dat deze succesvol is afgeleverd. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestelling tijdig en in goede staat te ontvangen, en we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Je kunt ons bereiken via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons en voor uw geduld tijdens het afleverproces. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Snelle service

Zelfde dag is m'n bestelling verzonden en de dag erna ontvangen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Geachte Atila, Dank u wel voor uw bericht en voor het delen van uw positieve ervaring met onze service! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de snelheid waarmee uw bestelling is verwerkt en afgeleverd. We streven er altijd naar om onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden, en het doet ons goed te weten dat we hierin zijn geslaagd. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Je kunt ons bereiken via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Thea, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als u verdere ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van onze producten of als u vragen heeft over hoe u de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
3 dagen geleden besteld en nog niks gehoord allen dat het verwerkt is duurt wel lang voordat ze het verzenden. Ben benieuwd hoelang gaat duren.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Sherilyn, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraging in het verzenden van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op nieuws over uw bestelling, vooral wanneer u zojuist heeft besteld en graag zou willen weten wanneer u uw producten kunt verwachten. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigen dat deze is verwerkt. Ons team doet zijn uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We begrijpen echter dat het wachten op uw bestelling ongemakkelijk kan zijn, en we willen u verzekeren dat we er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te krijgen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we eraan werken om deze situatie recht te zetten. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Makkelijk bestellen en betalen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Monique, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als u verdere ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van onze producten of als u vragen heeft over hoe u de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Besteld op 30 april bundel en betaald €74,16 Nog steeds wordt de bestelling niet verwerkt en verzonden. Dat beb ik niet gewend als VIP klant
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marjo van Laarhoven, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het eventuele ongemak veroorzaakt door de vertraging in het verstrekken van informatie over uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op updates, vooral wanneer u reikhalzend uitkijkt naar uw pakket. Weet alstublieft dat we de situatie grondig hebben onderzocht en kunnen bevestigen dat uw bestelling vandaag succesvol is afgeleverd. We betreuren ten zeerste elk gebrek aan communicatie van onze kant tijdens dit proces. Ons doel is altijd om onze klanten op de hoogte te houden van elke stap in het proces, en we erkennen dat we in uw geval niet aan deze standaard hebben voldaan. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we betreuren het echt als dit enige frustratie of ongemak heeft veroorzaakt. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor uw begrip en geduld terwijl we dit probleem hebben opgelost. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Beter bereikbaar voor info
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Geachte Janny, Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met het verkrijgen van informatie bij ons. We streven er altijd naar om onze klantenservice te verbeteren en uw opmerkingen zullen zeker worden meegenomen ter overweging. We begrijpen het belang van gemakkelijke toegang tot informatie en zullen ons best doen om beter bereikbaar te zijn voor al uw vragen en zorgen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Je kunt ons bereiken via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw geduld. We hopen dat we in de toekomst beter aan uw behoeften kunnen voldoen en dat we de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Besteld en betaald niks ontvangen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Nicole We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het eventuele ongemak veroorzaakt door de vertraging in het verstrekken van informatie over uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op updates, vooral wanneer u reikhalzend uitkijkt naar uw pakket. Weet alstublieft dat we de situatie grondig hebben onderzocht en kunnen bevestigen dat uw bestelling gisteren succesvol is afgeleverd. We betreuren ten zeerste elk gebrek aan communicatie van onze kant tijdens dit proces. Ons doel is altijd om onze klanten op de hoogte te houden van elke stap in het proces, en we erkennen dat we in uw geval niet aan deze standaard hebben voldaan. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we betreuren het echt als dit enige frustratie of ongemak heeft veroorzaakt. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, of als er iets is waarbij we u verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met onze service. Bedankt voor uw begrip en geduld terwijl we dit probleem hebben opgelost. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest