Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden125 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
Solza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fantastische service! Bestelling online geplaatst en binnen enkele minuten kreeg ik een telefoontje van een medewerker wanneer het schikte om de bestelling te komen leveren. Dat werd dus de volgende dag al. En de chauffeur belde keurig een uur voor de levering. Dit noem ik nog eens een goede service. Zeer tevreden over Solza!

Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

Let op: levering tot voor de deur

Antwoord van Solza.nl
Goedemiddag, Dank voor de feedback en vervelend om te horen over de nare nasmaak. Wij doen er uiteraard alles aan om leveringen zo soepel als mogelijk te laten verlopen en werken hiermee nauw samen met onze leveranciers. Helaas is het voor ons echter niet mogelijk om vloerdelen tot in huis te laten leveren omdat deze op een pallet worden vervoerd wegens het gewicht en veelal door een externe partij. Wij proberen hier tijdens het bestelproces zoveel mogelijk naar te verwijzen (denk aan informatie en linkjes in de eventuele mails en vermelding op onze webshop). Jammer om te horen dat dit voor u niet duidelijk genoeg is geweest. Wij zullen de feedback zeker meenemen voor in de toekomst. Desalniettemin wensen wij u veel plezier met de nieuwe vloer en hopen wij dat de rest van het proces door u wel als positief is ervaren. Groetjes, Team Solza
20 jan 2024
Aanvraag is gecancelled zonder opgave van reden
21 jan 2024
Goedemorgen, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met onze sample-service. Ik ben hier direct ingedoken en zie dat de bestelling van het proefmonster is geannuleerd omdat de vloer, en dus ook de proefmonsters, niet meer in het assortiment zitten van het betreffende merk en dus niet meer leverbaar zijn. Als het goed is heeft u hiervan van ons ook bericht gehad per e-mail. Dit is verstuurd aan het bij ons bekende e-mailadres. Wellicht is deze in de spam terecht gekomen. Het betaalde bedrag voor het proefmonster is inmiddels in opdracht gezet om netjes aan u terug te storten. Mocht u graag een ander proefmonster ontvangen dan kunt u ons hierover mailen en sturen wij deze alsnog, kosteloos, voor u op. Onze excuses voor het ongemak! Team Solza
16 dec 2023

Proefmonster

Helaas nog niets ontvangen, kan hierdoor geen beoordeling geven.
16 dec 2023
Goedemiddag, Wij zijn hier uiteraard direct even ingedoken en, zoals zojuist ook telefonisch aan u toegelicht, kan het enkele dagen duren voordat de proefmonsters op de deurmat vallen. Zeker gedurende de drukke periode met pakketjes waar we nu in zitten. Uw proefmonsters zijn 3 dagen geleden overgedragen aan de vervoerder. Mocht u komende week nog geen proefmonsters hebben ontvangen sturen wij uiteraard kosteloos nieuwe exemplaren op. Update 06-01-2024: Wij hebben hierna niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook vanuit dat de proefmonsters uiteindelijk goed bij u zijn aangekomen. Laat het ons anders vooral even weten. Een fijn weekend, Team Solza