yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden310 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

18 apr 2024
Alles perfect
PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
MH
m h.
Assen
Duidelijk website en mooie boom
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te lezen dat u een mooie boom heeft ontvangen!
MH
m h.
Assen
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Groene groet, Team Yarinde
6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde

Levering was snel, niet compleet.

Levering was snel. Maar niet compleet. En geen reactie op m’n mail. Heb nu voor iets betaald wat niet is geleverd. Boom valt ook al uit, dus kwaliteit valt ook tegen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! In drukke tijden kan het soms wat langer duren voordat de mail beantwoord wordt, wanneer er haast achter zit kunt u ons altijd telefonisch bereiken om het probleem sneller op te lossen. Groene groet, Team Yarinde Groene groet, Team Yarinde
Boom naadeld
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wanneer u niet geheel tevreden bent kunt u altijd eerst contact met ons op nemen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Dan hebben wij de kans om onze service te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
Een prachtige boom!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat leuk dat u blij bent met de prachtige boom. Groene groet, Team Yarinde
Fijn contact en goed advies
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren en super om te lezen dat u een fijne ervaring met ons heeft gehad!

Ben blij met Yarinde maar valt er nog veel te verbeteren.

Ben blij dat er nu ook aan particulieren wordt verzonden en de prijs ook in orde is.. Jammer vind ik: 1. Dat particulieren geen account krijgen. 2. Er maar een keer per week (op vrijdag) de bestelling wordt verzonden. 3. Dat er te veel verpakking materiaal wordt verspeeld door het kiezen van een veel te grote kartonnen doos. 4. Dat de kalk die ik besteld heb als een grote klomp aan is gekomen omdat deze zeik nat was.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback, wij waarderen alle feedback enorm. Om te reageren op uw feedback: 1. Particulieren kunnen inderdaad gewoon bij ons bestellen en in de toekomst zullen ook particulieren bij ons een account kunnen aanmaken. 2. Tegenwoordig leveren wij op elke dag van de week ( behalve op zondag) 3. Teveel verpakking wordt inderdaad in 2024 aangepakt, voor onze producten worden nu speciaal dozen op maat gemaakt om verspilling tegen te gaan. 4. Dat u een product niet zo mooi binnen heeft gekregen is natuurlijk heel vervelend, mocht dit nog niet opgelost zijn dan mag u altijd mailen naar hallo@yarinde.nl
Goede website veel keus en goede informatie over de planten, het aanplanten en snoeien. Ook prettige betrokken medewerkers bij telefonisch contact!
24 nov 2023

Hele goede ervaring

Heb niet zoveel ervaring met planten, maar goed goed geholpen!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent! Wij proberen iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen.
23 nov 2023

Bedankt!

Correct geleverd, iets wat lange levertijd, maar het ging in dit geval ook over een complexe order. Nu jarenlang van genieten
23 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen. Erg tevreden!
15 nov 2023

Late levering

Zondagmiddag besteld, méér dan een week later in huis.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat u lang op de bestelling heeft gewacht. Soms kan het voorkomen door meerdere factoren dat een bestelling vertraging oploopt. Wij proberen dit dan altijd zo goed duidelijk mogelijk communiceren zodat er geen onzekerheid ontstaat, als dit niet het geval was dan spijt ons dat zeer. Hopelijk kunt u inmiddels genieten van de bestelling, ondanks dat deze te laat geleverd was.
12 nov 2023
Ze konden niet leveren maar het geld kwam snel weer terug
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Heel vervelend om te lezen wij niet naar wens hebben kunnen leveren, daarbij wel bedankt dat wij dan alsnog 4 sterren mogen ontvangen.
10 nov 2023
Goede kwaliteit planten en snelle service