naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Top
18 mei 2023
Beste Linda, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop en het achterlaten van uw review.We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze producten en onze diensten. Bedankt dat je onze trouwe klant bent. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Zeer correcte informatie
18 mei 2023
Beste Marion, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest

Bestelling fatburn

Ik heb de fatburn besteld. Ik ben benieuwd. Ik heb er positieve verhalen over gehoord. Een klein drankje voor het slapen gaan. En je slaapt als een blok. Hopelijk heb ik mijn bestelling snel binnen
17 mei 2023
Beste Mickey, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest

Ok.Fat burn koffe

Deze koffie is erg goed,helpt enorm. Verbetering:Dat jullie gaan sturen naar de klant wat heeft die besteld.En niet een andere producten en er bij zeggen dat het is zelfde. Sommigen hebben allergieën en dat kan zelfs leven kosten.
17 mei 2023
Beste Dorota, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop en het achterlaten van uw review. Het spijt ons oprecht voor de fout dat we het verkeerde product hebben ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail claims@nutrisslim.com en wij zullen het probleem direct oplossen. We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze producten en onze diensten. Bedankt dat je onze trouwe klant bent. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Ik heb m'n factuur van 15 mei al betaald
17 mei 2023
Beste Marcel, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hebben ons systeem ingecheckt en je pakket is al onderweg. Levering duurt 4-7 werkdagen. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
17 mei 2023
Geen idee nog ik hoop dat het werkt tot nu alles geprobeerd invb mn schildklier maar nog niks heeft gewerkt
17 mei 2023
Beste Wendy, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
16 mei 2023
Heb verschillende keren al fatburn en detox besteld. En merk heel goed dat het werkt.
17 mei 2023
Beste Erica, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop en het achterlaten van uw review. We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze producten en onze diensten. Bedankt dat je onze trouwe klant bent. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest

Nu al betalen

Super fijne site, moet de koffie nog binnen krijgen. Verder wel raar dat ik al moet betalen, amders annuleren ze de bestelling. terwijl ik met klarna heb gedaan en nog 29 dagen heb.
17 mei 2023
Beste Tessa, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hebben ons systeem ingecheckt en we hebben daadwerkelijk 2 bestellingen onder uw naam ontvangen, daarom heeft u de e-mail ontvangen. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
17 mei 2023
Beste Lian, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
16 mei 2023
Het is allemaal heel snel geregeld en alles is goed uitgelegd.
18 mei 2023
Beste Cees, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
16 mei 2023
Tot nu toe een goede ervaring
18 mei 2023
Beste Janette, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop en het achterlaten van uw review.We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze producten en onze diensten. Bedankt dat je onze trouwe klant bent. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
18 mei 2023
Beste EP Bijl, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Had verwacht dat ik ging afvallen .dat gebeurt niet . De smaak is goed
16 mei 2023
Beste Petra, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
DH
Demi h.
Veenendaal
16 mei 2023
Heb zin om het product uit te proberen
18 mei 2023
Beste Demi, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
DH
Demi h.
Veenendaal
16 mei 2023
Ben heel benieuwd naar het product heb zin om het uit te proberen
16 mei 2023
Goeie nacht jk zou graag willen weten waneer het word bezorgd
18 mei 2023
Beste Faissal, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat ons product u zal helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. De levering duurt 4-7 werkdagen. U ontvangt ook een trackingnummer van Royal Mail naar uw e-mail en u kunt uw bestelling volgen en de geschatte aankomsttijd zien. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest