pvo-direct.com

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 jan 2024
pvo-direct.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een fijne webshop met een ruim assortiment. Ook werd ik goed geholpen door de klantenservice bij vragen over mijn bestelling. Ik had aangegeven dat de producten voor 8 uur geleverd moesten worden en de levering kwam netjes op tijd. Dus helemaal top!

17 apr 2024
Goede communicatie met een vaste persoon. Bestelling op tijd geleverd. Alleen sommige artikelen niet voorradig. Prettig bedrijf om mee samen tevwerken

Beoordelingen voor pvo-direct.com

17 apr 2024
Antwoord van pvo-direct.com
23 apr 2024
Bedankt voor je eerlijke review. Fijn dat je tevreden bent over de communicatie en de levering. Wat betreft de voorraad, we proberen altijd genoeg voorraad van onze artikelen te hebben. Helaas zijn we hierin ook afhankelijk van een aantal factoren die buiten ons liggen. We hopen je snel weer te zien bij PVO Direct!