transgroom.com/nl

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden808 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

Correcte afhandeling van de bestellingen en goede communicatie wanneer een product niet beschikbaar is. Snelle terugbetaling.
Antwoord van transgroom.com/nl
Hartelijk dank Alexia voor de mooie beoordeling. Alvast een heel fijne dag. x
Groot assortiment, uitstekende service en snel bezorgd
NS
Nadia S.
Anderlecht
Ruime keuze, snelle levering
Antwoord van transgroom.com/nl
Hoi Nadia, dank je wel voor jouw positieve feedback. Heel fijn om te mogen horen . Groetjes .
3 sep 2023

Top produkt!!

11 sep 2023
Oh, zo een leuk bericht. Hartelijk dank Nathalie. Ik ben blij dat het nu wel goed gaat. Nageltjes knippen is inderdaad niet evident. Gelukkig lukt het nu wel zonder zorgen met de elektrische vijl. Bedankt voor je berichtje! xx
12 mei 2023
Heel tevreden over de producten, ik heb nu eindelijk goeie borstels en kammen voor mijn klein hondje haar lange haartjes te borstelen, de andere producten zoals schampoo is ook van top kwaliteit , ik kan niets anders zeggen dan top service , ik hoop dat ik nog voor vele jaartjes de producten mag bestellen bij Transgroom , alles is super goed ingepakt voor verzending , dankjewel . Nog een fotootje van ons meisje met haar nieuwe strikjes van Transgroom
16 mei 2023
Heel erg bedankt Catherine voor je mooie beoordeling. Geniet van de producten en vooral van de leuke momenten samen met je schattige hondje. Ze ziet er super knap uit met haar strikjes in haar haar. xx
14 aug 2023

Snel geleverd, degelijke (reis)bench aan een wel heel gunstige prijs

De Savic Dog Residence Kooi 2 Deuren Maat 3 - 91 x 61 x 71 cm gekocht voor onze golden retriever. Een maatje kleiner dan gebruikelijk, want deze zal als reisbench gebruikt worden. De bestelling heb ik op 30 juli geplaatst; de levering gebeurde op woensdag 2 augustus. Ietsje later dan ik gewoon ben, maar nog net op tijd om op reis te vertrekken. Erg blij met deze bench. Niet alleen een goed merk, ook gewoon de voordeligste bij deze verkoper. Ik ben fan!
17 aug 2023
Super! Leuk om te horen xx
4 jun 2023
Heel tevreden over TransGroom , een vlugge levering en altijd super goed ingepakt voor verzending , goede kwaliteit , veel keuze in producten, ik geniet ervan om iedere dag terug mijn kleine meisje haar lange haartjes te verzorgen met de borstels en kam's en de producten van TransGroom , de parfum ruikt ook heel lekker en fris en niet zwaar van geur , top service, in bijlage een foto van ons Mientje met haar nieuwe strikjes
7 jun 2023
Hallo Catherine, hartelijk dank voor je hele mooie beoordeling! We wensen jou en je prachtige hondje Mientje nog veel gelukkige jaren samen en veel plezier met de producten. Fijne dag. xx
30 apr 2023
Heel tevreden over mijn producten , het is leuk dat de producten altijd goed ingepakt zijn voor verzending , de producten zijn super goed van kwaliteit , en een vlugge levering, Ik vind het soms jammer dat ik geen deftig email ontvang van de track&trace om je pakket te volgen , de link lukt niet altijd om open te doen , van de DPD pakjesdienst krijg ik geen email om het pakket te volgen ?
12 mei 2023
Dag Catherine! Hartelijk dank voor uw review. U zou normaal een mail moeten krijgen van de bezorgdienst/warehouse met een track en trace. Misschien komt dit in uw spam terecht? Indien u wenst, plaats zeker in de comments dat u de track en trace wil gemaild krijgen en dan kunnen we u dit nogmaals sturen als u dat wenst. In ieder geval bedankt voor uw waardevolle feedback! Hierdoor kunnen we onze service blijvenverbeteren.
4 jul 2023
Altijd tevreden over de producten, wat ik zo leuk vind zijn de filmpjes die bij sommige producten te zien zijn , ik kijk er altijd heel graag naar en ze zijn super interessant, zo heb ik ook laatst het filmpje van de oorlotion met de lange wattenstaafjes en de ooglotion bekeken en de producten gekocht , het is zo handig , dankjewel voor de super goeie producten.
7 jul 2023
Bedankt Catherine om de tijd te nemen om zo'n mooie beoordeling te schrijven. We doen ons best om alle producten zo goed mogelijk voor te stellen aan de klanten. Als het via de filmpjes niet duidelijk is staan we zeker ter beschikking om ook telefonisch en per mail te helpen. Leuk dat je er veel aan hebt en er veel uit leert, dank je wel. Veel plezier met je productjes en tot hoors. xx
18 jun 2023
Super blij met mijn producten, altijd leuk als er een actie is , de gratis Trimmer bij deze actie is zo handig in gebruik , zaterdag gebruikt en super goed voor de haartjes tussen de kussentjes van mijn Mientje haar pootjes weg te halen , alles zeer goed ingepakt voor verzending , ik kan niets anders zeggen dan een top service . Dankjewel
20 jun 2023
Heel erg bedankt voor de mooie review x
19 mei 2023
Minpunt was dat ik een melding kreeg dat er niemand thuis zou zijn. Terwijl er de hele dag mensen thuis waren. Ze hebben geeneens aangebeld. We konden het wel dezelfde dag nog ophalen bij een ophaalpunt. Maar dit heeft meer met de bezorgdiensten zelf te maken en niet met transgroom. Daar zijn we meer dan dik tevreden over👍🏾
24 mei 2023
Hallo Desiré, hartelijk dank voor je beoordeling. Ook als er problemen zijn met de transportdienst staan we graag voor je klaar. Aarzel niet om ons hierover te contacteren per mail of per telefoon zodat we tijdig kunnen ingrijpen en helpen waar mogelijk. Alvast een heel fijne dag.
30 apr 2023
Alle communicatie was ontzettend vriendelijk en duidelijk, en een heel snelle levering. Op mijn vraag of de spullen die ik wilde bestellen wel juist waren en compatibel waren,is door hen nagekeken.,wat heel gijn is want het ging toch over een hoog bedrag.
Dag Katja! Hartelijk dank voor uw review!! :D heel lief! x
15 nov 2023

