naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.239 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Het product gebruik ik nu 3 maanden en zie geen resultaat . Ik gebruik de. Detox belly burn. Jammer ik had gehoopt dat het iets zou doen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ylva, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
13 apr 2024
De 1e keer dat ik bestelde, zag ik enkel de advertentie met ‘ Bio liver cleanse’ en ‘ Bio detox’ ( als combi). Ik heb de Bio Detox nog ongeopend ( 2 blikken) en gebruik hem niet. Wel de Bio liver cleanse. Ik kan hem echter niet terugsturen, waardoor ik deze 2 blikken dus weg moet gooien. Waardeloos!!!!
16 apr 2024
Beste Liselotte, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We vinden het erg spijtig om te horen dat uw eerste ervaring met onze producten niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen dat het frustrerend is om een product te ontvangen dat niet aan uw behoeften voldoet. Het is onze bedoeling om onze klanten tevreden te stellen en we betreuren het ten zeerste dat dit niet het geval was bij uw recente aankoop. Hoewel we begrijpen dat u de Bio Detox niet wilt gebruiken, willen we u toch vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en we staan klaar om u te helpen met eventuele problemen die zich voordoen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om uw zorgen op te lossen en uw vertrouwen in onze producten te herstellen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Krijg geen track en trace code. Krijg een mail dat ik niet betaald heb terwijl het wel is afgeschreven van mijn rekening. Krijg geen antwoord op mijn vraag op de mail.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Tara, Dank u wel voor uw bericht en het delen van uw bezorgdheid. We begrijpen dat het ontbreken van een track-en-trace code en het ontvangen van een melding dat uw betaling niet is ontvangen, evenals het uitblijven van een reactie op uw e-mails, verontrustend is. We willen u geruststellen dat we uw bestelling hebben nagekeken en alles in orde is. Uw betaling is succesvol verwerkt en het pakket is op 8 april 2024 verzonden vanuit ons magazijn. We begrijpen echter dat het ontbreken van een track-en-trace code voor bezorging tot ongemak kan leiden. Onze oprechte excuses hiervoor. Om deze kwestie op te lossen en u meer duidelijkheid te bieden, zullen we onmiddellijk de nodige stappen ondernemen om de track-en-trace informatie voor uw bestelling te verkrijgen en naar u te verzenden via e-mail. Bovendien zullen we controleren waarom u een melding heeft ontvangen dat uw betaling niet is ontvangen, terwijl dit wel het geval is. We verzekeren u dat we uw tevredenheid zeer serieus nemen en dat we ons best zullen doen om deze zaken snel en efficiënt op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
13 apr 2024

Het beloofde werkt niet

Ik zie nog geen enkel resultaat, dat het helpt met vet verlies. Ik zou de bestelling graag retourneren.
16 apr 2024
Beste Simone, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Het werkt tegen niks, val der niet vanaf, slaap der niet beter van enige wat goed is dat is de smaak
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Kimberly, Hartelijk dank voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen zichtbare resultaten hebt gezien en willen graag wat advies delen om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt uit onze producten. Voor optimale resultaten raden we aan om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast is regelmatige lichamelijke activiteit belangrijk. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. Het is belangrijk om te benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Consistentie en geduld zijn essentieel tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Mocht je nog vragen hebben of meer ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd voor je klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
De fatburn thee werkt niet. Ik krijg obstipatie ervan.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Deborah, Hartelijk dank voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen zichtbare resultaten hebt gezien en willen graag wat advies delen om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt uit onze producten. Voor optimale resultaten raden we aan om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast is regelmatige lichamelijke activiteit belangrijk. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. Het is belangrijk om te benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Consistentie en geduld zijn essentieel tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Mocht je nog vragen hebben of meer ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd voor je klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
7 apr 2024
Waardeloos product en slechte klantenservice
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste H.M. Beunk, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. We beseffen dat snelle en effectieve communicatie van essentieel belang is, en daarom zullen we grondig onderzoeken wat er mis is gegaan en maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties zich niet opnieuw voordoen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, omdat het ons helpt onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor eventuele overlast die u heeft ervaren, en we waarderen uw geduld en begrip. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
MV
M V.
IJmuiden
14 apr 2024
Doet helemaal niks gebakken lucht
16 apr 2024
Beste Marianne van sprang, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Het helpt bij mij dus echt niet.

