Petrol Industries- Logo - Beoordelingen

Petrol Industries

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.458 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
Petrol Industries voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 feb 2024
ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

11 apr 2023
Helpdesk Ja contact met de helpdesk verloopt niet lekker. Mijn vragen worden niet goed gelezen waardoor ik er al meer als week mee bezig ben. Zelfde vest een dag later nog een keer bestellen kan niet. Niet meer terug te vinden. Krijg ik ook geen antwoord op. Inloggen gaat niet meer. Website herkent mijn e-mail niet meer. Dus kleding prima levering prima. De rest vooralsnog on opgelost en erg matig.

Beoordelingen voor Petrol Industries

Meest recente eerst
Zeer snel geleverd.

Ruige(re) kleding die hartstikke lekker zit…

Ruige(re) kleding die hartstikke degelijk in elkaar zit. De bestelde jas kreeg ik in een sale voor de helft van de prijs. Snel geleverd, goed ingepakt en het product was conform beschrijving. Heb al meerdere spullen van Petrol gekocht en het zal er niet bij blijven als ze zo lekker door blijven gaan.
Alles prima
Snelle levering en alles netjes verpakt
Snel binnen en goede maattabel.
Ik weet nog niet hoe de retour beleid is. Wel dat als je besteld voor 18:00 de dag dat je het de volgende dag hebt.
Goede kwaliteit kleding
HB

De prijs is leuk!

De prijs, er stond wel 2023 op maar dat boeit ons niet, zelfde kleur als zijn schoenen. En de drager is een koukleum en het is fleece dus komt goed uit . Weet alleen niet hoe hij in de was blijft 🤔
snelle levering , en een realistische prijs , geen bs prijzen alleen omdat het een bepaald merk is , terwijl het made in goedkoop land is
Volgende dag al binnen. En makkelijk achteraf betalen.
Goede prijs, en snel geleverd.