Last minute nog iets nodig voor een klant? Geen probleem voor Transgroom, binnen de drie dagen heb je wat je nodig hebt! Ik heb een supermanlogo op een paard geschoren, dankzij Transgroom had ik hier nog op tijd de perfecte scheerkop voor.
15 nov 2023
Hallo Ellie, waauw, zo leuk! Tof zeg, mooi gedaan ook. Veel plezier met de producten.xx
19 jul 2023
Heel tevreden over mijn bestellingen die ik al geplaatst heb bij TransGroom , de producten zijn geweldig goed voor mijn shih tzu Meisje Mientje , zeer goed ingepakt voor verzending en een vlugge levering , Dankjewel
Heel erg mooie beoordeling Catherine! Hartelijk dank hiervoor xx
TB
Ti B.
Hingene
8 aug 2023
Is exact wat beschreven wordt, bovendien, eerlijke uitleg over de Mini-Buggy + en -. Ik heb desondanks voor dit product gekozen en ben erg tevreden. Ik zal zeker nog bestellen in de toekomst.
11 aug 2023
Leuk om te horen. Hartelijk dank!
WD
Wilma D.
Dongen
26 mei 2023

Snel gemakkelijk en betrouwbaar

Het is gemakkelijk te bestellen. Je artikelen heb je zo in huis. En als je iets wilt vragen dan is dat zo gebeurt en krijgt heel snel bericht terug. Dat vind ik erg fijn. Ze denken met je mee
31 mei 2023
Heel leuk om te horen. Dank je wel x
21 jul 2023

Snelle aflevering & vriendelijke klanten service

Snelle aflevering, super vriendelijk klanten service vragen worden met geduld beantwoord en ben tevreden over mijn geleverde spullen 👍 Blijf vooral doorgaan zoals jullie bezig zijn 🤗
Antwoord van transgroom.com/nl
Dank je wel! Bedankt voor de leuke opmerking.
7 nov 2023

Top, mooie spullen!

Top! Mooie spullen, eenvoudig te bestellen. Levertijden echter lang. Trimtafel werd bezorgd via gls: geen bezorg indicator dus je moet ‘toevallig’ maar net thuis zijn. Niet ideaal.
7 nov 2023
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Het klopt dat wij inderdaad geen uur kunnen doorgeven wanneer de chauffeur komt leveren. We proberen daar in de toekomst iets aan te doen.
18 jul 2023
ook de service is super fijn en niets is ze teveel. Ik kreeg mijn apparaat niet aan de gang, was mijn eigen fout, maar ze hielpen me meteen en via de chat werkte het super.
Heel leuk om te horen. Dank je wel x
15 jun 2023

Eerste bestelling

Transgroom heeft een groot assortiment om uit te kiezen, wat ik persoonlijk heel fijn vind. :) Tevens was mijn bestelling binnen dezelfde week geleverd. Ik ben fan!
16 jun 2023
dankuwel voor uw review! altijd welkom!