naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Waar blijft mijn product
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Gulay, Bedankt voor je bericht, en onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om op je bestelling te wachten en niet te weten waar deze zich bevindt. We hebben je bestelling gecontroleerd en kunnen bevestigen dat het pakket gisteren, op 11 maart, is afgeleverd. Het spijt ons dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht. Helaas hebben we geen controle over het bezorgproces en kunnen vertragingen soms voorkomen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te helpen en eventuele zorgen die je hebt aan te pakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat je je bestelling in goede staat hebt ontvangen en tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Waar blijft mijn pakket
11 feb 2024
Adverteren met een "snelle" bestelling, ondertussen al een week niets in huis. Ik zie deze klacht ook veel bij trustpilot, dan wordt er excuses aangeboden, wegens drukte bla bla bla maar wel blijven Adverteren met "snelle" levering zonder het product in handen te hebben wel al de dag na de bestelling om feedback vragen. Nu al 12! Mailtjes ontvangen, hierdoor gaan mensen deze mail blokkeren.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jef, We begrijpen uw bezorgdheid over de status van uw bestelling en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. Na controle van onze gegevens hebben we vastgesteld dat uw bestelling onderweg is. Normaal gesproken duurt de levering 4-7 werkdagen. Het kan echter voorkomen dat er vertragingen optreden vanwege externe factoren zoals transportproblemen of een hoog aantal bestellingen. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. Als u verdere vragen heeft over uw bestelling of als u meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te helpen en eventuele zorgen op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Nog geen status van mijn bestelling

