fotoshopaalten.com/nl- Logo - Beoordelingen

fotoshopaalten.com/nl

494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.048 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2021
fotoshopaalten.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Mijn buspakket bestelling van zaterdag 28 oktober werd op maandag 30 oktober met Post.nl verzonden. Daar had ik een mail van gekregen. Toen de bestelling op 2 november nog niet was aangekomen heb ik gebeld. Roland van Fotoshop Aalten vertelde mij dat hij meerdere meldingen had gekregen en vroeg mij nog even geduld te hebben, drukte bij Post.nl? Op 4 november kreeg ik een uitgebreide mail waarin Roland aangaf dat er een malafide bezorger leveringen achterhield. Er is de volgende dag opnieuw een bestelling klaargezet die ik vandaag heb ontvangen. De behandeling die ik kreeg was 100 % correct en het ontvangen product ook.

10 mrt 2024
In de product omschrijving op de website stond een slordige fout. Product werd op twee manieren aangeduid. Na navraag is dat veranderd op de site, maar helaas zag ik over het hoofd dat de aanduidding "PRO" in de productnaam en e-mail reactie van het bedrijf echter ook verdwenen was. Na bestelling kwam ik daar achter,. Helaas niet eerder opgemerkt omdat in de factuur de verkeerde productnaam incl. "PRO" opnieuw werd gehanteerd. Nu had ik het onderdeel waar dat "PRO" op sloeg niet echt nodig en was ik het al zat. Dus ik heb het zo maar gelaten. Knap slordig allemaal.

Beoordelingen voor fotoshopaalten.com/nl

Twee lensdoppen besteld en via post laten verzenden, helaas niets ontvangen, onverzekerd via standaard buspost omdat het om slechts 13,90 euro ging. Wel zuur dat het geld dus weg is en geen lensdoppen.
10 mrt 2024

SLORDIG!

5 nov 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen. Ze hebben mijn bestelling in backorder geplaatst en ze verwachten dat het nog wel 2 weken gaar duren voordat ze kunnen leveren. Waarschijnlijk gaan ze het zelf pas in China bestellen als er via de website bij hun een bestelling is geplaatst. Had ik het net zo goed zelf elders kunnen bestellen. Hopelijk komt het product nog wel.
5 nov 2023
Als we zo zouden werken... Jammer, dat je het zo ervaart. We leveren ca. 95% direct vanuit voorraad. Zeker de lensdoppen e.d. Alleen soms is die grote voorraad voor een bepaalde maat net op. En dan zijn we afhankelijk van de aanlevering. Deze waren al ruimschoots onderweg voordat jij bestelde. Ik zie echter dat de container waar ze inzitten deze week nog niet binnen gaat komen. Ik heb dan ook e.e.a. naar je retour gestort. Dan kun je je geluk ergens anders even beproeven.
IB
I. B.
Emmen
22 nov 2023

Dat is toch wel jammer!

Iets besteld dat door de brievenbus past, was op voorraad, niets op de site over vakantie. Bevestiging en factuur gekregen. Krijg de dag erna bericht dat levering 2 weken uitgesteld was i.v.m. vakantie…….. Meteen berichtje gestuurd of ze het toch niet even op de bus konden doen maar (uiteraard) geen antwoord meer.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Dat is wat lastig als we er niet zijn....Ik heb hem zojuist voor je geannuleerd.
19 jul 2023

Goedkoop aftreksel Sony oogcup A6000

Ik dacht een Sony oogcup voor de A6000 te kopen maar het was een goedkoop plastic aftreksel wat met veel moeite paste helaas. Bestelling en verzending was wel heel vlot!
20 jul 2023
Waarom neem je dan niet even contact met ons op? Zo te lezen heb je gewoon de verkeerde oogschelp ontvangen. Schelp moet gewoon goed passen, anders is het niet de juiste....
17 nov 2023
Ik heb een bestelling geplaatst en nu blijkt dat ze op vakantie zijn en de komende weken niet leveren. Dat was niet vermeld bij het bestellen.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Het staat groot op de voorpagina, daarnaast is er een popup tijdens de afronding van de bestelling. ;)
17 okt 2023
Het zou fijn dat op de site zichtbaar is dat een product niet op voorraad is! Nu moet ik maar afwachten wanneer ik het bestelde ontvang.
17 okt 2023
Hohoho.... zo is het niet helemaal. Bij het product staat keurig de voorraad status! Tijdelijk was hij uitverkocht. Dit is ook direct aan je doorgegeven (nog los van de popup). Beloofd was daarbij dat hij met 9 dagen weer op voorraad zou zijn. In plaats daarvan hebben wij kunnen regelen dat hij er met 5 dagen al was (en verzonden).... Volgende keer gewoon de product pagina lezen. Daar staat de voorraad status (in voorraad / in bestelling / etc.).
Tot op vandaag de bestelde artikelen niet ontvangen.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Standaard buspost bij PostNL is helaas bij vlagen traag en onvoorspelbaar. Je zou echter even contact met ons op kunnen nemen? Wellicht hadden we een oplossing kunnen bedenken.....