Het helpt bij dus echt niet
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marina, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Dit zouden 3 verschillende blikjes moeten zijn,dus zal het niet doen wat jullie beloven, Ze zijn ook maar halfvol,dus aardig duur voor wat je krijgt
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Geachte G V.Gog, We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring met onze producten niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We streven er altijd naar om de hoogste kwaliteit en tevredenheid te bieden aan al onze klanten, en het spijt ons dat we daarin tekort zijn geschoten. We willen u graag verzekeren dat de tevredenheid van onze klanten onze topprioriteit is. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat u de juiste producten ontvangt, vragen we u vriendelijk om ons een foto van de ontvangen producten samen met uw bestelnummer te sturen naar ons e-mailadres claims@nutrisslim.com. Ons team zal onmiddellijk actie ondernemen om dit recht te zetten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We hopen de kans te krijgen om dit goed te maken en u tevreden te stellen met onze producten en service. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Heb betaald kreeg. alweer een mailtje of ik wil betalen anders wordt het geannuleerd zeer slecht van jullie bedrijf
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Joop, Bedankt voor je bericht, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We willen je graag geruststellen dat we je betaling hebben ontvangen en je bestelling in goede orde hebben ontvangen. Het lijkt erop dat er een miscommunicatie is opgetreden, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als je nog verdere vragen hebt over je betaling of je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om je te helpen en eventuele zorgen op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
SR
Simona R.
Emmer Compascuum
Ik krijg emails van jullie, maar als ik wil inloggen op een ander apparaat kennen jullie mijn emailadres niet!!!!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Simona, Bedankt voor het delen van jouw probleem met betrekking tot het inloggen op een ander apparaat. Het spijt ons te horen dat je moeite hebt met inloggen en dat jouw e-mailadres niet herkend wordt. We willen dit graag voor je onderzoeken en oplossen, zodat je weer probleemloos kunt inloggen. Om dit te kunnen oplossen, vragen we je vriendelijk om een e-mail te sturen naar support@naturesfinestfoods.nl met meer informatie over het probleem en het e-mailadres waarmee je probeert in te loggen. Ons ondersteuningsteam zal dit dan grondig onderzoeken en je zo snel mogelijk van een oplossing voorzien. We begrijpen dat dit frustrerend voor je kan zijn en we waarderen je geduld en medewerking terwijl we dit probleem aanpakken. Als je nog andere vragen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik heb net besteld en betaald, toch staat er betaal met klarna en maak je bestelling af?????
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Liebe Jacqueline, Dank u voor uw bericht. We bieden onze excuses aan voor eventuele verwarring. We hebben uw bestelling ontvangen en deze is succesvol betaald en verzonden. Het lijkt erop dat er mogelijk een technische fout is opgetreden in ons betaalsysteem, maar wees gerust, uw bestelling is correct ontvangen en onderweg naar u. We hebben de status van uw pakket gecontroleerd en kunnen bevestigen dat het succesvol is betaald en al verzonden is. U kunt uw bestelling binnenkort verwachten. Uw tevredenheid als klant staat bij ons voorop. Als u verdere vragen heeft of meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u te helpen. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Het doet niks bij mij, merk na 3 weken februik op geen enkel vlak verschil, helaas
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Rita, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons product. We vinden het jammer om te horen dat je na 3 weken gebruik nog geen verschil hebt opgemerkt. Het is belangrijk op te merken dat de effecten van voedingssupplementen kunnen variëren van persoon tot persoon. Hoewel sommige mensen sneller resultaten kunnen ervaren, kan het bij anderen wat langer duren voordat ze veranderingen opmerken. Om de beste resultaten te behalen, raden we aan om het product minstens een maand te blijven gebruiken, regelmatig aan lichaamsbeweging te doen en het dieetplan te volgen dat we je hebben gemaild. Consistentie is vaak de sleutel tot succes bij het gebruik van voedingssupplementen. We begrijpen dat dit teleurstellend voor je kan zijn, maar we willen je verzekeren dat we hier zijn om je te ondersteunen. Als je nog vragen hebt of als er iets is wat we voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat klaar om je te helpen en eventuele zorgen die je hebt aan te pakken. Nogmaals bedankt voor je feedback. We waarderen je eerlijkheid en streven ernaar om onze producten voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
3 mrt 2024
Levertijd aangeven van de bestelling,heb al zeker week niks gehoord
