blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.com

197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.106 beoordelingen in totaal

9 sep 2023
De shampoo en doucheblok ruiken heerlijk. Zelfs het scheerblok werkt geweldig wat ik niet had verwacht! Jammer dat er geen body olie of lotion blok is! Bestelling was wel al volgende dag in huis! Ben heel tevreden!

11 jul 2023
Ik weet nog niet hoe ik me nou voel over de zonneblok. Hij ruikt lekker en mijn huid is er minder glibberig mee dan met zonnebrandcreme. Ook is het handig meenemen in zo'n klein reisblikje. De verpakking is super, alleen een kartonnetje en papiertje. Maar er zijn zeker ook nadelen: - ik heb géén idee hoe veel ik op moet doen: het smelt moeilijk in mijn handen waardoor opsmeren veel werk is en het lijkt alsof ik bijna niets opdoe - Het is lastig te zien waar en hoe veel ik op heb gedaan op mijn lichte huid. Misschien dat het op bruinere huidjes beter zichtbaar is, maar dat zal dan vooral komen door de - witte waas zijn die achterblijft. Dat hoort natuurlijk bij een minerale zonnebrand maar ik kreeg wel opmerkingen dat ik er slecht uit zag. - Ook krijg ik hele rare druppeltjes (zweet?) die op mijn poriën blijven zitten als ik deze zonnebrand op heb. Mijn hele neus en bovenlip zijn nat! - Na een weekje is er al een flink stuk van het blok af, dus ik ben benieuwd hoe lang hij echt mee gaat.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Meest recente eerst
Superfijn product! Happy soaps maakt deze niet meer die gebruikte ik voorheen.

Heerlijk ruikende plasticvrije zeep

Heerlijk ruikende zeep. Plasticvrij en dat is het belangrijkst.
De communicatie omtrent de levering. Diet is tot nu toe iedere keer top!
Goede kwaliteit en fijn in gebruik Gebruik de shampoo al lang Het lijkt duur maar je doet er erg lang mee.
31 mei 2024
30 mei 2024
Snelle bezorging, fijn product. Relatief duur maar mijn man doet er lang mee dus dan is de prijs weer prima.
30 mei 2024
27 mei 2024
27 mei 2024
25 mei 2024
24 mei 2024
Wat beschreven wordt komt blokzeep goed na.
20 mei 2024
Bezorging in de brievenbus, ideaal. Lekker fris ruikende, voor mij goed werkende Bergamot deo en heerlijk zachte Kamille shampoo. Heel weinig van nodig 👌🏻
15 mei 2024

Great Customer service

There were a problem with my Order and I contacted the customer service and they solved the issue in no time. Very good products, great service. I wish them the best
14 mei 2024
Goede informatie en lekkere producten
13 mei 2024

Helemaal fan

Ik gebruik alleen nog de deodorant van Blokzeep :-) En ook van de shampoo en conditioners hou ik heel erg. De geur van de gezichtscrème ligt me minder, want ik ben zeer gevoelig aan geuren. Maar verder ben ik helemaal fan :-)
13 mei 2024
De zepen zijn zoveel fijner in gebruik dan het spul wat je in de supermarkt koopt. En leuker om te geven.
12 mei 2024
Duurzaam,lekker,veel keuze. De prijs kan beter, veel duurder dan reguliere zeep en shampoo
11 mei 2024