fotoshopaalten.com/nl- Logo - Beoordelingen

fotoshopaalten.com/nl

494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.048 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2021
fotoshopaalten.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Mijn buspakket bestelling van zaterdag 28 oktober werd op maandag 30 oktober met Post.nl verzonden. Daar had ik een mail van gekregen. Toen de bestelling op 2 november nog niet was aangekomen heb ik gebeld. Roland van Fotoshop Aalten vertelde mij dat hij meerdere meldingen had gekregen en vroeg mij nog even geduld te hebben, drukte bij Post.nl? Op 4 november kreeg ik een uitgebreide mail waarin Roland aangaf dat er een malafide bezorger leveringen achterhield. Er is de volgende dag opnieuw een bestelling klaargezet die ik vandaag heb ontvangen. De behandeling die ik kreeg was 100 % correct en het ontvangen product ook.

10 mrt 2024
In de product omschrijving op de website stond een slordige fout. Product werd op twee manieren aangeduid. Na navraag is dat veranderd op de site, maar helaas zag ik over het hoofd dat de aanduidding "PRO" in de productnaam en e-mail reactie van het bedrijf echter ook verdwenen was. Na bestelling kwam ik daar achter,. Helaas niet eerder opgemerkt omdat in de factuur de verkeerde productnaam incl. "PRO" opnieuw werd gehanteerd. Nu had ik het onderdeel waar dat "PRO" op sloeg niet echt nodig en was ik het al zat. Dus ik heb het zo maar gelaten. Knap slordig allemaal.

Beoordelingen voor fotoshopaalten.com/nl

18 jul 2023

Eerst een langere verzendtijd, dan plotseling geannuleerd.

Helaas de review moeten aanpassen naar 1 ster in plaats van een voldoende! Eerst geen enkele uitleg over waarom de verzending langer op zich laat wachten. We zitten nu inmiddels op vrijdag en zonder enige informatie staat er plotseling een refund op mijn rekening. Hier bestel ik dus niet meer..
24 jul 2023
Het enige wat ik hier kan vinden is een mailtje dat we de levertijd niet konden garanderen voor dit artikel en of dat akkoord was. Daarop is geen antwoord gekomen en e.e.a. is vrijwel aansluitend retour gestort.
24 okt 2023
Artikel bleek niet op voorraad terwijl de webshop dit aan gaf, verder zonder communicatie na betaling credit nota ontvangen en maar moeten raden wat er aan de hand was..
24 okt 2023
Dit soort reviews zijn wel om in te lijsten. Hier heb je wat aan (niet). Ik zie dat er keurig een mailtje verzonden is (binnen 2 uur na bestellen) dat de levertijd voor dit artikel ongebruikelijk lang is en of dat akkoord is. Hierop is geen reactie ontvangen. Uiteraard storten wij dan het aankoop bedrag retour. Dus ik weet niet wat je met raden bedoeld, wellicht gewoon even je mail lezen volgende keer? (Nog los van het feit dat er bij dit artikel niet staat dat het op voorraad is bij ons en dat er een dikke rode regel onder het artikel komt te staan bij het bestellen. Met de mededeling dat dit artikel niet op voorraad is....)
2 sep 2023

Waardeloos......

Pas als de betaling rond is geeft men aan op het strand te liggen en de bestelling af te ronden als men dat uitkomt, mail wordt niet op gereageerd, waardeloos.
2 sep 2023
Zo Paul.... Hoe is het met je leven? Deze zagen wij niet aankomen. Ik zie een bestelling van de 26e. Een keurige beantwoording van een mailtje met een extra verzoek omtrent de verzending en een verzending op de 30e.... Beter kan bijna niet gelet op je specifieke verzoek. Vakantie of niet. We kunnen er nog een hoop over zeggen, maar liever niet...... ;)
16 mei 2023
Betere kwaliteit spullen leveren en service vragen beantwoorden en service leveren “Once but never again”
16 mei 2023
Ah! We hadden deze 1 ster al verwacht. Als je ons termen als L*L voor gooit en meerdere (vrijwel gelijke) mailtjes per dag gaat sturen stopt het antwoorden van onze kant wel..... Los daarvan hebben we je in de eerste mailtjes al aangeven waar je het fout doet en wat het probleem is. Het is op te lossen, maar daar sta je niet voor open.
KH
Kees H.
Kaag en Braassem
hebben nog niet geleverd i.v.m. vakantie dat verwacht je niet van een webshop
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Daarom vermelden we het ook prominent op de voorpagina (en in een popup tijdens het bestellen). ;)
5 jun 2023
Ik had een lenskap besteld van Nikon en krijg een lenskap van Canon geleverd
5 jun 2023
Waarom neem je dan geen contact met ons op? Als een dergelijke fout gemaakt wordt lossen we het altijd op!
21 nov 2023

nog niets ontvangen wegens vakantie vande winkel…

nog niets ontvangen wegens vakantie van de winkel
16 sep 2023
Betaling voor niet leverbaar product!
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Dat zou wel heel bijzonder zijn. (Betalen voor iets wat er niet is.) Het is maar hoe je de feiten brengt. Ik zie keurig een retour storting (binnen 24uur) omdat de levertijd te lang is....
25 jun 2023
Bestelling niet geleverd
26 jun 2023
Waarom stuur je dan niet even een mailtje? Zodat wij kunnen kijken waar het probleem zit? Ik zie dat deze verzonden is via de reguliere buspost naar België. Dat duurt soms net een paar dagen langer dan normaal. Zeker naar het buitenland. Deze is net 4 werkdagen onderweg.
15 mei 2023
15 mei 2023
Wow! Dit is wel bijzonder! Waar ben je ontevreden over? Als ik e.e.a. nakijk zie ik alleen een artikel dat 8 maanden geleden besteld is. Als het defect is hoor ik graag wat er aan de hand is en hoe we het kunnen oplossen. Gewoon domweg een 1 ster review achterlaten lost in de regel niets op.... Hoor graag waar je probleem zit.