Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden208 beoordelingen in totaal

13 jul 2024
Solza is altijd goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Ze reageren super snel. De nieuwe vloer kon op een afgesproken datum op mijn nieuwe adres worden geleverd. Het was ook heel makkelijk om nog wat dingen toe te voegen aan de bestelling, en ook het annuleren van een artikel was snel geregeld. Bij de levering ontbraken 2 rollen tape, even gemaild, en de volgende dag al geleverd. Bovendien zijn de producten lager geprijsd dan de adviesprijs van de leverancier. Enige tip: ga voor de levering van een vloer samenwerken met PostNL (net zoals de bouwmarkt doet), PostNL levert een vloer wel tot in de woning en ze leggen de pakken pvc neer waar je ze wilt hebben. Nu wordt er een pallet geleverd en buiten gedropt (zoals ook aangegeven op de site van Solza).

Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

Goed bedrijf! zowel fysiek als online.

Wij waren opzoek naar een bepaalde vloer, deze zagen bij op de site van Solza. Meteen in de auto gestapt en langs geweest, zeer vriendelijk geholpen. Zeer fijn punt: Wij konden rustig rondlopen, vloeren vergelijken zonder dat de verkoper op onze nek zat. Heerlijk! Online de bestelling geplaatst, werkt ook prima!
8 okt 2024

Goede service, goede prijs!

Onder het motto 'nee heb je..' heb ik gevraagd of Solza onder de prijs van de concurrent kon zitten. Ondanks dat de medewerker aan de telefoon mij niet direct kon helpen, werd ik de volgende dag teruggebeld met een mooi bod. De aankoop is een mooie ervaring geweest door de goede service en snelle afhandeling.
Proefstukje Ik had een proefstukje besteld. Echter stond er dat deze was bezorgd, maar dit was niet zo. Contact opgenomen met Solza en direct kreeg ik een nieuwe opgestuurd. Was een mooi formaat, duidelijk te zien hoe de vloer eruit ziet.
24 sep 2024

Super service en snel in contact

Werd dag later meteen benaderd voor afspraak over dag van levering. Helaas bleken twee paketten beschadigd (door toedoen transporteur en niet door Solza). Na contact werd snel gereageerd en alles netjes opgelost.

Quick, Easy and Simple!

Trying to decide what the look of our new floor should be and ordering samples was so simple and so quick and easy! Cant wait to test them out!
3 okt 2024

Quick feedback

Quick to answer my questions about the product and it's availability. Good support.
Super handige website om vlot proefmonsters te bestellen. Tevreden!
1 okt 2024
Het bestellen van de proefmonsters ging super makkelijk
Zeer tevreden. Duidelijke foto's en snelle levering!
5 okt 2024
Snelle service m.b.t. het sturen van de proefstalen
Goede website
5 okt 2024
4 okt 2024
3 okt 2024
27 aug 2024

Voor professionaliteit: Solza

Een tijdje geleden kwam ik via internet in contact met Solza. Na een negatieve ervaring met een ander vloerbedrijf, waarbij ik opgelicht was, moest ik snel een betrouwbare partij vinden. Solza voldeed aan al mijn verwachtingen en nam mijn wensen volledig mee in het proces. Het contact met Julian was uitstekend, en de vloerlegger Fatih leverde topwerk. Beide heren waren niet alleen vakkundig en behulpzaam, maar vooral ook eerlijk. Ik zou iedereen aanraden om met Solza samen te werken.
17 sep 2024
Ik ben me aan het oriënteren op een vloer en kwam terecht op de site van Solza. Mooi aanbod en al snel een een vloer gevonden die me aansprak. Staal besteld waarna snel bericht kwam dat deze verzonden is. Goede en snelle service tot zover; hopelijk is de staal zoals verwacht en heb ik daarmee de perfecte vloer gevonden:)
25 aug 2024
Ik had een bestelling die niet standaard was. Echter bij Solza waren ze heel erg begripvol en behulpzaam. Dezelfde dag nog een op maat gemaakt offerte gekregen en 2 dagen later geleverd. Heel erg klantgericht en oplossingsgericht. Zeker een bedrijf waar ik met alle vertrouwen nogmaals iets zou bestellen.