fotoshopaalten.com/nl- Logo - Beoordelingen

fotoshopaalten.com/nl

494 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.048 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2021
fotoshopaalten.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 nov 2023
Mijn buspakket bestelling van zaterdag 28 oktober werd op maandag 30 oktober met Post.nl verzonden. Daar had ik een mail van gekregen. Toen de bestelling op 2 november nog niet was aangekomen heb ik gebeld. Roland van Fotoshop Aalten vertelde mij dat hij meerdere meldingen had gekregen en vroeg mij nog even geduld te hebben, drukte bij Post.nl? Op 4 november kreeg ik een uitgebreide mail waarin Roland aangaf dat er een malafide bezorger leveringen achterhield. Er is de volgende dag opnieuw een bestelling klaargezet die ik vandaag heb ontvangen. De behandeling die ik kreeg was 100 % correct en het ontvangen product ook.

10 mrt 2024
In de product omschrijving op de website stond een slordige fout. Product werd op twee manieren aangeduid. Na navraag is dat veranderd op de site, maar helaas zag ik over het hoofd dat de aanduidding "PRO" in de productnaam en e-mail reactie van het bedrijf echter ook verdwenen was. Na bestelling kwam ik daar achter,. Helaas niet eerder opgemerkt omdat in de factuur de verkeerde productnaam incl. "PRO" opnieuw werd gehanteerd. Nu had ik het onderdeel waar dat "PRO" op sloeg niet echt nodig en was ik het al zat. Dus ik heb het zo maar gelaten. Knap slordig allemaal.

Beoordelingen voor fotoshopaalten.com/nl

CR
Chr R.
Simonshaven
Snel en volgens afspraak bezorgd. Ik vond het bestelde regen vallen, maar dat kwam ook naar mijn eigen inzicht.
3 jun 2023

Prijs kwaliteit verhouding tov het origineel

De kwaliteit is duidelijk minder dan het origineel, en daardoor is de prijs ook aan de hoge kant, een veter net een plastic klip bijna 10 euro is veel.
3 jun 2023
10 Euro is wat overdreven. De meeste lensdoppen zijn 6,95. T.o.v. de originele dop van Sony (€ 18,95) vind ik het prijsverschil nogal fors. De originele dop is bijna 3x duurder! En bovendien net zo plastic.....
Heb nu een bestelling uitstaan en krijg de terugkoppeling dat photoshop op vakantie is gedurende twee weken. Is toch enigzins teleurstellend.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
Snap ik, daarom vermelden we het tijdens het bestellen via de popup. ;)
18 aug 2023
Het artikel is echt een prul kan je veel goedkoper bij Ali of Temu bestellen
18 aug 2023
? Wat bedoel je precies? Waarom heb je geen contact met ons opgenomen als je niet tevreden bent over je bestelling? Ik kan zo niets bijzonders aan je bestelling ontdekken wat in mijn ogen je uitspraken rechtvaardigt.
23 aug 2023

Kreeg een andere kleur motief binnen

De motief kleur is anders dan op de foto van de webshop.
4 sep 2023
Ik zie geen verschil tussen de rode draagriem (met zwarte accenten) op de website foto en wat hier op voorraad is. Ik heb de zwarte puntjes niet geteld, maar kan mij niet voorstellen dat daar een verschil in zit. Stuur ons anders eens een foto met wat je bedoeld met "andere kleur motief".
HL
Henk L.
Veghel
6 jan 2024
Telefoon opnemen als er word gebeld.
Antwoord van fotoshopaalten.com/nl
We kunnen helaas nog niet alles tegelijk.... Daarom is er voicemail uitgevonden. Die kun je (geheel vrijblijvend) inspreken. Bellen we nog terug op onze kosten ook. ;)
31 aug 2023
Levertijd is wel erg lang
3 sep 2023
Soms zit het mee, soms zit het helaas tegen. Zowel bij DHL als bij PostNL maken we het vaker mee dat er om onverklaarbare reden een pakket of brievenbuspost zending er net wat langer over doet dan normaal. Het zijn de vervelende uitzonderingen op de regel waar je dan mee te maken hebt. :(
1 nov 2023
nog niks ontvangen
1 nov 2023
Kun je ons een mailtje sturen met je ordernummer? Dan kunnen we kijken wat er aan de hand is.