Ik heb een bestelling 2 Febr geplaats had een mail gekregen met de faktuur.5 febr een andere mail van Nina,dat mijn info niet volledig was,hebt alles alweer gestuurd als de eerste keer.7 Febr een mail van Anita met nog geen status van de bestelling.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Tahra, Bedankt voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling en de communicatie daarover. We hebben uw bestelling gecontroleerd en hebben vastgesteld dat er aanvankelijk wat problemen waren met de door u verstrekte informatie. Dit heeft geleid tot vertragingen in de verwerking en communicatie over uw bestelling. We zijn blij u te kunnen informeren dat de juiste informatie nu is ontvangen en dat uw bestelling onderweg is. Normaal gesproken duurt onze bezorging 4-7 werkdagen. We begrijpen dat dit proces frustrerend voor u is geweest en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We zullen ervoor zorgen dat we onze interne procedures verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Als u nog verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw ervaring te verbeteren waar mogelijk. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Heb besteld en betaald €35,80 krijg je de andere dag een mailtje dat ik de betaling wil afronden anders wordt de bestelling geannuleerd als ik het niet doe slordig van jullie bedrijf. Je zorgt er maar voor dat het goed komt
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Joop, Dank u voor uw bericht. We begrijpen uw bezorgdheid en bieden onze oprechte excuses aan voor de verwarring rondom uw betaling en bestelling. Na grondig onderzoek hebben we kunnen vaststellen dat uw betaling correct is ontvangen en dat alles in orde is met uw bestelling. Het spijt ons dat er een verkeerd bericht is verzonden waarin werd gevraagd om de betaling opnieuw af te ronden. Dit was een vergissing van onze kant en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Uw bestelling zal zoals gepland worden verwerkt en verzonden. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u uw producten snel en probleemloos ontvangt. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u te assisteren en eventuele zorgen op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Kreeg gelijk melding dat rekening niet betaald was, wat wel het geval was. Als ik niet gelijk betalen zou dan werd de bestelling geannuleerd. Niet prettig.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Wendy, Dank u voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons ten zeerste voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de betalingsmelding. Wij begrijpen volledig hoe verontrustend dit kan zijn. We willen u verzekeren dat we onmiddellijk zullen nakijken wat er fout is gegaan in ons betalingsverwerkingssysteem. Uw betaling is ontvangen en uw bestelling is momenteel in behandeling. Het is geenszins onze bedoeling geweest om u ongemak te bezorgen door onjuiste meldingen over de betaling. We nemen deze kwestie serieus en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
De blikken mogen meer inhoud hebben, had vandaag de night fatburn gekregen 3 kwart was leeg
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Kirtie, Wij danken u voor het contact met ons op te nemen en ons op de hoogte te stellen van uw zorgen. Onze excuses voor eventuele verwarring over de hoeveelheid van het product die u heeft ontvangen. Wij verzekeren u dat de inhoud van de doos exact overeenkomt met de specificaties van de verpakking, ook al lijkt dit misschien anders. We gebruiken één maat verpakking voor al onze producten om de veiligheid en integriteit van het product tijdens verzending te waarborgen. We kijken uit naar uw feedback nadat u de gelegenheid heeft gehad om het product te gebruiken, en we zijn ervan overtuigd dat de kwaliteit en effectiviteit aan uw verwachtingen zullen voldoen. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Bestelling gedaan en verder 0,0 informatie over levering of leverdatum!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Christiaan, Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging bij het verstrekken van informatie over uw bestelling. We hebben uw zorgen onderzocht en vastgesteld dat uw bestelling gisteren vanuit ons magazijn is verzonden. We begrijpen hoe belangrijk het is om op de hoogte te zijn van de voortgang van uw bestelling, dus het spijt ons zeer dat de bezorginformatie niet tijdig is verstrekt. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, daarom zullen we er alles aan doen om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat u in de toekomst tijdige en nauwkeurige informatie over uw bestellingen ontvangt. Nogmaals onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Dank u wel voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
27 jan 2024
Prima in te nemen, snelle levering maar het werkt niet.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Sietske, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Ik zit nog te wachten op m’n bestelling 🚚
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ylva, Hartelijk dank voor je bericht en onze excuses voor eventuele ongemakken met betrekking tot je bestelling. We begrijpen dat je ongeduldig wacht op de levering. We hebben de status van je bestelling gecontroleerd, en volgens onze gegevens is het pakket onderweg. Volgens onze bezorginformatie duurt het doorgaans 4-7 werkdagen voordat de bestelling wordt afgeleverd. Jouw pakket is op 29 januari verzonden, en we verwachten dat het in het begin van volgende week bij je wordt afgeleverd. Om je te helpen de voortgang van je bestelling te volgen, hebben we je een trackingnummer per e-mail gestuurd. Je kunt dit nummer gebruiken om de exacte locatie en geschatte leverdatum van je pakket te controleren. We begrijpen dat wachten op een bestelling frustrerend kan zijn, en we waarderen je geduld. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je begrip en je vertrouwen in Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Zie noch geen resultaat
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Peter, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat u nog geen resultaten ziet na het gebruik van onze producten. We willen u graag aanmoedigen om door te gaan met het gebruik van de producten volgens de aanbevolen richtlijnen. We adviseren onze klanten meestal om de producten gedurende een periode van 3 maanden te gebruiken, regelmatig lichamelijk actief te blijven en ons 10-daagse dieetplan te volgen dat u digitaal heeft ontvangen. Het kan even duren voordat u merkbare resultaten ziet, aangezien dit afhankelijk is van verschillende factoren, zoals uw individuele metabolisme en levensstijl. We willen benadrukken dat consistentie en geduld belangrijk zijn bij het behalen van de gewenste resultaten. Als u nog vragen heeft over het gebruik van onze producten of als u verdere ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u te helpen en eventuele zorgen op te lossen. Bedankt voor uw vertrouwen in Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
geen kilo afgevallen!!!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jos van der Waarden, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
19 okt 2023
ik heb op 13/10 een bestelling(de eerste)geplaatst en tot op heden 19/10. niets ontvangen. Inmiddels wel 13 stuks berichten over mijn verjaardag , aanbiedingen e.d. gekregen. Totaal verkeerd. Stuur eerst dat wat besteld is. Vraag dan om een reactie waarna er misschien een volgende bestelling komt. En daar heb ik nu al mijn twijfels over. bestel nr.#1854635. Als ik de track&trace van GLS intoets dan word ik daar ook niet wijzer van. Trackingnummer 90927749098. Gaarne uw reactie
19 okt 2023
Beste Gijsbert, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop en voor het achterlaten van uw recensie. De levering duurt 3-7 werkdagen. Ook ontvangt u een trackingnummer van GLS in uw e-mail en kunt u uw bestelling volgen en de geschatte aankomsttijd zien. Wij hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw feedback. Uw tevredenheid heeft onze hoogste prioriteit, dus als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
steeds wordt er korting aangeboden en dan krijg ik het niet, nu weer heb ik bij mijn laatste bestelling een kraslot van 15%KORTING, JULLIE ZEGGEN BESTAAT niet. Dus ik heb mijn nieuwe bestelling geannuleerd.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marianne, Dank je wel voor het onder de aandacht brengen van dit probleem, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak dat je hebt ondervonden met betrekking tot de kortingscodes. We begrijpen de frustratie en willen je verzekeren dat we deze kwestie serieus nemen. Het lijkt erop dat er mogelijk een technisch probleem is, en we waarderen je geduld terwijl we proberen dit snel op te lossen. Om ervoor te zorgen dat kortingscodes correct worden toegepast, zorg ervoor dat je de code nauwkeurig invoert in ons winkelwagentje op de website www.naturesfinestfoods.nl tijdens het afrekenproces. We betreuren eventuele verwarring veroorzaakt door het kraslot met een korting van 15% dat je noemde. Als je je recente bestelling hebt geannuleerd vanwege dit probleem, begrijpen we dat en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Voor verdere hulp of als je vragen hebt over kortingscodes of je bestellingen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat je een naadloze ervaring hebt met onze producten. Nogmaals onze excuses voor eventueel ongemak en we waarderen je begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
7 okt 2023
Ten eerste is het product niet wat het doet ten tweede voor al dat geld had ik wel naar een afslank spa kunnen gaan Ik heb voor bijna duizend euro gekocht Ik ben nog afgevallen nog baat bij gehad
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Adelheid, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
24 jul 2023
Ik heb helemaal niets meer vernomen na mijn bestelling. Weet dus in zijn geheel niet hoe lang het gaat duren voordat het wordt bezorgd. Had op zijn minst vandaag iets verwacht te vernemen.
25 jul 2023
Beste Julian, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hebben het gecontroleerd en uw bestelling is onderweg. Levering duurt 3-7 werkdagen. We hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
11 jun 2023
Ik heb de coffee en night drink geprobeerd en het doet helemaal niks. Nu heb ik de andere coffee drink besteld dus hoop ik dat dit wel werkt. Want anders is dit het laatste wat ik bestel.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ans, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest

Het is het net niet

Ik val er niet meer of sneller van af, en buiten dat helemaal niet bevorderlijk voor de nacht, aangezien me blaas halverwege de nacht op knappen staat. Wel lekker smaakje😊
24 jul 2023
Beste Miriam, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
MK
Marjoleine K.
Oud ossemeer
6 aug 2023

Geen reactie

ik heb aangegeven geen resultaat te hebben met de producten. Ik krijg daarop geen antwoord waarmee ik verder kan. Men reageert niet meer. Graag een reactie.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marjoleine, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
21 jun 2023
vanaf zaterdag wordt mijn bestelling vooruit geschoven elke dag als ik kijk is het weer een dag later. vandaag weer. wanneer komt het nu eindelijk echt?
21 jun 2023
Beste Nel Roelofs, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hebben het nagevraagd bij de bezorgdienst en je pakket is onderweg. Je hebt ook een e-mail met trackingnummer van GLS ontvangen, zodat je je pakket kunt volgen en de geschatte aankomsttijd kunt zien. Levering duurt meestal 4-7 werkdagen. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest