yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden310 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 jul 2023
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

26 jul 2023

Beetje geduld nodig maar dan krijg je ook wat!

15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achter laten van uw feedback en 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u onze producten heeft genoten! Voor mensen mét en zonder groene vingers! Wij hopen dat u, net als uw geleverde fruitstruiken, nog jaren vruchten kunt plukken van uw samenwerking met Yarinde! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
Persoonlijke aandacht
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 5-sterren review! Blij om te lezen dat u onze service genoten heeft. Hopelijk zien wij u in de toekomst nog eens verschijnen! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 5-sterren review! Indien u opbouwende feedback heeft, horen wij dit uiteraard graag. Namens team Yarinde wensen wij u ontzettend veel tuinplezier!
25 jul 2023
Veel te hoge prijs voor de geleverde kwaliteit vd sering op stam. Overige Planten erg droog. Armetierig ‘gebroken hartje’ die ondanks 2w intensieve verzorging de geest gaf. Pot sering tijdens transport kapot gegaan. Bij ophalen een ander besteld. Gelukkig is de uiteindelijk geleverde sering wel aangeslagen. Service en vriendelijkheid ok, maar kwaliteir geleverde producten kan beter..
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback! Het gebroken hartje zal na de bloeiperiode afsterven van boven en zo haar energie in het wortelstelsel stopt, om zo het volgende voorjaar weer op te komen. Wat betreft de overige producten is dit uiteraard niet de bedoeling geweest. Weersomstandigheden kunnen hier echter invloed op hebben. Blij om te lezen dat de tweede levering in orde is geweest, zodat u nog jaren mag genieten van uw boompje op stam. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
DS
Diny S.
Harderwijk

Prima, alles naar tevredenheid

Dit is al de 4e keer dat ik besteld heb. Naar onze wensen werd weer goed geluisterd. De levertijd was wat later, maar werd goed gecommuniceerd, dus niet erg. Boom en heesters, gezien de warmte, van goede kwaliteit. Een aantal plantjes en grassen was na de bloei flink teruggesnoeid. Dat lijkt dan nu niet veel, maar zo gaat dat met vaste plantjes: ik ga er vanuit dat deze tzt weer op zullen komen. Tevreden dus!
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van de 5-sterren review en de feedback! Dank voor het hebben van uw geduld en wij hopen dat u nog jaren mag genieten van alle tuinplanten. Voor verdere vragen of hulp weet u ons te vinden! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
15 aug 2023
Hello, Thank you for your 5-star rating! We wish you the very best and hope you find joy in your garden. Until we meet again! Kind regards, Team Yarinde.
YV
Yvonne v.
Elspeet
19 jul 2023
Goede planten maar kreeg geen factuur. Voor bijzonderheden voor planten moest ik op internet zoeken (hoogte, zon of niet)
25 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en vier sterren. Blij om te horen dat de planten goed zijn. Wist u dat u een factuur via de email eenvoudig kunt opvragen? U heeft een bestelling afgehaald op locatie. Wanneer u ons vraagt om een factuur, zullen wij dit uiteraard voor u verzorgen. Ook kan dit zeer gemakkelijk via een email worden opgevraagd. Wij zullen proberen elke email te behandelen binnen 48 uur. Bijzonderheden van alle planten bij aanschaf van Yarinde, kunt u op onze eigen, informatieve website vinden, waar planten ook besteld kunnen worden. Dit doen de meeste klanten al vooraf bij het uitzoeken van tuinplanten geschikt voor ieders tuin, zodat men weet welke plant waar te planten. Daarnaast labelen wij onze planten, zodat u weet welke plant wat is. Vervolgens kunt u zelf informatie hierover vinden op onze website. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens voorzien van tuinplanten. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
De aflevering ging zeer soepeltjes. Wat mij echter verbaasd heeft, is dat ik van te voren niet wist wanneer er überhaupt geleverd zou worden.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback en vier sterren! Fijn dat de levering soepel is verlopen en u uw tuinplanten in ontvangst hebt mogen nemen. Normaliter versturen wij iedereen een email met een bevestiging dat de bestelling compleet is en zal worden verzonden. Het kan voorkomen dat de emails in de SPAM terechtkomen. Wij zullen uw review meenemen als verbeterpunten voor de toekomst! Groene groet, Team Yarinde.
8 jul 2023
Betere afspraken maken met de transporteur Zodat de planten wat beter worden afgeleverd. En reageren als iemand een mail stuurd, de eerste mail werd er direct gereageerd , vervolgens hoorde we niets meer.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Ook mindere reviews waarderen wij enorm, zodat wij hieruit kunnen groeien en bloeien in de toekomst. Vervelend dat uw bericht niet is beantwoord, wij proberen iedere mail binnen 48 uur te beantwoorden. Leuk dat u een aantal foto's met ons heeft gedeeld. De afgelopen maanden is het dusdanig droog geweest, dat zelfs kwekers niet altijd de juiste kwaliteit kunnen waarborgen. In tijden van extreme droogte, kan het voorkomen dat planten hier onder lijden, wat resulteert in dor of bruin blad. Dit gebeurt ook in tuinen. Gezien de kracht van een plant in de wortel zit, zal een plant met de juiste weersomstandigheden weer prachtig bijtrekken! Wij wensen u namens team Yarinde ontzettend veel tuinplezier en hopen u nog eens terug te zien om onze eerste levering op elk gebied te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
8 jul 2023
Sommigen planten zagen er niet al te best uit .Het voordeel is dat ze vanzelf verdwijnen onder de grond. En dan zien we volgend jaar hoe ze opkomen.. Er waren veel gebroken takken Ik ga er vanuit dat dit niet de beste planten die jullie hebben gestuurd. .
12 jul 2023
Hallo, Ondanks uw vervelende ervaring bij levering danken wij u voor het achterlaten van een drie-sterren review en uw opbouwende feedback! Het vervoeren van een levend product kan een uitdaging zijn. Daarbij is gebleken dat dit kan voorkomen tijdens transport. Wanneer u inderdaad last heeft van gebroken takken, kunt u deze het beste afknippen, zodat de planten nieuwe scheuten kunnen ontwikkelen. Uw review draagt bij aan de beleving bij levering van tuinplanten van Yarinde. Hopelijk zien wij u in de toekomst nog eens verschijnen! Groene groet, Team Yarinde.

