naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Wasting money. It could help if yourself diet. But not just drink this, it couldn’t help at all!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Dear Elle van Osch, Thank you for your message and your interest in our products. We understand that you haven't seen results yet and would like to provide some advice to ensure you get the maximum benefits. For optimal results, we recommend using our products for at least 3 months as recommended in our diet plan. We also recommend regular physical activity. A healthy lifestyle, including a balanced diet and sufficient exercise, can enhance the effect of our products. We would like to emphasize that individual results may vary and depend on several factors such as lifestyle, diet and genetics. It's important to stay consistent and be patient on your journey to a healthier, more balanced life. If you have any questions or need more support, please don't hesitate to contact us at support@naturesfinestfoods.nl. We are always ready to help and support you on your health journey. Thank you for trusting our products and choosing Nature's Finest. Yours sincerely, Nature's Finest
Ik heb het artikel nog niet ontvangen. Hoop dat ik het snel ontvang en hoop dat t werk
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Monique, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat u het artikel nog niet hebt ontvangen. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is en willen u verzekeren dat we onmiddellijk actie hebben ondernomen. Na grondig onderzoek van uw bestelling kunnen we u met genoegen mededelen dat deze succesvol is afgeleverd. We begrijpen echter dat de vertraging tot ongemak heeft geleid en bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan. We waarderen uw geduld en uw steun aan ons bedrijf. Als er nog verdere vragen zijn of als u extra hulp nodig heeft, staan we tot uw beschikking. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons, en we hopen dat het artikel aan al uw verwachtingen zal voldoen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
SV
Siska V.
Pernis
Snelle bezorging hoop dat het werkt
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Siska, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als u verdere ondersteuning nodig heeft bij het gebruik van onze producten of als u vragen heeft over hoe u de beste resultaten kunt behalen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo positief mogelijk is. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
3 mei 2024
De producten zijn top en het werkt echt
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Frank, Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw positieve ervaring met onze producten! We zijn verheugd te horen dat onze producten doen wat ze moeten doen en aan uw verwachtingen voldoen. Het is geweldig om te weten dat onze producten de gewenste resultaten voor u opleveren. Bovendien zijn we blij dat u tevreden bent met de snelle bezorgservice. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Je kunt ons bereiken via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals hartelijk dank dat u voor onze producten hebt gekozen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Nette site, makkelijk bestellen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Monique, Allereerst wil ik je van harte bedanken voor je uiterst positieve feedback! Het verheugt ons enorm te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. Bij Nature's Finest koesteren we een diepgewortelde toewijding om een uitmuntende service te bieden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan de levering van onze producten bij jou thuis. Het vervult ons met grote voldoening te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat onze producten precies zo zijn als beschreven. Je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we zijn vereerd dat je voor Nature's Finest hebt gekozen als jouw leverancier van kwaliteitsproducten. Ons team staat altijd voor je klaar, of het nu gaat om het plaatsen van nieuwe bestellingen, het beantwoorden van vragen of het bieden van ondersteuning waar nodig. Aarzel dus alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals wil ik je oprecht bedanken voor je vriendelijke woorden en je vertrouwen in ons merk. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn en je te blijven voorzien van hoogwaardige producten en service van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Nette site
3 mei 2024
Dat je besteld en wel aardig snel word geleverd . En de producten goed zijn
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Maria, Allereerst wil ik je van harte bedanken voor je uiterst positieve feedback! Het verheugt ons enorm te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. Bij Nature's Finest koesteren we een diepgewortelde toewijding om een uitmuntende service te bieden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan de levering van onze producten bij jou thuis. Het vervult ons met grote voldoening te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat onze producten precies zo zijn als beschreven. Je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we zijn vereerd dat je voor Nature's Finest hebt gekozen als jouw leverancier van kwaliteitsproducten. Ons team staat altijd voor je klaar, of het nu gaat om het plaatsen van nieuwe bestellingen, het beantwoorden van vragen of het bieden van ondersteuning waar nodig. Aarzel dus alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals wil ik je oprecht bedanken voor je vriendelijke woorden en je vertrouwen in ons merk. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn en je te blijven voorzien van hoogwaardige producten en service van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
JG
José G.
Eindhoven

Nutteloos

3 weken toegepast, helpt geen moer
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste José, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Top webwinkel.

