yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden303 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Alle planten keurig netjes in dozen verpakt en goed aangekomen. Snelle levering. De opbindsets bij de klimplanten ontbraken dus maar zelf oogjes in de schutting gedraaid en touwtjes eraan gemaakt. Alle planten zijn goed aangeslagen inmiddels. Goede kwaliteit.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

Levering 2 keer verplaatst, en heel laat doorgekregen wanneer het afgeleverd werd. Hierdoor was niemand thuis
MS
Mark S.
Arnhem

Nette prijzen, goed verpakt

Nette prijzen. Tussen de tijd van bestellen en leveren zat in ons geval best wat tijd tussen. (Meer dan een anderhalve week). Maar dat heeft te maken met hoe Yarinde werkt en staat ook op de website vermeldt. Dus op tijd plannen dan is het geen probleempje.
LB
Lammy B.
AKKRUM
Boom is in goede orde ontvangen. Mooie kwaliteit en snelle levering.
Geweldig concept! Leuke mensen gesproken en al met al een fijne ervaring. ik was eerst huiverig planten online te bestellen maar ben super blij met mijn nieuwe tuintje.
Geweldige service!
Heel blij met de geleverde planten! In het hedendaagse leven wordt vaak alleen het negatieve benoemd en kan men enorm klagen. Hierbij wil ik graag laten weten enorm blij te zijn met de geleverde producten. Ondanks de levering 5-8 werkdagen betreft zal ik nog jaren plezier hebben van mijn nieuwe aangelegde tuintje! De wereld is immers ook niet in 1 dag geschapen. Hartelijk dank Yarinde en wellicht tot snel!
Fijne service en mooie planten
Assen
Prettige service en mooi aanbod
Hele mooie planten besteld. Goed verpakt en verzonden. Super blij mee
Goede kwaliteit planten snel geleverd
De website is gebruiksvriendelijk en planten van goede kwaliteit!
Duidelijke uitleg op de website, communicatie en levering ging goed en snel
Alles perfect
PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
Assen
Duidelijk website en mooie boom
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te lezen dat u een mooie boom heeft ontvangen!
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Groene groet, Team Yarinde
6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde

Levering was snel, niet compleet.

Levering was snel. Maar niet compleet. En geen reactie op m’n mail. Heb nu voor iets betaald wat niet is geleverd. Boom valt ook al uit, dus kwaliteit valt ook tegen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! In drukke tijden kan het soms wat langer duren voordat de mail beantwoord wordt, wanneer er haast achter zit kunt u ons altijd telefonisch bereiken om het probleem sneller op te lossen. Groene groet, Team Yarinde Groene groet, Team Yarinde