Mooie planten, magere service

De planten zien er prima uit. Van alle planten is er slechts één waar ik twijfels bij heb maar wellicht dat hij aansterkt nu hij in de grond staat. De communicatie vond ik erg mager. Na de bevestiging van de bestelling op de 20e vd maand duurde het tot de 26e voor ik meer hoorde over mijn bestelling. Uiteindelijk zijn de planten de 28e bezorgd. Overigens heb ik extra betaald om het de volgende werkdag na verwerking geleverd te krijgen. Ik heb er niets meer over gehoord waarom mijn 'spoed' bestelling niet als zodanig is behandeld. Ook heb ik de meerkosten niet vergoed gekregen. Magere tot slechte service dus. Wel mooie planten.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Jammer te lezen dat u niet van onze service heeft genoten. U heeft planten besteld op 20-06. Op onze website staat vermeld dat wanneer u voor zondag 23:59 wij diezelfde week uw planten willen leveren. U besteld op een dinsdag, wat normaliter betekent dat uw bestelling de volgende week in huis zal zijn. Hierin is het "normale"process" gevolgd. Wat ons echter betreurd, is dat de communicatie hierin niet naar uw verwachting is gebleken. Wij zullen uw feedback meenemen in de ontwikkeling van Yarinde.nl! Groene groet.
1 jul 2023
Plantjes netjes ingepakt zoals belooft en op tijd geleverd
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5-sterren review! Fijn dat alles is verlopen zoals het hoort. Wij hopen u zeker nog eens terug te zien in de toekomst! Groene groet, Team Yarinde.
27 jun 2023
Helaas kon bestelde product niet geleverd worden; wel een veel kleinere hazelaar. Wel op tijd bezorgd en teveel betaalde teruggekregen.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Jammer om te lezen dat u niet het gewenste product heeft kunnen ontvangen. Daarentegen fijn dat u op de juiste manier geholpen bent. Wij hopen dat u nog jaren kunt genieten van het geleverde product! Groene groet, Team Yarinde.
24 jun 2023
De duurtijd tussen de verschillende acties … borderplan besteld … je moet zelf druk zetten
AV

Prachtig grind

Goed bereikbaar , netjes telefonische tewoord gestaan , en prachtig grind geleverd op de afgesproken dag .
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5 sterren review! Blij te lezen dat uw bestelling zoals afgesproken is geleverd en u jaren mag genieten van het geleverde grind. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen helpen! Groene groet, Team Yarinde.
20 jun 2023

Leverbaar maar toch niet leverbaar?

Lang wachten, dan: alles wat leverbaar was blijkt niet leverbaar. Yarinde zelf heeft de bestelling geannuleerd!? Appart. Hoe kan ik hier nu nog bestellen? Sorry maar beter kan ik het niet maken.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en het delen van uw ervaring met Yarinde. Wij vinden het erg jammer dat u deze vervelende ervaring heeft meegemaakt en willen hier van leren, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Gezien de tijd van het jaar, oprakende voorraad bij kwekers en oplopende temperaturen hebben wij niet kunnen leveren wat u heeft besteld en dit betreuren wij ten zeerste. Wij hopen deze vervelende ervaring in de toekomst recht te kunnen zetten en ook u een tevreden klant te kunnen maken. Nogmaals dank voor uw eerlijke mening! Groene groet, Team Yarinde.
RA
Ria A.
Loosdrecht
18 jun 2023

Mooi assortiment en snel geleverd

Mooi assortiment, makkelijk de borderpakketten met een beplantingsschema erbij. Alle geleverde planten zien er gezond uit.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een prachtige 5 sterren review! Blij om te lezen dat u van onze service heeft genoten. Nu de planten nog! Wij wensen u veel tuinplezier en mag u nog jaren genieten van de planten van Yarinde! Groene groet, Team Yarinde
17 jun 2023
Perfecte geregeld met oog voor kwaliteit!
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u onze service genoten heeft. Wij hopen dat u nog jaren mag genieten van uw tuinplanten. Groene groet, team Yarinde
16 jun 2023
Aangeschafte aalbessenheg was zeeg goed verpakt en op tijd geleverd
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor de 4 sterren review! Graag horen wij hoe wij van uw 4 sterren, een 5 sterren kunnen maken. Wellicht dat wij met het verbeteren van onze service in de toekomst meer vruchten kunnen plukken, zoals u hopelijk van uw aalbessen. Groene groet, Team Yarinde
15 jun 2023
Prima afhandeling en snelle service, een verandering van de order was geen probleem.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5 sterren review! Fijn om te lezen dat u genoten heeft van de service en producten bij Yarinde. Hopelijk zien wij u in de toekomst nog eens verschijnen! Groene groet, Team Yarinde.