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Raymond, Dank je wel voor het contacteren van ons en het uiten van jouw bezorgdheid over de levertijd van jouw bestelling. We willen je graag laten weten dat jouw pakket op 4 maart is verzonden. Normaal gesproken duurt de levering tussen de 3-7 werkdagen. Als je meer details wilt over de status van jouw bestelling of als je vragen hebt over de levering, neem dan alsjeblieft contact met ons op via e-mail support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te helpen en eventuele bezorgdheden op te lossen. We waarderen je geduld en begrip terwijl we dit voor je uitzoeken. Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat jouw bestelling naar tevredenheid wordt afgehandeld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Waar blijft mijn product
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Gulay, Bedankt voor je bericht, en onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om op je bestelling te wachten en niet te weten waar deze zich bevindt. We hebben je bestelling gecontroleerd en kunnen bevestigen dat het pakket gisteren, op 11 maart, is afgeleverd. Het spijt ons dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht. Helaas hebben we geen controle over het bezorgproces en kunnen vertragingen soms voorkomen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te helpen en eventuele zorgen die je hebt aan te pakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat je je bestelling in goede staat hebt ontvangen en tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Waar blijft mijn pakket
11 feb 2024
Adverteren met een "snelle" bestelling, ondertussen al een week niets in huis. Ik zie deze klacht ook veel bij trustpilot, dan wordt er excuses aangeboden, wegens drukte bla bla bla maar wel blijven Adverteren met "snelle" levering zonder het product in handen te hebben wel al de dag na de bestelling om feedback vragen. Nu al 12! Mailtjes ontvangen, hierdoor gaan mensen deze mail blokkeren.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jef, We begrijpen uw bezorgdheid over de status van uw bestelling en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. Na controle van onze gegevens hebben we vastgesteld dat uw bestelling onderweg is. Normaal gesproken duurt de levering 4-7 werkdagen. Het kan echter voorkomen dat er vertragingen optreden vanwege externe factoren zoals transportproblemen of een hoog aantal bestellingen. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. Als u verdere vragen heeft over uw bestelling of als u meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te helpen en eventuele zorgen op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Na een bestelling gedaan te hebben volgt het ene na het andere mailtje met aanbiedingen en of je ervaring kan achter laten. Voorlopig ben ik 5 dagen verder en is er nog niets geleverd. Wel 2 uitnodigen ontvangen om een review achter te laten en al 4 aanbiedingen ontvangen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de vertraging bij het leveren van uw bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijkheid te hebben over de verwachte leverdatum, en we betreuren het dat we hierin niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hebben uw bestelling nagekeken en kunnen bevestigen dat deze onderweg is en binnenkort wordt afgeleverd. Normaal gesproken duurt de levering 4-7 werkdagen. We begrijpen dat dit langer is dan u had gehoopt en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen. We hebben ons team gevraagd de levering nauwlettend te volgen en ervoor te zorgen dat deze soepel verloopt. Mocht u nog verdere vragen hebben of als we u op enige manier van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw bestelling naar tevredenheid wordt afgehandeld. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw geduld en uw voortdurende steun aan Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Nog geen status van mijn bestelling

Ik heb een bestelling 2 Febr geplaats had een mail gekregen met de faktuur.5 febr een andere mail van Nina,dat mijn info niet volledig was,hebt alles alweer gestuurd als de eerste keer.7 Febr een mail van Anita met nog geen status van de bestelling.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Tahra, Bedankt voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling en de communicatie daarover. We hebben uw bestelling gecontroleerd en hebben vastgesteld dat er aanvankelijk wat problemen waren met de door u verstrekte informatie. Dit heeft geleid tot vertragingen in de verwerking en communicatie over uw bestelling. We zijn blij u te kunnen informeren dat de juiste informatie nu is ontvangen en dat uw bestelling onderweg is. Normaal gesproken duurt onze bezorging 4-7 werkdagen. We begrijpen dat dit proces frustrerend voor u is geweest en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We zullen ervoor zorgen dat we onze interne procedures verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Als u nog verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw ervaring te verbeteren waar mogelijk. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest