Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
3 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes.
Tevreden hondjes = tevreden baasje :).
Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad.
Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer.
Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen.
Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen.
Jammer.
Hoi , Jammer om te zien dat U niet tevreden bent van ons bedrijf en samenwerking. Kunnen we U ergens bij helpen ? Dank je wel voor de feedback .
9 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Duidelijkheid
Sneller bezorgen
Meer duidelijkheid (hoeveel dagen voor opgestuurd)
Terugsturen protocol verwarrend
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
9 okt 2023
Hallo Severine, bedankt voor je bericht. Momenteel hebben we een achterstand in het verwerken van onze bestellingen. Dit wegens grote drukte. We hebben dit reeds vermeld op onze website, Facebookpagina en in verschillende mailings die werden rondgestuurd. Excuses voor het ongemak. Alle info omtrent retourneren kan je duidelijk terugvinden bij onze FAQ online. Uiteraard ben je ook altijd welkom ons hierover per mail of per telefoon te contacteren. Alvast een fijne dag.
10 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Niet meer mer DPD versturen en sneller geld terugbetalen
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
11 aug 2023
Beste Ingrid,
Bedankt voor je beoordeling. We hopen in de toekomst een platform te kunnen aanbieden waarbij je zelf de transportfirma kan kiezen. Echter is de programmatie hiervan niet evident waardoor het nog even kan duren eer we dit effectief kunnen doorvoeren. Ik zie dat je bestelling geleverd werd op 8 augustus dus begrijp niet goed waarom er terugbetaald dient te worden. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet om ons te contacteren per mail op info@transgroom.com of per telefoon op 0032 56 25 20 10. Alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Sabine Ranson
Hallo Johan, hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb je eerder deze morgen nog een mailtje gestuurd omtrent je bestelling. Helaas hebben we het kleur van het bedje wat je besteld hebt niet voorradig. Ik heb je enkele alternatieve kleuren gestuurd waaruit je eventueel kan kiezen. In afwachting van uw antwoord wens ik je een heel fijne dag toe.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.