Snelle levering. Leuke akties. Goede produkten.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Rober, Allereerst wil ik je van harte bedanken voor je uiterst positieve feedback! Het verheugt ons enorm te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. Bij Nature's Finest koesteren we een diepgewortelde toewijding om een uitmuntende service te bieden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan de levering van onze producten bij jou thuis. Het vervult ons met grote voldoening te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat onze producten precies zo zijn als beschreven. Je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we zijn vereerd dat je voor Nature's Finest hebt gekozen als jouw leverancier van kwaliteitsproducten. Ons team staat altijd voor je klaar, of het nu gaat om het plaatsen van nieuwe bestellingen, het beantwoorden van vragen of het bieden van ondersteuning waar nodig. Aarzel dus alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals wil ik je oprecht bedanken voor je vriendelijke woorden en je vertrouwen in ons merk. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn en je te blijven voorzien van hoogwaardige producten en service van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
3 mei 2024
Ik heb last van buikvet en heb dit vetverbrandingsproduct besteld. Ik wacht met ongeduld op zijn komst. Dank u wel
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Mariam, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw positieve feedback met ons! Het verheugt ons enorm te horen dat onze producten doen wat ze beloven en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om producten van de hoogste kwaliteit te leveren die niet alleen effectief zijn, maar ook daadwerkelijk de gewenste resultaten opleveren voor onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Uw tevredenheid en welzijn zijn voor ons van het grootste belang. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Je kunt ons bereiken via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons merk en uw keuze voor onze producten. We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van uw reis naar een gezonder en gelukkiger leven, en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
3 mei 2024
28 april besteld en betaald, tot noch toe, 5 werkdagen verder, geen mail met verzending of trackingcode ontvangen. Laten we hopen dat deze 1 ster er toch nog 5 mogen worden.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Nicole, We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ondervonden als gevolg van de vertraging bij de levering van uw bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw bestelling op tijd te ontvangen, en we betreuren het ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigd dat deze al is verzonden. Desondanks begrijpen we dat de langdurige vertraging nog steeds ongemak en teleurstelling veroorzaakt. Ons team streeft ernaar om alle bestellingen tijdig te bezorgen, maar soms kunnen onverwachte omstandigheden van invloed zijn op het bezorgproces. We willen graag nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor alle misverstanden en ongemakken die u heeft ondervonden. Ons team zal blijven streven naar verbetering van onze diensten en zal er alles aan doen om een betere ervaring voor toekomstige aankopen te garanderen. Voor het volgen van uw zending kunt u gebruikmaken van het volgnummer: 90930299959. Als u nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl . Uw tevredenheid is onze topprioriteit, dus we staan klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden. Nogmaals onze oprechte excuses voor alle ongemakken die u heeft ondervonden, en we danken u voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Bestelnummer 2091799

Bestelnummer. 2091799 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, ik wil mijn geld terug, ik heb dienstag bij de politie en afspraak voor aangifte.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ralf, We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ondervonden als gevolg van de vertraging bij de levering van uw bestelling met bestelnummer 2091799. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw bestelling op tijd te ontvangen, en we betreuren het ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigd dat deze al is verzonden. Desondanks begrijpen we dat de langdurige vertraging nog steeds ongemak en teleurstelling veroorzaakt. Ons team streeft ernaar om alle bestellingen tijdig te bezorgen, maar soms kunnen onverwachte omstandigheden van invloed zijn op het bezorgproces. We willen graag nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor alle misverstanden en ongemakken die u heeft ondervonden. Ons team zal blijven streven naar verbetering van onze diensten en zal er alles aan doen om een betere ervaring voor toekomstige aankopen te garanderen. Voor het volgen van uw zending kunt u gebruikmaken van het volgnummer: 90930292249. Als u nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op support@bedrijfsnaam.nl. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, dus we staan klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden. Nogmaals onze oprechte excuses voor alle ongemakken die u heeft ondervonden, en we danken u voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
DP
3 mei 2024
Levertijd is ontzettend lang, T&T wordt niet ge update.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Giuseppe, Hartelijk dank voor je bericht en je geduld. We begrijpen volledig je teleurstelling over de langere levertijd en de gebrekkige updates van de Track & Trace. Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben je bestelling zorgvuldig gecontroleerd en kunnen bevestigen dat deze op 7 mei 2024 met succes is afgeleverd. We realiseren ons echter dat de vertraging frustrerend kan zijn en niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Als bedrijf streven we altijd naar de hoogste standaard van klantenservice en levering. Helaas kunnen er soms onvoorziene omstandigheden optreden die onze normale processen verstoren, wat leidt tot vertragingen zoals in dit geval. Nogmaals, onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We nemen je feedback zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Als er nog vragen zijn of als je verdere assistentie nodig hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen: support@naturesfinestfoods.nl . Met vriendelijke groet, Nature's Finest
2 mei 2024
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Kitty, Allereerst wil ik je van harte bedanken voor je uiterst positieve feedback! Het verheugt ons enorm te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. Bij Nature's Finest koesteren we een diepgewortelde toewijding om een uitmuntende service te bieden, vanaf het moment dat je je bestelling plaatst tot aan de levering van onze producten bij jou thuis. Het vervult ons met grote voldoening te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat onze producten precies zo zijn als beschreven. Je vriendelijke woorden betekenen veel voor ons en we zijn vereerd dat je voor Nature's Finest hebt gekozen als jouw leverancier van kwaliteitsproducten. Ons team staat altijd voor je klaar, of het nu gaat om het plaatsen van nieuwe bestellingen, het beantwoorden van vragen of het bieden van ondersteuning waar nodig. Aarzel dus alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals wil ik je oprecht bedanken voor je vriendelijke woorden en je vertrouwen in ons merk. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn en je te blijven voorzien van hoogwaardige producten en service van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
2 mei 2024

Ik heb mijn bestelling nog niet…ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, bestelnummer 2091799 Graag reageren en mijn geld terug
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ralf, We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ondervonden als gevolg van de vertraging bij de levering van uw bestelling met bestelnummer 2091799. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw bestelling op tijd te ontvangen, en we betreuren het ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigd dat deze al is verzonden. Desondanks begrijpen we dat de langdurige vertraging nog steeds ongemak en teleurstelling veroorzaakt. Ons team streeft ernaar om alle bestellingen tijdig te bezorgen, maar soms kunnen onverwachte omstandigheden van invloed zijn op het bezorgproces. We willen graag nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor alle misverstanden en ongemakken die u heeft ondervonden. Ons team zal blijven streven naar verbetering van onze diensten en zal er alles aan doen om een betere ervaring voor toekomstige aankopen te garanderen. Voor het volgen van uw zending kunt u gebruikmaken van het volgnummer: 90930292249. Als u nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl . Uw tevredenheid is onze topprioriteit, dus we staan klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden. Nogmaals onze oprechte excuses voor alle ongemakken die u heeft ondervonden, en we danken u voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
1 mei 2024
De producten doen wat ze horen te doen. Bezorging erg snel
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Nadège, Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw positieve ervaring met onze producten! We zijn verheugd te horen dat onze producten doen wat ze moeten doen en aan uw verwachtingen voldoen. Het is geweldig om te weten dat onze producten de gewenste resultaten voor u opleveren. Bovendien zijn we blij dat u tevreden bent met de snelle bezorgservice. Als je in de toekomst nog vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt. Je kunt ons bereiken via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals hartelijk dank dat u voor onze producten hebt gekozen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
1 mei 2024
Producten doen meestal niet wat het zegt, maar als je de gezondheidsvoordelen van de ingrediënten opzoekt die voldoen wel. Bvb de met belly detox ben ik niets kwijt geraakt maar de chlorella heeft el mijn darmflora ondersteunt. Verzending en levering zijn prima en kwaliteit van het product ook als je opzoekt wat de ingrediënten los doen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Renske, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Duurt lang

Duurt erg lang voordat de bestelling binnen is
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Kavita, Dank je wel voor je bericht. We begrijpen dat het lang wachten op je bestelling frustrerend kan zijn en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor de vertraging. We willen graag wat meer context bieden over de vertraging. Momenteel ervaren we een onverwachte toename van het aantal bestellingen, wat heeft geleid tot langere verwerkingstijden en verzending. We doen echter ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en bij je af te leveren. Als je meer specifieke informatie wilt over de status van je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl . Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen met eventuele zorgen die je hebt. Nogmaals bedankt voor je geduld en begrip terwijl we ons best doen om aan je verwachtingen te voldoen. We hopen dat je snel je bestelling ontvangt en dat deze aan al je verwachtingen zal voldoen. Met vriendelijke groet, [Bedrijfsnaam]
30 apr 2024
De potten zijn voor minder dan de helft gevuld met inhoud.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste klant, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen en ons op de hoogte heeft gesteld van uw zorgen. Onze excuses voor eventuele verwarring over de hoeveelheid van het product dat u heeft ontvangen. Wij verzekeren u dat de inhoud van het blik precies is zoals aangegeven op de verpakking, ook al lijkt dit misschien anders. We gebruiken één verpakkingsgrootte voor al onze producten om de veiligheid en integriteit van het product tijdens verzending te garanderen. We wachten met spanning op uw beoordeling nadat u de kans heeft gehad om het product te gebruiken, en we zijn ervan overtuigd dat de kwaliteit en werkzaamheid ervan aan uw verwachtingen zullen voldoen. Als u nog vragen heeft of als we op een andere manier van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u te helpen en eventuele problemen op te lossen. Hartelijke groeten, Nature's Finest
30 apr 2024

Bestelling is pas na 10 dagen geleverd en vies.

Bestelling is pas na 10 dagen geleverd. Bestelde zou een : aangename sinaasappelsmaak hebben, nou eerlijk gezegd, niet te pruimen, goed voor de gootsteen. Geprobeerd met water en door de yoghurt maar echt 🤮
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Hinke, Dank je wel voor je feedback, en het spijt ons dat je teleurgesteld was in je aankoop. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons, en we zijn toegewijd aan het leveren van hoogwaardige producten en diensten. Onze excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We begrijpen dat snelle levering essentieel is, en jouw ervaring dient als herinnering voor ons om onze leveringsprocessen te verbeteren. Wat betreft je ervaring met de kwaliteit en smaak van het product, zullen we onze voorraad en productieprocessen controleren om te achterhalen wat mogelijk heeft bijgedragen aan je ontevredenheid. We zullen jouw feedback gebruiken om ons aanbod te verbeteren en betere ervaringen voor onze klanten te garanderen in de toekomst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. We hopen dat we de kans krijgen om je vertrouwen in onze producten te herstellen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest