petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.051 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.665 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
petrolindustries.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

5 jun 2023
Super kwaliteit kleding
7 jun 2023
Wat fijn om te horen dat u blij bent met onze kleding! Hartelijk dank voor de fijne beoordeling.
Top jeans
7 jun 2023
Wat fijn dat u blij bent met onze jeans! Hartelijk dank voor uw beoordeling!
3 jun 2023
Snelle levering mooie kleren en goede pasvorm .
7 jun 2023
Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling!
3 jun 2023

Goede en snelle levering. Top merk!

Goede en snelle levering. Belangrijker is dat de producten altijd meer dan goed bevallen! Petrol is gewoon top!
7 jun 2023
Wat een fijne complimenten, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
2 jun 2023
Goede kwaliteit. snelle levering. Duidelijk.
7 jun 2023
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling!
CO
Corry O.
Haamstede
Overzichtelijke website, snelle levering
7 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, fijn dat u tevreden bent.
IB
Ingo B.
Spremberg
Super Einkauf 👍
2 jun 2023
Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung!
1 jun 2023
Behulpzamer zijn ja een foutje
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Begrijpen we het goed dat er iets niet naar wens is gegaan? Dat vinden we heel vervelend natuurlijk. We gaan contact met u opnemen.
alles perfect thuis afgelevert
31 mei 2023
Knoop viel meteen van de broek.. Ik ga wel naar de schoenmaker om dit te repareren. Geen zin om alles retour te sturen. Het is irriteert nogal omdat ik dit pas in het weekend kan doen.
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend jammer dat de knoop er zo snel af is gevallen, dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen contact met u op.
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling!
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Fijne service

snelle bezorging, mooie kwaliteit, makkelijke begeleiding als je wilt retourneren.
31 mei 2023
Wat een fijne beoordeling, hartelijk dank! Ontzettend goed om te horen dat u blij bent met onze service!
HV
H V.
Reeuwijk
31 mei 2023
Prima kwaliteit snelle levering goede prijs kwaliteit
31 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, we vinden het erg fijn om te horen dat u er blij mee bent!

Zeer tevreden

Snel bezorgd en goede kwaliteit
31 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, wat ontzettend fijn dat u tevreden bent.
RR
29 mei 2023
Omruil actie verliep lekker snel
31 mei 2023
Wat fijn om te horen dat alles snel is verlopen, hartelijk dank voor uw beoordeling!
31 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
29 mei 2023
Prima kwaliteit voor een prima prijs
31 mei 2023
Wat goed om te horen dat u er blij mee bent, daar doen we het voor! Hartelijk dank voor uw beoordeling.
28 mei 2023
Netjes geleverd en goede prijs kwaliteit
31 mei 2023
Wat fijn dat u tevreden bent, daar doen wij het voor. Hartelijk dank voor de beoordeling.
28 mei 2023

Geen track en trace

Ik kreeg geen track en trace meegestuurd en pas een dag nadat de bestelling was bezorgd, kreeg ik de melding dat t er was
31 mei 2023
Hartelijk dank voor uw feedback, wat jammer dat u de T&T niet ontvangen heeft, soms is de mail wel eens wat later dan het pakketje. Maar fijn dat u alles in goede orde ontvangen heeft. We zullen onze Webshop afdeling vragen hier naar te kijken.